Strona 654 z 672

Re: Przedłużenie umowy

: 13 paź 2022, o 12:14
autor: Basia_Plus
emarti,
emarti pisze: 13 paź 2022, o 10:35 A jaki jest numer telefonu do Działu Utrzymania Klienta?
numer do Działu Utrzymania Klienta to 2699 lub 601102699 (bezpłatnie, jeśli korzystasz z usługi nielimitowanych połączeń z siecią Plus). Jeśli chciałbyś, aby konsultant do Ciebie oddzwonił podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.

Re: Przedłużenie umowy

: 13 paź 2022, o 12:51
autor: emarti
Te numery nie działają. Po wybraniu tych numerów jest powitanie sieci Plus i informacja z prośbą o kontakt z Działem Obsługi Klienta. Potem następuje rozłączenie.

Re: Przedłużenie umowy

: 13 paź 2022, o 13:06
autor: Basia_Plus
emarti,

trudno mi powiedzieć czym jest to spowodowane. Moja powyższa propozycja pozostaje aktualna.

Re: Przedłużenie umowy

: 14 paź 2022, o 13:22
autor: Łucja
Witam, chcę wycofać rezygnację z umowy . Chcę pozostać w dalszym ciągu Waszym klientem .

Re: Przedłużenie umowy

: 14 paź 2022, o 13:40
autor: Basia_Plus
Witaj Łucja,

wycofanie rezygnacji jest możliwe poprzez:
- złożenie wniosku w dowolnym punkcie Plusa: https://www.plus.pl/znajdz-salon,
- kontakt telefoniczny z Działem Utrzymania Klienta pod bezpłatnym numerem 2699. Połączenie możliwe z numeru telefonu, którego dotyczy sprawa,
- skorzystanie z przedłużenia umowy (automatyczne anulowanie rezygnacji),
- wysłanie listu na adres:

Polkomtel Sp. z o.o.
Dział Obsługi Klienta (ZWPOK)
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Wycofanie rezygnacji".

Re: Przedłużenie umowy

: 20 paź 2022, o 20:57
autor: emarti
Basia_Plus Jednak nawet po kilku dniach nadal jest wspomniany przeze mnie komunikat. "W celu uzyskania informacji w sprawie numeru telefonu spod którego dzwonisz prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta pod numerem 2601." Może to problem u wszystkich? Może warto zgłosić sprawę aby problem został wyjaśniony? A być może Dział Utrzymania Klienta zablokował możliwość kontaktowania się z nim bezpośrednio z poziomu numeru abonenta?

Re: Przedłużenie umowy

: 21 paź 2022, o 17:22
autor: frank4a
Umowa w zasadzie się kończy ale pierwsza oferta słabsza niż to co teraz mam - czy mogę dostać sensowna propozycje ?

Re: Przedłużenie umowy

: 24 paź 2022, o 13:45
autor: Basia_Plus
emarti,

jeżeli kontakt następował z numeru, na którym kończy sie umowa (warunek konieczny), prześlij proszę krotki opis sprawy wraz z numerem telefonu poprzez ten formularz. Następnie podaj nam tutaj numer zgłoszenia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.

frank4a,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.

Re: Przedłużenie umowy

: 25 paź 2022, o 16:15
autor: frank4a
Basia_Plus
e-mail wysłany - dotyczy to dwóch numerów pierwszy numer bezpośrednio do mnie

Re: Przedłużenie umowy

: 25 paź 2022, o 16:34
autor: Basia_Plus
frank4a,

wiadomość dotarła - dziękuję. Prośba o kontakt do konsultanta DUK przekazana. :->

Re: Przedłużenie umowy

: 26 paź 2022, o 17:58
autor: frank4a
Basia_Plus pisze: 25 paź 2022, o 16:34 frank4a,

wiadomość dotarła - dziękuję. Prośba o kontakt do konsultanta DUK przekazana. :->
Kolejny dzienni cisza, nikt się nie kontaktował ze mna ..

Re: Przedłużenie umowy

: 26 paź 2022, o 18:00
autor: Basia_Plus
frank4a,

ponowiłam prośbę o kontakt.

Re: Przedłużenie umowy

: 30 paź 2022, o 11:32
autor: dred81
Dzień dobry. Kończą mi się 2 umowy na telefon. Proszę o kontakt z DUK.

Re: Przedłużenie umowy

: 31 paź 2022, o 11:00
autor: Joanna_Plus
Witaj dred81,

dziękuję za wiadomość. Przekazałam prośbę o kontakt.

Re: Przedłużenie umowy

: 1 lis 2022, o 23:31
autor: szuetam20@tlen.pl
dred81 pisze: 30 paź 2022, o 11:32 Dzień dobry. Kończą mi się 2 umowy na telefon. Proszę o kontakt z DUK.
Mnie również kończy się powoli umowa na dwa numery Plush, teraz się już nikt nie zajmuje takimi klientami?
Oferta jaka proponują to 5zl droższy abonament za 5gb więcej. Jaki sens? Skoro taki pakiet 5gb za 5zl mogę sam sobie wykupic jak znajdzie się taka potrzeba.
Dodatkowo dziś od kilku godzin brak łączności z siecią. Totalne zero