Pakiet internetowy 7 Non Stop
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 mar 2013, o 11:19
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
Joanna_Plus
Masz rację, rzeczywiście jest to napisane, nie doczytałem, ale dziękuję za naprowadzenie mnie. Jeżeli pisze to nie mogę się czepiać, ale co do zasady... wiadomo o co chodzi
Masz rację, rzeczywiście jest to napisane, nie doczytałem, ale dziękuję za naprowadzenie mnie. Jeżeli pisze to nie mogę się czepiać, ale co do zasady... wiadomo o co chodzi
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
trener,
oczywiście . Taka ideologia tego miejsca, żeby pytać, wyjaśniać i dyskutować. Zasady – rozumiem i bardzo szanuję Twoje zdanie w tym temacie.
oczywiście . Taka ideologia tego miejsca, żeby pytać, wyjaśniać i dyskutować. Zasady – rozumiem i bardzo szanuję Twoje zdanie w tym temacie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 7 mar 2013, o 23:46
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
każda sieć tak robi bo chcą zachęcić klienta do zakupu większej ilości rzeczy tak już jest w tym życiu tego nie zmienisz.
Różnica polega na tym że w plusie są niższe ceny takich usług co mi się bardzo podoba. Trzeba po prostu wszystko czytać tak to już jest w współczesnym świecie.
Różnica polega na tym że w plusie są niższe ceny takich usług co mi się bardzo podoba. Trzeba po prostu wszystko czytać tak to już jest w współczesnym świecie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
michalb1009,
Na pewno taka wiedza nie zaszkodzi .michalb1009 pisze:Trzeba po prostu wszystko czytać tak to już jest w współczesnym świecie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
Włączam telefon po 10 godzinnej bezaktywności i dostaję sms:
19:52
Pakiet internetowy 7 Non Stop zostal wlaczony na 31 dni. Pakiet odnowi sie automatycznie.
Okradacie mnie ??.
Wpisuje *136# i:
19:55
Aktywne promocje: Pakiet internetowy 7 Non Stop (102400.0) 23-06-2013 12:29, Wyprobuj Pakiet internetowy 7 Non Stop 23-06-2013 04:32, Rok waznosci konta.
Skąd tyle internetu i ile mi już pieniędzy odprowadziliście ?.
Dezaktywowałem 7 non stop:
19:56
Pakiet internetowy 7 Non Stop zostal wylaczony.
Sprawdzam *136#, a tu:
19:57
Aktywne promocje: Wyprobuj Pakiet internetowy 7 Non Stop 23-06-2013 04:32, Rok waznosci konta.
Nic nie chcę próbować. Ile znikło mi już z konta ?.
Nie każcie mi nic więcej sprawdzać i wysyłać, bo wszystko jasno podałem. Nie mam zamiaru zaprzątać sobie tym głowy. Sami coś nawciskaliście to to uregulujcie. Jeśli będzie się to powtarzać to karta w śmietnik. Nie chcę korzystać z jakiś przymusowych usług... pewnie jeszcze płatnych.
*121#
Brak aktywnych pakietow.
19:52
Pakiet internetowy 7 Non Stop zostal wlaczony na 31 dni. Pakiet odnowi sie automatycznie.
Okradacie mnie ??.
Wpisuje *136# i:
19:55
Aktywne promocje: Pakiet internetowy 7 Non Stop (102400.0) 23-06-2013 12:29, Wyprobuj Pakiet internetowy 7 Non Stop 23-06-2013 04:32, Rok waznosci konta.
Skąd tyle internetu i ile mi już pieniędzy odprowadziliście ?.
Dezaktywowałem 7 non stop:
19:56
Pakiet internetowy 7 Non Stop zostal wylaczony.
Sprawdzam *136#, a tu:
19:57
Aktywne promocje: Wyprobuj Pakiet internetowy 7 Non Stop 23-06-2013 04:32, Rok waznosci konta.
Nic nie chcę próbować. Ile znikło mi już z konta ?.
Nie każcie mi nic więcej sprawdzać i wysyłać, bo wszystko jasno podałem. Nie mam zamiaru zaprzątać sobie tym głowy. Sami coś nawciskaliście to to uregulujcie. Jeśli będzie się to powtarzać to karta w śmietnik. Nie chcę korzystać z jakiś przymusowych usług... pewnie jeszcze płatnych.
*121#
Brak aktywnych pakietow.
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
Nikt Ci sam nie włącza żadnych usług. Może coś proponowali nie wpieraj, że sami powłączali jakieś pakiety
czy nie przechodziłeś ostatnio do taryfy Plus na Kartę? Dodawany jest gratis internet na miesiąc, który możesz wyłączyć.
czy nie przechodziłeś ostatnio do taryfy Plus na Kartę? Dodawany jest gratis internet na miesiąc, który możesz wyłączyć.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
Venio,
opcja Wypróbuj Pakiet internetowy 7zł Non Stop, jest aktywowana w dwóch przypadkach:
- zmiana taryfy na Plus na Kartę: http://nakarte.plus.pl/images/Zmien_tar ... op_7zl.pdf,
- lub przy skorzystaniu z powyższej promocji: http://internet.plus.pl/documents/59602 ... Kart%C4%99.
W pierwszym okresie 30 dni usługa jest bezpłatna. Jeżeli nie zostanie wyłączona, jej odnowienie wiąże się z opłatą 7 zł.
Venio, a jakiś SMS promocyjny do Ciebie nie dotarł?
opcja Wypróbuj Pakiet internetowy 7zł Non Stop, jest aktywowana w dwóch przypadkach:
- zmiana taryfy na Plus na Kartę: http://nakarte.plus.pl/images/Zmien_tar ... op_7zl.pdf,
- lub przy skorzystaniu z powyższej promocji: http://internet.plus.pl/documents/59602 ... Kart%C4%99.
W pierwszym okresie 30 dni usługa jest bezpłatna. Jeżeli nie zostanie wyłączona, jej odnowienie wiąże się z opłatą 7 zł.
Venio, a jakiś SMS promocyjny do Ciebie nie dotarł?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
Wiesz tyle co zjesz... Sam tego nie włączyłem, a Plus Na Kartę mam od dawien dawna. Stało się to z dnia na dzień. Żadnych promocji nie aktywowałem i nie wykonywałem żadnych innych zmian na koncie. Nie zostałem też poinformowany smsem o jakiejś promocji tego typu tylko od razu włączyło pakiet.pepcia2 pisze:Nikt Ci sam nie włącza żadnych usług. Może coś proponowali nie wpieraj, że sami powłączali jakieś pakiety
czy nie przechodziłeś ostatnio do taryfy Plus na Kartę? Dodawany jest gratis internet na miesiąc, który możesz wyłączyć.
Łamigłówka: Przypomniało mi się, że jakieś 1,5 miesiąca temu, też dostałem bodajże na próbę pakiet 7 non stop. Wtedy też to anulowałem.
Jestem wyjątkowy i dostaję Happy Gifty co miesiąc, mimo że ich nie chce?
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
I tym razem nie dostałeś sms-a o promocji? Tylko od razu sam pakiet bez jakiejkolwiek informacji?
Jeśli nie chcesz dostawacć takich i podobnych wiadomości z sieci wycofaj zgodę marketingową np. przez Plus online.
Jeśli nie chcesz dostawacć takich i podobnych wiadomości z sieci wycofaj zgodę marketingową np. przez Plus online.
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
Nic nie otrzymałem. Według mnie to jest czyste nabijanie w butelkę. Jak wycofam tą zgodę to wówczas nie dostanę jakiejkolwiek wiadomości, że coś włączono .
Zobaczymy, czy napisze tu za miesiąc. Bye
Zobaczymy, czy napisze tu za miesiąc. Bye
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
Venio,
z opisu promocji, który podajesz wynika, że opłata za pakiet nie została naliczona. Tak jak radzi pepcia2, możesz wycofać zgodę na kampanie marketingowe, wysyłając bezpłatną wiadomość SMS o treści SPRZECIW na numer 8000, lub dokonać tego przez aplikację Plus online. Więcej na ten temat tutaj.
z opisu promocji, który podajesz wynika, że opłata za pakiet nie została naliczona. Tak jak radzi pepcia2, możesz wycofać zgodę na kampanie marketingowe, wysyłając bezpłatną wiadomość SMS o treści SPRZECIW na numer 8000, lub dokonać tego przez aplikację Plus online. Więcej na ten temat tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 3 kwie 2015, o 10:22
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
A ja mam pytanie czy jesli mam w smsie zwrotnym (*136#) iż:
"Aktywne promocje: Pakiet internetowy 7 Non Stop (101600.0)" to czy pakiet jest aktywny? I czy jak mam konto zablokowane to czy mogę mimo tego z niego korzystać??
"Aktywne promocje: Pakiet internetowy 7 Non Stop (101600.0)" to czy pakiet jest aktywny? I czy jak mam konto zablokowane to czy mogę mimo tego z niego korzystać??
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
nenunia1992,
Tak. W wiadomości zwrotnej jest podana również data ważności promocji.nenunia1992 pisze:A ja mam pytanie czy jesli mam w smsie zwrotnym (*136#) iż:
"Aktywne promocje: Pakiet internetowy 7 Non Stop (101600.0)" to czy pakiet jest aktywny?
Nie.nenunia1992 pisze:I czy jak mam konto zablokowane to czy mogę mimo tego z niego korzystać??
http://www.plus.pl/documents/16/f5ce2c3 ... %C4%99.pdf17. Abonent może korzystać z wybranego Pakietu Non Stop w ramach opłaty za pakiet, gdy posiada dodatnią wartość swojego konta i jednocześnie znajduje się w okresie ważności dla usług wychodzących.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 3 kwie 2015, o 10:22
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
Dziękuję za pomoc, pozdrawiam :)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
nenunia1992,
nenunia1992 pisze:Dziękuję za pomoc
Ja również. Wesołych Świąt.nenunia1992 pisze:pozdrawiam :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ