Zmieniający się stan pakietu/konta

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
JasnaStronaWenus
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 22 kwie 2013, o 10:00

Wahania stanu konta + problem z doładowaniem

Post autor: JasnaStronaWenus »

Witam. Od około tygodnia stan mojego konta się waha. W czwartek po szperaniu w Internecie w tel. (mimo, że mam wykupiony Internet) na moim koncie z 30zł zostało 2,95. Po około 4 godzinach stan konta wrócił do kwoty 30zł. W sobotę również szperalam w Internecie. Stan konta mimo pakietu zmalał do 0,14 zł = brak możliwości wykonywania połączeń gdziekolwiek. Po ok. 3 godzinach stan konta znowu wrócił do właściwego. Żeby było śmieszniej wczoraj na stronie plus.pl/zasilenia dokonałam doładowania konta w kwocie 40zł. Ważność konta miałam do wczoraj. Konto zostało mi dziś zablokowane a wyżej wspomniana kwota doładowania nie została przelana na moje konto mimo opłacenia. Korzystam z sieci Plus ok. 7 lat już i nigdy nie było takich problemów a to co się dzieje teraz jest cholernie uciążliwe.
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2013, o 10:22 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmieniający się stan konta

Post autor: Joanna_Plus »

maszkara72, JasnaStronaWenus,

proszę o przesłanie numeru telefonu przez ten formularz.
Skierujemy sprawę do zweryfikowania.

Tyś93,

jeżeli sytuacja się powtórzy, proszę o to samo.

emigrant,

a transmisja danych w telefonie jest cały czas włączona?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
emigrant
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 4 kwie 2013, o 08:51

Re: Zmieniający się stan konta

Post autor: emigrant »

@Joanna_Plus

Proszę czytać ze zrozumieniem. Wyraźnie napisałem jak ucięło mi do 240MB to dzisiaj rano wróciło do 490 z 500MB. Tego nie mogłem zrobić ja tylko system Plusowy, zgadza się? Tu nie ma nic do rzeczy czy mam włączoną transmisję danych czy nie. Włączoną mam, ale także iPhone ma licznik swój własny ile danych zostało wysłanych i ile pobranych co do bita czy bajta.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmieniający się stan konta

Post autor: Joanna_Plus »

emigrant,

zgadza się :oops:.
Poproszę w takim razie o przesłanie numeru telefonu, przez formularz zamieszczony wyżej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
emigrant
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 4 kwie 2013, o 08:51

Re: Zmieniający się stan konta

Post autor: emigrant »

No, ale co mam przesyłać? Już wszystko jest OK. Tak jak napisałem system zabrał mi MB, ale i dzisiaj je oddał. Wszystko już jest w porządku. Te kilka MB(4MB) brakujące do 500MB to wszystko się zgadza, to już jest moje zużycie. Problem był tylko wtedy jak z 500MB po chwili automagicznie zniknęło mi 260MB. Ale jak napisałem, dzisiaj, te 260MB zostało mi oddane minus moje własne zużycie(~4MB).
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmieniający się stan konta

Post autor: Joanna_Plus »

emigrant,

poprosiłam o numer, żeby przekazać sprawę do zbadania, co było przyczyną takich rozbieżności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
emigrant
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 4 kwie 2013, o 08:51

Re: Zmieniający się stan konta

Post autor: emigrant »

@Joanna_Plus
OK, posłałem, odbierz maila. Daj znać co się stało, tutaj publicznie o ile to możliwe a jak nie to do mnie na priv.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmieniający się stan konta

Post autor: Joanna_Plus »

emigrant,

wiadomość dotarła – dziękuję. Będę informować.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
emigrant
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 4 kwie 2013, o 08:51

Re: Zmieniający się stan konta

Post autor: emigrant »

... znowu to samo, znowu mam 229, a powinno być 490-489 mniej więcej.

@Joanna_Plus zgłosiłaś, ale zero reakcji nawet informacyjnej. Ile to trzeba czekać?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmieniający się stan konta

Post autor: Joanna_Plus »

emigrant,

tak, sprawa została zgłoszona przez mnie w dniu wczorajszym. Trwa analiza.
Tak jak zaznaczyłam, jeżeli otrzymam odpowiedź, będę informować, zgodnie z życzeniem na forum i prywatnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
emigrant
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 4 kwie 2013, o 08:51

Re: Zmieniający się stan konta

Post autor: emigrant »

Zwariować można, te 400-coś mam tylko kilka godzin a prawie całą dobę 200-coś. Nie wiem czy to celowy proceder Plusa czy system im durnieje, na razie obserwuję i loguję. Jak minie moja cierpliwość będę reagował, bo to do niczego niepodobne. Płacę za usługę i to ma działać co do bita, a nie takie cyrki. Tu chodzi o pieniądze i nieważne czy to 5 groszy czy 5000 zł.
Weryfikacja trwa już dwa dni o dwa dni za długo, to powinno być zweryfikowane w kilka godzin i jakaś zwrotna informacja.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmieniający się stan konta

Post autor: Joanna_Plus »

emigrant,

przepraszam Cię bardzo za te utrudnienia.
Szukamy źródła problemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Qcka
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 13:22

Re: Zmieniający się stan konta

Post autor: Qcka »

Witam,
ja mam podobny problem od poniedziałku (22.04) - pojawił się on od momentu odnowienia pakietu 500MB na ten miesiąc. Po pobraniu opłaty (15zł) okazało się, że mam ujemny stan konta - więc doładowałam konto kwotą 50 zł. Mimo że nie wykonywałam zbyt wielu połączeń - we wtorek rano okazało się, że moje konto znów jest "na minusie". Doładowałam je kolejny raz za 50 zł (tym razem telekartą) - po czym sprawdziłam stan konta - było 49 zł z groszami. Po wykonaniu jednego telefonu - rozmowa trwała ok. 2 minut - sms po rozmowie oznajmił, że stan konta wynosi 17 zł, a zaraz potem nadeszła informacja - że stan konta jest bliski 0. Potem długo nie dało się sprawdzić stanu konta. Po południu wszystko wróciło względnie do normy (znów było 48 zł na koncie) - a dziś od rana jest ten sam problem - 5-minutowa rozmowa - i z 48 zł na koncie zrobiło się -3,13zł. Mam zablokowane rozmowy i wysyłanie smsów, nie mogę więc zadzwonić do BOK. Żeby nie stracić kolejnych 50 zł doładowałam konto za 5 zł - niestety połączenia nadal są zablokowane. Proszę o pomoc w tej sprawie.
emigrant
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 4 kwie 2013, o 08:51

Re: Zmieniający się stan konta

Post autor: emigrant »

Ale jaja hehe, żenada.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmieniający się stan konta

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Qcka,

proszę o przesłanie numeru telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ