Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Frugo_21,
Frugo_21 pisze: 7 cze 2023, o 15:40 Wiadomość wysłana.
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
piluim
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 9 cze 2023, o 16:39

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: piluim »

Właśnie dostałem Mailem lepszą dla mnie ofertę z Plusha niż po kilkukrotnych telefonach z BOK/telemarketing Plusa. Mam od lat 3 telefony i internet z plusa ale to już przesada żebym musiał się przesiadać na Plusha bo Plus mi nic lepszego nie może zaoferować . Czy mogę prosić o kontakt z Plus DUK?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

piluim,
Basia_Plus pisze: 5 cze 2023, o 16:45 podeślij proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
piluim
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 9 cze 2023, o 16:39

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: piluim »

Joanna_Plus pisze: 9 cze 2023, o 17:28 piluim,
Basia_Plus pisze: 5 cze 2023, o 16:45 podeślij proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
E-mail poszedł z xxxxx
Ostatnio zmieniony 9 cze 2023, o 17:44 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukrycie adresu e-mail. Na forum nie podajemy takich danych.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

piluim,

wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
piluim
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 9 cze 2023, o 16:39

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: piluim »

Joanna_Plus pisze: 9 cze 2023, o 17:48 piluim,

wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam prośbę o kontakt.
Dzięki, miłego weekendu
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

piluim,

dziękuję pięknie i wzajemnie :-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Frugo_21
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 24 wrz 2017, o 14:09

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Frugo_21 »

Dzień dobry

Ponownie proszę o kontakt DUK w celu przedłużenia umowy innego nr. Wiadomość wysłana.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Frugo_21,
Frugo_21 pisze: 12 cze 2023, o 10:36 Wiadomość wysłana.
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Damian2016
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:02

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Damian2016 »

Witam, proszę o kontakt DUK w celu przedłużenia umowy na mój numer tel. Wiadomość wysłana
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Damian2016,
Damian2016 pisze: 22 cze 2023, o 18:18 Wiadomość wysłana
Dotarła :-). Przekazałam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gsgs
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 27 cze 2023, o 05:26

Aneks do umowy/reklamacja

Post autor: gsgs »

Dzień dobry. W kwietniu po kolejnych przychodzących wiadomościach o kończącej się umówię udałem się do salonu Plusa, aby dowiedzieć się czegoś o nowej. Po rozmowie z pracownikiem podpisałem aneks do umowy. Najważniejszą kwestią dla mnie była sprawa roamingu w Wielkiej Brytanii. Od pracownika usłyszałem, że żadne zmiany nie zajdą i wszystko będzie wyglądać jak dotychczas. Oczywiście nie okazało się to prawdą, gdyż od tamtego momentu zostają mi naliczane opłaty za korzystanie z usług. Będąc ponownie w kraju udałem się do tego samego salonu i tam zostało sporządzone pismo o reklamacji. Otrzymałem odpowiedź, że umowa jest obowiązująca jeśli została przeze mnie podpisana oraz został dostarczony cennik usług promocji, która zresztą kończy się z dniem ostatniego czerwca i będą naliczane jeszcze większe stawki. Umowa obowiązuje przez okres 24 miesięcy. Czy chcąc rozwiązać umowę zostanie na mnie naliczona kara? Poprzednia umowa kończyła się w listopadzie br. Gdyby pracownik poinformował mnie prawidłowo o nowych zasadach rozliczeń z całą pewnością umowy tej bym nie podpisał. Tym bardziej, że przez większy okres w roku przebywam na terenie UK.
Ostatnio zmieniony 27 cze 2023, o 10:02 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 320
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: Aneks do umowy/reklamacja

Post autor: wlo »

Z punktu widzenia pracownika nic się nie zmieniło rzeczywiście. Od dawna podpisuje umowy z klientami na nowych warunkach obowiązujących po okresie "karencji" po wyjściu Wielkiej Brytanii z Unii.
Natomiast dla klienta mającego starą umowę, w szczególności sprzed czasów RLAH, nowa umowa przynosi zdecydowane zamiany ;-)
Swoją drogą... Pytania o to "czy coś się zmieni"... Kto zadaje takie pytania? Bo jeśli nic się nie zmieni - po co podpisywać nową umowę??
gsgs
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 27 cze 2023, o 05:26

Re: Aneks do umowy/reklamacja

Post autor: gsgs »

Pani w salonie poinformowała mnie, że zmieni się ilość dostępnego internetu w roamingu(większa ilość) i nadal będę rozliczany w Wielkiej Brytanii jak na starej umowie. Wiec rzeczywiście zmieniło się.

Ps. Nie pytałem o to „czy coś się zmieni?”, a o konkretnie interesujący mnie roaming w Wielkiej Brytanii.
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 320
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: Aneks do umowy/reklamacja

Post autor: wlo »

gsgs pisze: 27 cze 2023, o 09:53 Pani w salonie poinformowała mnie, że zmieni się ilość dostępnego internetu w roamingu(większa ilość) i nadal będę rozliczany w Wielkiej Brytanii jak na starej umowie. Wiec rzeczywiście zmieniło się.

Ps. Nie pytałem o to „czy coś się zmieni?”, a o konkretnie interesujący mnie roaming w Wielkiej Brytanii.
Pani w salonie chce zarobić ;-)
Sorry, ale prosto z mostu powiem. Przed podpisaniem umowy z pewnością dostałeś papiery. Z pewnością był tam regulamin "Brytyjskiej". Wystarczyło rzucić okiem, żeby zauważyć, że za roaming w GB są opłaty ;-)
Ja wiem - też uważam, że pani powinna moim interesem się zajmować nie swoim czy pracodawcy... ;)

PS. Ten regulamin to raptem jedna strona ;-)
ODPOWIEDZ