Simplus zwrócił pieniądze

Roaming, Muzodajnia, Program 5Plus, Drogowskaźnik, Plus Online. Wszytko inne co związane z siecią Plus+...
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6162
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Simplus zwrócił pieniądze

Post autor: mariusz9a »

Komórkowa sieć Plus w ramach usług Simplus po dziennikarskiej interwencji, wbrew regulaminowi, zdecydował się zwrócić pieniądze swojemu użytkownikowi.
Czytelnik Gazety Pomorskiej 13 września 2008 roku wyjechał z Polski zabierając ze sobą aktywny telefon w komórkowy z 17 zł na koncie. Niestety w tym czasie nie mógł wykorzystać pieniędzy pozostałych na koncie. Po powrocie do kraju w listopadzie telefon został zablokowany. Użytkownik Simplusa zasilił telefon kwotą 30 zł, ale operator nie doliczył 17 zł, które zostały na koncie przed wyjazdem w kraju.

Dziennikarze interweniujący u operatora usłyszeli, że wszystko odbyło się zgodnie z regulaminem. Konto zostało zablokowane 19 września 2008 roku z powodu zakończenia terminu ważności na połączenia wychodzące. Przez kolejny miesiąc (do 19 października) użytkownik miał możliwość wykonywania połączeń i czas na doładowanie konta. W takim przypadku pieniądze "zablokowane" na koncie zostaną doliczone do wartości zasilenia.

Z kolei w momencie upływu okresu ważności dla połączeń przychodzących operator ma prawo anulować kwotę pozostałą na koncie. Jednak w przypadku dokonania zasilenia konta w terminie 7 dni od dnia upływu okresu ważności dla połączeń przychodzących anulowana wartość konta może zostać przywrócona.

W przypadku czytelnika operator miał prawo anulować niewykorzystaną kwotę. - Mając na uwadze indywidualne podejście do klientów oraz dobro naszej współpracy, zasililiśmy konto pana Waldemara kwotą 17 złotych brutto – mówi Gazecie Pomorskiej rzecznik sieci. Dodaje jednak, że przyznany upust ma charakter jednorazowy.
Źródło: media2.pl
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
ODPOWIEDZ