Blokada internetu a rozliczenie faktury???
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 15
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 mar 2013, o 21:59
Blokada internetu a rozliczenie faktury???
Z racji niezapłaconego rachunku (sprawy nie będę opisywał bo by powstała książka) operator zblokował mi usługę na 5 dni roboczych, po uregulowaniu zaległości przywrócono internet. Czy za okres w którym nie miałem dostępu do internetu powinienem ponosić opłaty? Czy (tak hipotetycznie) gdybym miał zablokowany internet przez 30 dni w 31 dniowym okresie rozliczeniowym, a tylko przez ten 1 dzień byłby dostęp do internetu to również musiałbym zapłacić pełną opłatę abonamentową za cały okres - w końcu operator dałby mi dostęp tylko na ten 1 dzień???
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Blokada internetu a rozliczenie faktury???
Dario30 tak, jeśli blokada jest spowodowana brakiem płatności.
6. W przypadku bezskutecznego upływu terminu zapłaty przez Abonenta zaległości wobec POLKOMTEL, POLKOMTEL ma prawo do zablokowania możliwości inicjowania usług przez Abonenta lub zawieszenia świadczenia wszelkich usług
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Blokada internetu a rozliczenie faktury???
Ok. Czy jak posiadam internet w nowej taryfie, kartę usim i smartfona z blokadą LTE (pochodzi od innego operatora) to czy Plus może wgrać do telefonu swoje ustawienia abym mógł korzystać z pakietu w owym telefonie?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Blokada internetu a rozliczenie faktury???
Dario30 niestety nie, żaden operator nie zajmuje się wgrywaniem oprogramowania do telefonów. W tej sprawie należy się zgłosić do producenta aparatu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ