Nowy Plus Internet na kartę błąd platformy bilingowej
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- ChuckyCiechanow
- Szalony PlusManiak
- Posty: 1046
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 10 paź 2008, o 21:49
Nowy Plus Internet na kartę błąd platformy bilingowej
Posiadałem taryfę Plus Internet na Kartę na której otrzymałem bonus GB za zasilenie.
Postanowiłem zmienić taryfę na Nowy Plus Internet na Kartę, bonus według regulaminu przeszedł do nowej taryfy jednak chyba tylko w teorii, bo przeglądając internet nie schodziło z pakietu lecz ze środków z konta.
Aktualny stan konta to -0,2.
Nie mam również możliwości zalogowania się do Plus Online.
Postanowiłem zmienić taryfę na Nowy Plus Internet na Kartę, bonus według regulaminu przeszedł do nowej taryfy jednak chyba tylko w teorii, bo przeglądając internet nie schodziło z pakietu lecz ze środków z konta.
Aktualny stan konta to -0,2.
Nie mam również możliwości zalogowania się do Plus Online.
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Nowy Plus Internet na kartę błąd platformy bilingowej
ChuckyCiechanow, prześlij mi swój numer Plus Internet na Kartę. Postaram się to wyjasnić.
- ChuckyCiechanow
- Szalony PlusManiak
- Posty: 1046
- Rejestracja: 10 paź 2008, o 21:49
Re: Nowy Plus Internet na kartę błąd platformy bilingowej
Dzięki za pomoc . Niestety uznano , że brak jest podstaw do uznania reklamacji jednak ,,Dbając o utrzymanie naszych przyszłych dobrych relacji ....'' otrzymałem zwrot 25,75 zł. Wiec niech będzie , ze wszystko jest w porządku....
Bo o dziwo pakiet który otrzymałem w taryfie Plus Internet na Kartę teraz działa... w taryfie Nowy Plus Internet na Kartę
Bo o dziwo pakiet który otrzymałem w taryfie Plus Internet na Kartę teraz działa... w taryfie Nowy Plus Internet na Kartę
Re: Nowy Plus Internet na kartę błąd platformy bilingowej
Witam,
mam problem z naliczaniem za transfer danych. Problem polega na tym, że nie potrafię zrozumieć sposobu naliczania pakietów w systemie bilingowym, wydaje mi się, że system ten dodatkowo ma jakieś błędy. Zakupiłem kartę pre-paid z 15 zł na koncie i limitem na start 1 GB. Po aktywowaniu w poniedziałek i wejściu na OnLine, żeby poustawiać usługi, pokazało mi, że mam 0,58 GB pomimo tego, że nic takiego nie ściągałem. Aktywowałem usługę Nocny Transfer za 10 zł i co się okazuje. Sprawdzam w nocy transfery, żeby potestować technologię i wcale za dużo z tego konta Nocnego Transferu nie zjadło tylko nadszarpnęło znowu główne. Dzisiaj w nocy chciałem ponownie sprawdzić usługę i okazuje się, że z doładowanego w miedzyczasie konta (o 50 zł) zniknęło mi ~1,8 GB przy czym konto Nocnego Transferu zostało naruszone w niewielkim stopniu. Zastanawiam się o co chodzi. Będę wdzięczny za jakiekolwiek informacje. Użytkowany modem MF821.
Pozdro
Kooboo
mam problem z naliczaniem za transfer danych. Problem polega na tym, że nie potrafię zrozumieć sposobu naliczania pakietów w systemie bilingowym, wydaje mi się, że system ten dodatkowo ma jakieś błędy. Zakupiłem kartę pre-paid z 15 zł na koncie i limitem na start 1 GB. Po aktywowaniu w poniedziałek i wejściu na OnLine, żeby poustawiać usługi, pokazało mi, że mam 0,58 GB pomimo tego, że nic takiego nie ściągałem. Aktywowałem usługę Nocny Transfer za 10 zł i co się okazuje. Sprawdzam w nocy transfery, żeby potestować technologię i wcale za dużo z tego konta Nocnego Transferu nie zjadło tylko nadszarpnęło znowu główne. Dzisiaj w nocy chciałem ponownie sprawdzić usługę i okazuje się, że z doładowanego w miedzyczasie konta (o 50 zł) zniknęło mi ~1,8 GB przy czym konto Nocnego Transferu zostało naruszone w niewielkim stopniu. Zastanawiam się o co chodzi. Będę wdzięczny za jakiekolwiek informacje. Użytkowany modem MF821.
Pozdro
Kooboo
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Nowy Plus Internet na kartę błąd platformy bilingowej
odpowiedź tutajKooboo pisze:Zakupiłem kartę pre-paid z 15 zł na koncie i limitem na start 1 GB. Po aktywowaniu w poniedziałek i wejściu na OnLine, żeby poustawiać usługi, pokazało mi, że mam 0,58 GB pomimo tego, że nic takiego nie ściągałem.
W jakich godzinach był realizowany transfer?Kooboo pisze:Dzisiaj w nocy chciałem ponownie sprawdzić usługę i okazuje się, że z doładowanego w międzyczasie konta (o 50 zł) zniknęło mi ~1,8 GB przy czym konto Nocnego Transferu zostało naruszone w niewielkim stopniu. Zastanawiam się o co chodzi. Będę wdzięczny za jakiekolwiek informacje. Użytkowany modem MF821
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nowy Plus Internet na kartę błąd platformy bilingowej
Wczoraj czyli 16.04 pomiędzy 5.00-7.00 i dzisiaj 17.04 pomiędzy 3.00-4.00.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Nowy Plus Internet na kartę błąd platformy bilingowej
Kooboo prosze przeslij swój numer przez formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nowy Plus Internet na kartę błąd platformy bilingowej
Zgłoszenie widziałem weszło. Niemniej ciekawi mnie rozwiązanie tego problemu, bo przy tak szybkim zjadaniu konta, prawdę mówiąc mija się z celem korzystanie z LTE. Czekam z niecierpliwością
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Nowy Plus Internet na kartę błąd platformy bilingowej
Kooboo nie widzę żadnych błędów, pakiety zostały rozliczone prawidłowo.Kooboo pisze:Wczoraj czyli 16.04 pomiędzy 5.00-7.00 i dzisiaj 17.04 pomiędzy 3.00-4.00.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nowy Plus Internet na kartę błąd platformy bilingowej
Moment. Jeśli loguję się w godzinach obowiązujących w usłudze Nocny Transfer do dlaczego pakiety rozliczane są w ramach limitu głównego? Po zalogowaniu się do systemu OnLine mam informacje:
- Plus Internet Bonus 4,1 GB - pozostało jeszcze 1,71 GB,
- Nocny transfer 30 dni - pozostało jeszcze 49,92 GB.
Tzn, że ja widzę coś innego niż widzisz u siebie, czy czegoś nie rozumiem? Po to aktywowałem usługę i doładowałem konto, żeby mi to wszystko na jakiś czas starczyło. Dla mnie usługa Nocny Transfer nie działa, albo podaje złe informacje.
- Plus Internet Bonus 4,1 GB - pozostało jeszcze 1,71 GB,
- Nocny transfer 30 dni - pozostało jeszcze 49,92 GB.
Tzn, że ja widzę coś innego niż widzisz u siebie, czy czegoś nie rozumiem? Po to aktywowałem usługę i doładowałem konto, żeby mi to wszystko na jakiś czas starczyło. Dla mnie usługa Nocny Transfer nie działa, albo podaje złe informacje.
Re: Nowy Plus Internet na kartę błąd platformy bilingowej
Tak jak myślałem operator ma zawsze rację. Zatem poproszę o informacje w jakich godzinach mam się logować, żeby naruszało mi limit z pakietu Nocny Transfer? Pomyślałem, że błąd w naliczeniach wynika z tego, że system bilingowy dodatniego operatora funkcjonuje w innej strefie czasowej, co tłumaczyłoby rozbieżności.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Nowy Plus Internet na kartę błąd platformy bilingowej
Kooboo wszystkie połączenia zrealizowane pomiędzy 01:00 - 7:00 zostały rozliczone prawidłowo w ramach pakietu "Nocny transfer 30dni"
Niemniej jednak na forum zgłaszane były podobne przypadki, z tego też powodu twój przypadek zgłaszam do weryfikacji.
Najprawdopodobniej korzystałeś więcej w godzinach 7:00 - 01:00.Kooboo pisze:- Plus Internet Bonus 4,1 GB - pozostało jeszcze 1,71 GB,
Niemniej jednak na forum zgłaszane były podobne przypadki, z tego też powodu twój przypadek zgłaszam do weryfikacji.
Pakiet "Nocny Transfer 30 dni" obowiązuje od 01:00 - 07:00.Zatem poproszę o informacje w jakich godzinach mam się logować, żeby naruszało mi limit z pakietu Nocny Transfer?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nowy Plus Internet na kartę błąd platformy bilingowej
Pliki o których Tobie napisałem - czyli ~1,8 GB - na pewno były przesyłane w czasie godzin Nocnego Transferu. Napisałem to tylko dlatego, że z limitem na tej usłudze po prostu się niewiele się dzieje. Rozważam opcję wykorzystania tej usługi na stałe - ale na dzień dzisiejszy opisane zdarzenie nie zachęca mnie do stałego korzystania z oferty. Sprawdzę ponownie w nocy jak się ustrojstwo zachowuje.
Re: Nowy Plus Internet na kartę błąd platformy bilingowej
Ponownie zgłaszam błędne działanie systemu bilingowego. Reklamacja nierozpatrzona bo najlepiej mieć klienta gdzieś i skasować, a potem się migać. Nocny Transfer nie działa tak jak powinien. To jednoznacznie dyskwalifikuje korzystanie z ww usługi.
Pozdrawiam
Kooboo
Pozdrawiam
Kooboo
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Nowy Plus Internet na kartę błąd platformy bilingowej
Kooboo już interweniuje w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ