Blokada internetu a rozliczenie faktury???

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Dario30
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 12 mar 2013, o 21:59

Blokada internetu a rozliczenie faktury???

Post autor: Dario30 »

Z racji niezapłaconego rachunku (sprawy nie będę opisywał bo by powstała książka) operator zblokował mi usługę na 5 dni roboczych, po uregulowaniu zaległości przywrócono internet. Czy za okres w którym nie miałem dostępu do internetu powinienem ponosić opłaty? Czy (tak hipotetycznie) gdybym miał zablokowany internet przez 30 dni w 31 dniowym okresie rozliczeniowym, a tylko przez ten 1 dzień byłby dostęp do internetu to również musiałbym zapłacić pełną opłatę abonamentową za cały okres - w końcu operator dałby mi dostęp tylko na ten 1 dzień???
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Blokada internetu a rozliczenie faktury???

Post autor: Krzysiek_Plus »

Dario30 tak, jeśli blokada jest spowodowana brakiem płatności.
6. W przypadku bezskutecznego upływu terminu zapłaty przez Abonenta zaległości wobec POLKOMTEL, POLKOMTEL ma prawo do zablokowania możliwości inicjowania usług przez Abonenta lub zawieszenia świadczenia wszelkich usług
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dario30
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 12 mar 2013, o 21:59

Re: Blokada internetu a rozliczenie faktury???

Post autor: Dario30 »

Ok. Czy jak posiadam internet w nowej taryfie, kartę usim i smartfona z blokadą LTE (pochodzi od innego operatora) to czy Plus może wgrać do telefonu swoje ustawienia abym mógł korzystać z pakietu w owym telefonie?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Blokada internetu a rozliczenie faktury???

Post autor: Krzysiek_Plus »

Dario30 niestety nie, żaden operator nie zajmuje się wgrywaniem oprogramowania do telefonów. W tej sprawie należy się zgłosić do producenta aparatu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ