Pakiet internetowy 9 zł Non Stop

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Kochasien
Nowy
Posty: 6
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 mar 2013, o 23:23

Pakiet internetowy 9 zł Non Stop

Post autor: Kochasien »

Witam... Wczoraj aktywowałem Pakiet internetowy 9 zł Non Stop. Jednak gry wchodzę w internet pisze że nie ma internetu itp...
Nie wiem o co chodzi, nigdy nie miałem styczności z takim ani żadnym innym pakietem.
Da się to jakoś naprawić? Trochę żal mi kaski na koncie :D
Awatar użytkownika
Artur1906
Szalony PlusManiak
Posty: 221
Rejestracja: 12 lut 2013, o 16:14

Re: Pakiet internetowy 9 zł Non Stop

Post autor: Artur1906 »

APN masz ustawiony na PLUS INTERNET??
Obrazek
Kochasien
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 4 mar 2013, o 23:23

Re: Pakiet internetowy 9 zł Non Stop

Post autor: Kochasien »

Wchodzę w zakładkę APN w ustawieniach sieciowych w telefonie i nic nie wyskakuje ;[ czarne pole
Awatar użytkownika
Artur1906
Szalony PlusManiak
Posty: 221
Rejestracja: 12 lut 2013, o 16:14

Re: Pakiet internetowy 9 zł Non Stop

Post autor: Artur1906 »

Musisz mieć w ustawieniach telefonu tam gdzie włączasz dane pakietowe
Widzę że masz HTC więc masz androida więc musisz mieć do wyboru punkt dostępowy PLUS INTERNET na 100%
Albo coś nie tak
Pokazuje ci się ikonka że internet działa (G,E,3G,H,H+) ??
Obrazek
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Pakiet internetowy 9 zł Non Stop

Post autor: Krzysiek_Plus »

1.Naciskamy Menu - Ustawienia - Opcje bezprzewodowe - Sieci komórkowe - Punkty dostępowe - Menu - Nowa nazwa APN.
2.Nazwa APN: Plus, APN: internet, Nazwa użytkownika: zostawiamy puste, Hasło: zostawiamy puste, MCC: 260, MNC: 01, Typ APN: Internet.
3.Naciskamy Menu - Zapisz - Punkty dostępowe - zaznaczamy profil Plus.
4.Wracamy do Menu głównego - Internet - Menu - Więcej - Ustawienia - Ustaw stronę główna. Wpisujemy: http://www.plus.pl


Funkcja transmisji danych w aparacie również powinna być aktywna (Menu - Ustawienia - Opcje bezprzewodowe - Sieci komórkowe - Przycisk Transmisja danych. ), jak i usługa GPRS na samym numerze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kochasien
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 4 mar 2013, o 23:23

Re: Pakiet internetowy 9 zł Non Stop

Post autor: Kochasien »

Witam... Krzysiek_Plus zrobiłem wszystko tak jak kazałeś jednak jest tam jeszcze więcej opcji typu proxy port i takie tam... Internet nadal nie działa ;[
Dodam także, że mam telefon na "starter" żadnej umowy, oferty itp...
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Pakiet internetowy 9 zł Non Stop

Post autor: Krzysiek_Plus »

Kochasien uzupełniasz tylko pola które zostały podane powyżej, pozostałe takie jak np:. proxy pozostają puste.
Krzysiek_Plus pisze:Menu - Ustawienia - Opcje bezprzewodowe - Sieci komórkowe - Przycisk Transmisja danych. ),
To też sprawdzałeś ?

Sprawdź jeszcze stan usługi GPRS *101#, ewentualnie aktywacja kodem *101*11*02#. Po aktywacji restart telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kochasien
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 4 mar 2013, o 23:23

Re: Pakiet internetowy 9 zł Non Stop

Post autor: Kochasien »

Krzysiek_Plus pisze:
Krzysiek_Plus pisze:Menu - Ustawienia - Opcje bezprzewodowe - Sieci komórkowe - Przycisk Transmisja danych. ),

Sprawdź jeszcze stan usługi GPRS *101#, ewentualnie aktywacja kodem *101*11*02#. Po aktywacji restart telefonu.

GPRS cały czas włączony...
Przycisku Transmisja danych nie jestem w stanie znaleźć gdyż mam wersie po angielsku ;)
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Pakiet internetowy 9 zł Non Stop

Post autor: Krzysiek_Plus »

Kochasien w wersji ang pewnie będzie "Data transfer" lub coś podobnego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kochasien
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 4 mar 2013, o 23:23

Re: Pakiet internetowy 9 zł Non Stop

Post autor: Kochasien »

Jest tylko "Data enabled" Pod spodem wyjaśnienie "Enable data access over Mobile network"
Miałem cały czas włączone :D
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Pakiet internetowy 9 zł Non Stop

Post autor: Krzysiek_Plus »

Kochasien w takim wypadku wszystko masz aktywne prawidłowo.

Sprawdź jeszcze czy w konfiguracji w polu typ APN, masz pole do uzupełnienia czy wyboru? Jeśli do uzupełnienia wpisz default. przy wybierz oczywiście Internet.

Rozumiem że robiłeś sam restart telefonu z jednoczesnym wyjęciem baterii w celu wyeliminowania błędu aparatu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lifeislife
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 5 mar 2013, o 23:20

Re: Pakiet internetowy 9 zł Non Stop

Post autor: lifeislife »

Ja pod ten pakiet mam nieco inne ustawienia, Nazwa: APN Plus, APN: plus.
Kochasien
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 4 mar 2013, o 23:23

Re: Pakiet internetowy 9 zł Non Stop

Post autor: Kochasien »

Wszystko jest tak jak mówiliście jednak nadal nie działa ;[
Jeśli dowiecie się czegoś więcej proszę o info ;[
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Pakiet internetowy 9 zł Non Stop

Post autor: Krzysiek_Plus »

lifeislife pisze:Ja pod ten pakiet mam nieco inne ustawienia, Nazwa: APN Plus, APN: plus.
tez może być 
Kochasien pisze:Wszystko jest tak jak mówiliście jednak nadal nie działa ;[
Jeśli dowiecie się czegoś więcej proszę o info ;[
Jeśli sprawdziłeś/wykonałeś wszystko według wcześniejszych wskazówek to powinno działać. :-(

Sprawdź jeszcze na aparacie czy nie masz żadnej aplikacji do blokowania APN'ów.

Masz możliwość sprawdzenia karty w innym aparacie? Może błąd jest w oprogramowaniu aparatu?
Krzysiek_Plus pisze:Sprawdź jeszcze czy w konfiguracji w polu typ APN, masz pole do uzupełnienia czy wyboru? Jeśli do uzupełnienia wpisz default. przy wybierz oczywiście Internet.
A tutaj co miałeś ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
fatalitydikey
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 8 maja 2013, o 11:01

Internet nie działa.

Post autor: fatalitydikey »

Mam problem z internetem w PLUS - mianowicie zakupiłem pakiet za 7zł non stop, dostałem oryginalne ustawienia internetowe dla modelu galaxy s3 i internet nie dziala.
Apn - plus, jak wpisze *136# to pisze: aktywne uslugi : Pakiet internetowy non stop 7 (08.06.2013), rok waznosci konta, pakiet 25mb na probe (17.11.2015) ...

Nie wiem czym to jest spowodowane siec lapie zasieg tez dzwonic moge a jak wchodze np na chrome to pisze ze nie ma polaczenia internetowego. Pomozcie :)

Numer telefonu - 785690xxx

~~ Oczywiscie model telefonu Samsung Galaxy S3
Ostatnio zmieniony 8 maja 2013, o 12:00 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukrycie numeru
ODPOWIEDZ