Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

SqTER_Pila,
SqTER_Pila pisze:Proszę o kontakt DUK. Email wysłany.
Przekazałam Twoją wiadomość do konsultanta DUK. Pozdrawiam również.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
SqTER_Pila
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 15 lut 2021, o 21:43

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: SqTER_Pila »

Dzwoniła konsultantka z pierwszej linii wsparcia i jak nie trudno się domyślić nie mogła mi nic ciekawego zaproponować.

Ale mimo wszystko dziękuję za poświęcony czas.
jazuch1982
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 14 lip 2022, o 18:02

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: jazuch1982 »

Dzień dobry.
Do końca umowy Plus Abonament pozostał mi 1 miesiąc. Jestem już po kilku rozmowach z Działem Handlowym, lecz przedstawione oferty przez konsultantów na przedłużenie umowy nie były dla mnie satysfakcjonujące, począwszy od czasu trwania nowej umowy, a kończywszy na ofercie gorszej niż dla nowych klientów. W związku z czym podczas jednej z rozmów poprosiłem o kontakt z DUK przed wysłaniem wypowiedzenia. Telefon z DUK otrzymałem dnia następnego, lecz nie mogłem przeprowadzić dłuższej rozmowy i poprosiłem o kontakt w innych przedziale czasowym. Minęło kilka dni i cisza. Proszę o ponowienie kontaktu z DUK. Szczegółowe informacje dotyczące kontaktu wysłałem pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank. Z góry dziękuję. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj jazuch1982,
jazuch1982 pisze:Szczegółowe informacje dotyczące kontaktu wysłałem pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank
Wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jazuch1982
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 14 lip 2022, o 18:02

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: jazuch1982 »

Joanna_Plus pisze:Witaj jazuch1982,
jazuch1982 pisze:Szczegółowe informacje dotyczące kontaktu wysłałem pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank
Wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam prośbę o kontakt.
Dziękuję za przekazanie prośby o kontakt. Rozmowa zakończyła się pozytywnie :-)
Awatar użytkownika
WiTT
Prawie PlusManiak
Posty: 48
Rejestracja: 12 lip 2013, o 13:31

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: WiTT »

Witam,
Wysłałem mail w związku z przedłużeniem umowy abonamentowej. Poproszę o kontakt z DUK.

Pozdrawiam
kokoshaglava
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 21 lip 2014, o 13:06

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: kokoshaglava »

Dzień dobry,

mam 4 numery firmowe w plus.pl - internet + 3 numery. Kończy się okres na jaki zawarłem umowę. Chciałbym zawrzeć nową umowę z atrakcyjnymi warunkami (nie takimi ze strony i z rozmowy z konsultantem), z tym że chciałbym jeden numer przenieść na mnie na konto osoby fizycznej (nie firmowe) i w tym przypadku nie zawierać nowej umowy (żeby przeszła na czas nieokreślony).
Czy jest to możliwe?

Dziękuję!
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj WiTT,
WiTT pisze: 17 lip 2022, o 11:59 Wysłałem mail w związku z przedłużeniem umowy abonamentowej. Poproszę o kontakt z DUK.

Pozdrawiam
Dziękuję - wiadomość dotarła. Przekazałam Twoją prośbę do DUK. Pozdrawiam również.

Witaj kokoshaglava,
kokoshaglava pisze: 18 lip 2022, o 08:42 Chciałbym zawrzeć nową umowę z atrakcyjnymi warunkami (nie takimi ze strony i z rozmowy z konsultantem)
Z poycji forum mogę jedynie zaproponować kontakt z konsultantem DUK, który przedstawi Ci wszystkie aktualne oferty. W tym celu prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
kokoshaglava pisze: 18 lip 2022, o 08:42 chciałbym jeden numer przenieść na mnie na konto osoby fizycznej (nie firmowe) i w tym przypadku nie zawierać nowej umowy (żeby przeszła na czas nieokreślony).
Czy aktualnie jest to numer zarejestrowany na Twoją jednoosobową działalność gospodarczą?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kokoshaglava
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 21 lip 2014, o 13:06

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: kokoshaglava »

OK. Dziękuję.

kokoshaglava pisze: 18 lip 2022, o 08:42 chciałbym jeden numer przenieść na mnie na konto osoby fizycznej (nie firmowe) i w tym przypadku nie zawierać nowej umowy (żeby przeszła na czas nieokreślony).
Czy aktualnie jest to numer zarejestrowany na Twoją jednoosobową działalność gospodarczą?
Tak, jest to nr na działalność gospodarczą.
seaner
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 18 lip 2022, o 11:19

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: seaner »

Witam,

jestem zainteresowany przedłużeniem umowy na dwa numery w sieci Plus. Dodatkowo SmartDom Cyfrowy Polsat oraz konto w PlusBank.
Niestety oferty przedstawione przez dział handlowy są gorsze niż moja obecna umowa, a jednak nie tego spodziewałem się w związku z moim stażem w sieci.

Wysłałem maila.

Proszę o kontakt.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

kokoshaglava,
Tak, jest to nr na działalność gospodarczą.
zatem będzie to przepisanie numeru. Tutaj więcej informacji: https://bok.plus.pl/article/412

Witaj seaner,
seaner pisze: 18 lip 2022, o 11:39 Wysłałem maila.
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kolejoman
PlusManiak
Posty: 53
Rejestracja: 17 mar 2013, o 04:30

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Kolejoman »

Czy mógłbym prosić o kontakt ze strony DUK? Przymierzam się do przedłużenia umowy bo potrzebuję wymienić telefon i starą kartę SIM, ale oferta, którą na razie mi zaproponowano nie do końca mnie satysfakcjonuje.

Pytanie dodatkowe: czy jeśli przedłużam umowę kanałem zdalnym to darmową wymianę karty SIM realizuję normalnie w salonie?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Kolejoman,
Kolejoman pisze: 21 lip 2022, o 10:06 Czy mógłbym prosić o kontakt ze strony DUK?
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Kolejoman pisze: 21 lip 2022, o 10:06 Pytanie dodatkowe: czy jeśli przedłużam umowę kanałem zdalnym to darmową wymianę karty SIM realizuję normalnie w salonie?
Przedłużając umowę w kanałach zdalnych, nową kartę SIM możesz aktywować samodzielnie przez wysłanie bezpłatnego SMS-a na nr 2601. Tutaj więcej informacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kolejoman
PlusManiak
Posty: 53
Rejestracja: 17 mar 2013, o 04:30

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Kolejoman »

Basia_Plus pisze: 21 lip 2022, o 12:22
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Przesłałem.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Kolejoman,
Kolejoman pisze: 21 lip 2022, o 12:31Przesłałem.
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ