Przekazałam Twoją wiadomość do konsultanta DUK. Pozdrawiam również.SqTER_Pila pisze:Proszę o kontakt DUK. Email wysłany.
Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
SqTER_Pila,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Rejestracja: 15 lut 2021, o 21:43
Re: Przedłużenie umowy
Dzwoniła konsultantka z pierwszej linii wsparcia i jak nie trudno się domyślić nie mogła mi nic ciekawego zaproponować.
Ale mimo wszystko dziękuję za poświęcony czas.
Ale mimo wszystko dziękuję za poświęcony czas.
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 14 lip 2022, o 18:02
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry.
Do końca umowy Plus Abonament pozostał mi 1 miesiąc. Jestem już po kilku rozmowach z Działem Handlowym, lecz przedstawione oferty przez konsultantów na przedłużenie umowy nie były dla mnie satysfakcjonujące, począwszy od czasu trwania nowej umowy, a kończywszy na ofercie gorszej niż dla nowych klientów. W związku z czym podczas jednej z rozmów poprosiłem o kontakt z DUK przed wysłaniem wypowiedzenia. Telefon z DUK otrzymałem dnia następnego, lecz nie mogłem przeprowadzić dłuższej rozmowy i poprosiłem o kontakt w innych przedziale czasowym. Minęło kilka dni i cisza. Proszę o ponowienie kontaktu z DUK. Szczegółowe informacje dotyczące kontaktu wysłałem pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank. Z góry dziękuję. Pozdrawiam.
Do końca umowy Plus Abonament pozostał mi 1 miesiąc. Jestem już po kilku rozmowach z Działem Handlowym, lecz przedstawione oferty przez konsultantów na przedłużenie umowy nie były dla mnie satysfakcjonujące, począwszy od czasu trwania nowej umowy, a kończywszy na ofercie gorszej niż dla nowych klientów. W związku z czym podczas jednej z rozmów poprosiłem o kontakt z DUK przed wysłaniem wypowiedzenia. Telefon z DUK otrzymałem dnia następnego, lecz nie mogłem przeprowadzić dłuższej rozmowy i poprosiłem o kontakt w innych przedziale czasowym. Minęło kilka dni i cisza. Proszę o ponowienie kontaktu z DUK. Szczegółowe informacje dotyczące kontaktu wysłałem pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank. Z góry dziękuję. Pozdrawiam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
Witaj jazuch1982,
Wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam prośbę o kontakt.jazuch1982 pisze:Szczegółowe informacje dotyczące kontaktu wysłałem pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 14 lip 2022, o 18:02
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuję za przekazanie prośby o kontakt. Rozmowa zakończyła się pozytywnieJoanna_Plus pisze:Witaj jazuch1982,Wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam prośbę o kontakt.jazuch1982 pisze:Szczegółowe informacje dotyczące kontaktu wysłałem pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Wysłałem mail w związku z przedłużeniem umowy abonamentowej. Poproszę o kontakt z DUK.
Pozdrawiam
Wysłałem mail w związku z przedłużeniem umowy abonamentowej. Poproszę o kontakt z DUK.
Pozdrawiam
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 21 lip 2014, o 13:06
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry,
mam 4 numery firmowe w plus.pl - internet + 3 numery. Kończy się okres na jaki zawarłem umowę. Chciałbym zawrzeć nową umowę z atrakcyjnymi warunkami (nie takimi ze strony i z rozmowy z konsultantem), z tym że chciałbym jeden numer przenieść na mnie na konto osoby fizycznej (nie firmowe) i w tym przypadku nie zawierać nowej umowy (żeby przeszła na czas nieokreślony).
Czy jest to możliwe?
Dziękuję!
mam 4 numery firmowe w plus.pl - internet + 3 numery. Kończy się okres na jaki zawarłem umowę. Chciałbym zawrzeć nową umowę z atrakcyjnymi warunkami (nie takimi ze strony i z rozmowy z konsultantem), z tym że chciałbym jeden numer przenieść na mnie na konto osoby fizycznej (nie firmowe) i w tym przypadku nie zawierać nowej umowy (żeby przeszła na czas nieokreślony).
Czy jest to możliwe?
Dziękuję!
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj WiTT,
Witaj kokoshaglava,
Dziękuję - wiadomość dotarła. Przekazałam Twoją prośbę do DUK. Pozdrawiam również.
Witaj kokoshaglava,
Z poycji forum mogę jedynie zaproponować kontakt z konsultantem DUK, który przedstawi Ci wszystkie aktualne oferty. W tym celu prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.kokoshaglava pisze: ↑18 lip 2022, o 08:42 Chciałbym zawrzeć nową umowę z atrakcyjnymi warunkami (nie takimi ze strony i z rozmowy z konsultantem)
Czy aktualnie jest to numer zarejestrowany na Twoją jednoosobową działalność gospodarczą?kokoshaglava pisze: ↑18 lip 2022, o 08:42 chciałbym jeden numer przenieść na mnie na konto osoby fizycznej (nie firmowe) i w tym przypadku nie zawierać nowej umowy (żeby przeszła na czas nieokreślony).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 21 lip 2014, o 13:06
Re: Przedłużenie umowy
OK. Dziękuję.
Tak, jest to nr na działalność gospodarczą.kokoshaglava pisze: ↑18 lip 2022, o 08:42 chciałbym jeden numer przenieść na mnie na konto osoby fizycznej (nie firmowe) i w tym przypadku nie zawierać nowej umowy (żeby przeszła na czas nieokreślony).
Czy aktualnie jest to numer zarejestrowany na Twoją jednoosobową działalność gospodarczą?
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
jestem zainteresowany przedłużeniem umowy na dwa numery w sieci Plus. Dodatkowo SmartDom Cyfrowy Polsat oraz konto w PlusBank.
Niestety oferty przedstawione przez dział handlowy są gorsze niż moja obecna umowa, a jednak nie tego spodziewałem się w związku z moim stażem w sieci.
Wysłałem maila.
Proszę o kontakt.
jestem zainteresowany przedłużeniem umowy na dwa numery w sieci Plus. Dodatkowo SmartDom Cyfrowy Polsat oraz konto w PlusBank.
Niestety oferty przedstawione przez dział handlowy są gorsze niż moja obecna umowa, a jednak nie tego spodziewałem się w związku z moim stażem w sieci.
Wysłałem maila.
Proszę o kontakt.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
kokoshaglava,
Witaj seaner,
zatem będzie to przepisanie numeru. Tutaj więcej informacji: https://bok.plus.pl/article/412Tak, jest to nr na działalność gospodarczą.
Witaj seaner,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Czy mógłbym prosić o kontakt ze strony DUK? Przymierzam się do przedłużenia umowy bo potrzebuję wymienić telefon i starą kartę SIM, ale oferta, którą na razie mi zaproponowano nie do końca mnie satysfakcjonuje.
Pytanie dodatkowe: czy jeśli przedłużam umowę kanałem zdalnym to darmową wymianę karty SIM realizuję normalnie w salonie?
Pytanie dodatkowe: czy jeśli przedłużam umowę kanałem zdalnym to darmową wymianę karty SIM realizuję normalnie w salonie?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Kolejoman,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Przedłużając umowę w kanałach zdalnych, nową kartę SIM możesz aktywować samodzielnie przez wysłanie bezpłatnego SMS-a na nr 2601. Tutaj więcej informacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Przesłałem.Basia_Plus pisze: ↑21 lip 2022, o 12:22
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Kolejoman,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ