Strona 520 z 672

Re: Przedłużenie umowy

: 2 lip 2018, o 08:15
autor: dijek
Basia_Plus pisze: yedrzey,
yedrzey pisze:Również proszę o kontakt DUK
przekazałam do konsultanta DUK.
prosze o kontakt DUK

Re: Przedłużenie umowy

: 2 lip 2018, o 11:08
autor: Marta_Plus
barbaraT, Marcos,

dziękuję za wiadomości - już zleciłam kontakt naszego pracownika w sprawie przedłużenia umowy.

kajak_66, dijek,

podeślijcie proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodajcie słowo: FORUM oraz zawrzyjcie też swoją nazwę użytkownika. To pozwoli mi na przekazanie kontaktu do DUK.

Rata telefonu !

: 3 lip 2018, o 22:31
autor: maciek553
Cześć jadę jutro przedłużać umowę dostałem ofertę Huawei p20 lite. Mam smartdom i wychodzi mi za abonament 40 zł wszystko nielimitowane rata za telefon wychodzi na 36 mieś 38 zł dało by radę mniej za tą ratę płacić w ofercie będzie inna rata telefonu czy ta sama 38 zł

Anulowanie nowo wygenerowanej umowy przedłużenia świadczenia

: 4 lip 2018, o 09:04
autor: stokland
Witam wszystkich

Czy znajdzie się osoba, która mogłaby w jakikolwiek sposób wpłynąć na szybsze "anulowanie" nowo wygenerowanej umowy (przedłużenie świadczenia usług telekomunikacyjnych) ? Reklamacja jest zgłoszona lecz czy naprawdę musi tak długo to trwać?

Re: Przedłużenie umowy

: 4 lip 2018, o 11:05
autor: Marta_Plus
Witaj maciek553,

każdy kanał sprzedaży ma inną ofertę. Jeśli chciałbyś poznać propozycję naszego DUK, prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.

Witaj stokland,

co masz na myśli, pisząc:
stokland pisze: nowo wygenerowanej umowy (przedłużenie świadczenia usług telekomunikacyjnych) ?
Umowa już została podpisana?
stokland pisze: Reklamacja jest zgłoszona lecz czy naprawdę musi tak długo to trwać?
Posiadasz numer zgłoszenia?

Re: Przedłużenie umowy

: 4 lip 2018, o 14:09
autor: stokland
Witaj stokland,

co masz na myśli, pisząc:
stokland pisze: nowo wygenerowanej umowy (przedłużenie świadczenia usług telekomunikacyjnych) ?
Umowa już została podpisana?
stokland pisze: Reklamacja jest zgłoszona lecz czy naprawdę musi tak długo to trwać?
Posiadasz numer zgłoszenia?[/quote]

Poniżej opiszę w skrócie jaka sytuacja mnie spotkała po uzgodnieniu z Infolinia warunków przedłużenia umowy..

W dniu 30-05-2018 uzgodniłem warunki przedłużenia umowy abonenckiej z Państwa pracownikiem infolinii i ustalilem termin dostarczenia przesyłki (aneks do umowy + telefon) na dzień 05-06-2018r na godziny popołudniowe. Do dnia dzisiejszego nie nastąpił jakikolwiek kontakt ze strony kuriera -co lepsze firma TNT na Państwa zlecenia dostarczenia przesyłek twierdzi że kurier nie zastał nikogo w domu - to jest jawne oszustwo ! Jest monitoring, który jasno dowodzi że nikt się nie pojawił w tym dniu, nikt nie próbował się nawet skontaktować itp itd

Umowa nie została zawarta gdyż żadnych dokumentów nie podpisywałem a dowiaduje się że chcąc ewentualnie załatwić sprawę przedłużenia w Państwa punkcie stacjonarnym nie jest to możliwe gdyż umowa jest w trakcie "procedowania" !!!!!! Przypominam że żadnej umowy nie podpisywałem więc logiczne jest że nie weszła ona w życie, więc dlaczego nie mam możliwości aby ją anulować ?


Na moją wyraźną prośbę przesyłka (aneks .do umowy + telefon) została zwrócona do nadawcy po rzekomo trzykrotnej próbie dostarczenia przez kuriera (bez ŻADNEGO kontaktu) lecz muszę oczekiwać az pracownik Plusa łaskawie zaksięguje zwrot i anuluje NIE PODPISANĄ umowę aby poczynić jakiekolwiek dalsze kroki (ewentualne przedłużenie umowy) ale chyba juz lepiej zmienić operatora..

Na chwilę obecną obowiązują nowe warunku umowy, gdyż weszły one wraz z nowym okresem rozliczeniowym, naliczane są niesłusznie dodatkowe koszty połączeń zagranicznych a ja wciąż słysze ze mam czekać na rozpatrzenie reklamacji...

Re: Przedłużenie umowy

: 4 lip 2018, o 14:11
autor: stokland
Marta_Plus pisze:
stokland pisze: Reklamacja jest zgłoszona lecz czy naprawdę musi tak długo to trwać?
Posiadasz numer zgłoszenia?

Numer reklamacji - [#114453] ????

Re: Przedłużenie umowy

: 4 lip 2018, o 14:56
autor: Marta_Plus
stokland,

bardzo dziękuję za numer zgłoszenia. Już przekazałam dalej sprawę do przyśpieszenia.

Re: Przedłużenie umowy

: 4 lip 2018, o 17:27
autor: kajak_66
Marta_Plus pisze:barbaraT, Marcos,

dziękuję za wiadomości - już zleciłam kontakt naszego pracownika w sprawie przedłużenia umowy.

kajak_66, dijek,

podeślijcie proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodajcie słowo: FORUM oraz zawrzyjcie też swoją nazwę użytkownika. To pozwoli mi na przekazanie kontaktu do DUK.
Przesłałam dane na specjalista_plus@plus.pl a kontaktu brak do tej pory.

Re: Przedłużenie umowy

: 4 lip 2018, o 18:04
autor: Basia_Plus
kajak_66,

przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.

Re: Przedłużenie umowy

: 5 lip 2018, o 14:07
autor: 1pietrek1
W moim przypadku był kontakt z DUK, przedłużyłen umowę z obniżką abonamentu . Po odebraniu dokumentów okazało się, że 7 miesiecy mam płacić starą kwotę a potem dopiero niższą. W rozmowie konsultant tego nie powiedział. Nie jestem z tego faktu zadowolony.

Re: Przedłużenie umowy

: 5 lip 2018, o 14:17
autor: mexy
witam,
gdzie najszybciej, najsprawniej i bez zbędnych dokumentów przedłużyć umowę? Salon plusa, sklep internetowy czy infolinia?

Re: Przedłużenie umowy

: 5 lip 2018, o 16:21
autor: Basia_Plus
1pietrek1,
mexy pisze:Po odebraniu dokumentów okazało się, że 7 miesiecy mam płacić starą kwotę a potem dopiero niższą.
nowa taryfa zaczyna obowiązywać od najbliższego okresu rozliczeniowego następującego po zmianie warunków umowy.
Jednak przez brakującą liczbę okresów rozliczeniowych z poprzedniej umowy naliczany jest poprzedni abonament. Niższe zobowiązanie obowiązuje po wypełnieniu brakujących miesięcy z poprzedniej umowy.
1pietrek1 pisze:W rozmowie konsultant tego nie powiedział. Nie jestem z tego faktu zadowolony.
Możesz w tej sprawie złożyć reklamację. Informację na ten temat znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -reklamacj.

Witaj mexy,

decyzja w tej sprawie należy do Ciebie. Jeśli wybierzesz przedłużenie umowy w kanałach zdalnych np. przez infolinię, należy poczekać na doręczenie przesyłki przez kuriera. Jeśli zdecydujesz się przedłużyć umowę w naszym punkcie wszystkie formalności można załatwić od razu.
Jeśli chcesz aby nasz konsultant do Ciebie oddzwonił podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.

Re: Przedłużenie umowy

: 5 lip 2018, o 16:26
autor: 1pietrek1
Jakoś niektórzy płacą od razu niższy abonament. Teraz nie będę składał reklamacji bo odstąpiłem od aneksu i nie wiem czy nie zmienię operatora.
Ps. Ta sama zasada obowiązuje przy podwyższeniu abonamentu?

Re: Przedłużenie umowy

: 5 lip 2018, o 18:08
autor: Basia_Plus
1pietrek1,

jeśli przedłużając umowę wybierasz wyższy abonament, to promocyjne warunki wchodzą w życie od najbliższego cyklu bilingowego i naliczany jest abonament w wysokości zgodnej z wybraną promocją.