Zmieniający się stan pakietu/konta

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
emigrant
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 kwie 2013, o 08:51

Re: Problem z pakietem internet non stop 15

Post autor: emigrant »

@Remislanc

Skąd ja to znam, zaglądałeś tutaj? -> http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99&t=8508&start=15 przeczytaj moje posty. Mam dokładnie to samo. Tylko u mnie jest raz 200 raz 400 i tak w kółko a teraz nawet na 400 nie skacze tylko wisi na 200.

@Joanna_Plus
Na co masz czekać. Ja już 3 dzień czekam i nic. Powiedz co jest grane, to problem ogólny jak widać. Niech ktoś do jasnej cholery powie, że mamy problem i tyle. Tylko cały czas czekam czekam czekam na informacje. To zadzwoń i spytaj co jest grane i publicznie napisz żeby uspokoić klientów.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Problem z pakietem internet non stop 15

Post autor: Joanna_Plus »

emigrant,
emigrant pisze:@Joanna_Plus Na co masz czekać.
Ustalamy przyczynę i źródło opisanego tutaj problemu.
emigrant pisze: To zadzwoń i spytaj co jest grane i publicznie napisz żeby uspokoić klientów.
Jeżeli zostanie to zdiagnozowanie to zapewniam, że zamieścimy takie informacje.

Na chwilę obecną proszę jeszcze o cierpliwość i przepraszam za te utrudnienia :oops:.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
emigrant
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 4 kwie 2013, o 08:51

Re: Problem z pakietem internet non stop 15

Post autor: emigrant »

Ty tu nie masz za co przepraszać, niech Solorz przeprasza za niedziałającą poprawnie usługę. Jak coś nie działa to nie należy tego oferować. Nie wiem dlaczego tak długo trwa jakieś diagnozowanie, systemy informatyczne mają to do siebie, że wszystko jest logowane, debugowane jak trzeba i o tym się wie od razu, nic się nie szuka i na nic się nie czeka.
Tu nie znikają megabajty tylko pieniądze tak rzecz ujmując, bo przecież za te MB zapłaciliśmy, tak?. No nic, z naszej strony pozostaje tylko czekanie. Pierwszy raz z czymś takim się spotykam. Poważna firma, dość duży operator a takie jaja.
emigrant
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 4 kwie 2013, o 08:51

Re: Problem z pakietem internet non stop 15

Post autor: emigrant »

Coś chłopaki robią, nie działa ani *136# ani *121# ani *100#.
emigrant
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 4 kwie 2013, o 08:51

Re: Problem z pakietem internet non stop 15

Post autor: emigrant »

Robili, robili i nic nie zrobili.

EDIT:

12:26 pakiet wrócił do normalności, czyli mam ponad 400MB, jest ok. Może w końcu już to się uspokoi albo już naprawione.

EDIT:

14:32 ponownie straciłem 200MB, dalej to samo
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z pakietem internet non stop 15

Post autor: Krzysiek_Plus »

emigrant pisze:EDIT:
12:26 pakiet wrócił do normalności, czyli mam ponad 400MB, jest ok. Może w końcu już to się uspokoi albo już naprawione.
EDIT:
14:32 ponownie straciłem 200MB, dalej to samo
MB nie "znikają". Stan pakietu ulega zmianie tylko na czas połączenia z Internetem. Tak jak zajacp1 zauważył. Przy wyłączonej transmisji danych, informacja o stanie pakietu wyświetlana jest prawidłowo.
zajacp1 pisze:Spróbuj wyłączyć transfer danych, ja mam podobny błąd kiedy transfer danych jest włączony - wtedy wyskakuje mi 0.0, jeśli go wyłączę dane pokazują się poprawne.
W tej sprawie czekamy jeszcze na bardziej szczegółowe informacje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
MarcinM
Starszy Plusmaniak
Posty: 151
Rejestracja: 17 lut 2013, o 13:03

Re: Problem z pakietem internet non stop 15

Post autor: MarcinM »

Także poruszę ten temat..zainstalowałem javę w telefonie, zjadła mi cały pakiet internetu (pakiet internet non stop 9) czy to jest normalne zachowanie środowiska java?
Nie odpowiadam na PW. Zadaj mi pytanie na Forum.
maszkara72
PlusManiak
Posty: 125
Rejestracja: 24 mar 2013, o 20:00
Lokalizacja: Białystok-ZIELONE PŁUCA POLSKI

Re: Zmieniający się stan konta

Post autor: maszkara72 »

Pisałem z BOK i nadal mam problem róźnymi wskazaniami stanu pakietu internetowego.Czy w końcu mój problem zostanie rozwiązany!!!Proszę o szybkie rozwiązanie problemu,albo inną propozycję.
emigrant
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 4 kwie 2013, o 08:51

Re: Problem z pakietem internet non stop 15

Post autor: emigrant »

MB nie "znikają". Stan pakietu ulega zmianie tylko na czas połączenia z Internetem. Tak jak zajacp1 zauważył. Przy wyłączonej transmisji danych, informacja o stanie pakietu wyświetlana jest prawidłowo.
U mnie to się nie sprawdza, poza tym mnie to nie interesuje, to ma pokazywać poprawnie niezależnie czy jest coś włączone czy nie.
Co będzie jak dojdę do 0Kb mimo, że realnie mam jeszcze 200MB? Będzie naliczać ujemne MB czy włączony się lejek? Pewnie sam tego nie wiesz.

EDIT:
8:22. To wykrakałem, właśnie jest 0,0. albo było też wcześniej tylko na "zera" nie trafiałem.

Obrazek

Obrazek
jola
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 13:38

Znikające kb w telefonie

Post autor: jola »

Witam. Mój problem polega na znikających kb internetu. Mam taryfe mixplus6. Co miesiąc dostaje 300MB za 10 zł,ostatnio zasiliłam konto w kwocie 50zł pobrało mi 10 zł za internet i 6zł za sms do plusa sprawdzając konto wieczorem doznałam szoku bo na koncie zostało 2,40 i 0KB do wykorzystania a internet mam wyłączony. Zadzwoniłam do biura obsługi i tam mi powiedzieli po sprawdzeniu, że to niemożliwe abym tyle miała na koncie. Po 10 min od rozmowy z konsultantem wszystko wróciło do normy i wszystko miałam na koncie. Tylko, że na tym się nie kończy każdego dnia sprawdzam konto i dostępne pakiety i brakuje mi pieniędzy na koncie i 0KB za każdym takim razem wyłączam i włączam telefon i wtedy wszystko jest jak powinno.
Proszę o pomoc. bo ta sytuacja jest nie do zniesienia. Z góry dziękuje za pomoc
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Zmieniający się stan pakietu/konta

Post autor: Krzysiek_Plus »

Sprawdzenia salda konta lub wykorzystania pakietów, należy dokonywać po zakończeniu połączenia GPRS (zamknięciu sesji). W innym przypadku prezentowane dane mogą różnić się od stanu rzeczywistego. Wpływ na opisaną sytuację mogły mieć połączenia z internetem, które nie zostały zakończone w momencie weryfikacji stanu konta/pakietu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
emigrant
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 4 kwie 2013, o 08:51

Re: Zmieniający się stan pakietu/konta

Post autor: emigrant »

Tak nie powinno być. Dla użytkownika końcowego ma być jasno i klarownie podane co do bita i sukcesywnie co do bita pomniejszane o wartość zużytych MB bez żadnych rezerwacji i innych cuda-wianków. Takie sztuczki jak piszesz to możecie sobie wew. testować. Taki tryb jak opisujesz nie powinien wyjść do ludzi. Ja nie mam pewności czy mówisz prawdę, czy Plus prowadzi jakiś proceder czy należałoby to zgłosić do UKE i być może do prokuratury żeby zbadać znikające MB( de facto pieniądze). Albo to działa poprawnie albo trzeba zamknąć biznes pakietowy koniec kropka. Póki co czekamy...
Mnie nie interesuje jak to działa, mnie interesuje, że raptem giną megabajty(pieniądze). To musi zostać uproszczone.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Zmieniający się stan pakietu/konta

Post autor: Magda_Plus »

emigrant pisze:Tak nie powinno być. Dla użytkownika końcowego ma być jasno i klarownie podane co do bita i sukcesywnie co do bita pomniejszane o wartość zużytych MB bez żadnych rezerwacji i innych cuda-wianków. Takie sztuczki jak piszesz to możecie sobie wew. testować. Taki tryb jak opisujesz nie powinien wyjść do ludzi. Ja nie mam pewności czy mówisz prawdę, czy Plus prowadzi jakiś proceder czy należałoby to zgłosić do UKE i być może do prokuratury żeby zbadać znikające MB( de facto pieniądze). Albo to działa poprawnie albo trzeba zamknąć biznes pakietowy koniec kropka. Póki co czekamy...
Mnie nie interesuje jak to działa, mnie interesuje, że raptem giną megabajty(pieniądze). To musi zostać uproszczone.
emigrant,

rozumiem stanowisko, jakie tu przedstawiasz.
Zgodnie z tym co napisał Krzysiek_Plus chcemy doprecyzować i wyjaśnić problematyczne kwestie. W związku z tym proszę Cię o cierpliwość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
emigrant
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 4 kwie 2013, o 08:51

Re: Zmieniający się stan pakietu/konta

Post autor: emigrant »

No to ile można czekać? miesiąc, rok, 15 lat? Zgłosiłem dla Joanny 22 kwietnia, jak widzę to problem już występuje od dawna a u mnie mija 8 dni bez żadnej odpowiedzi.
Awatar użytkownika
Tymianek
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 20 kwie 2013, o 18:21

Re: Zmieniający się stan pakietu/konta

Post autor: Tymianek »

Hmmm wydawało mi się, że to co zamieszczają, to właśnie są odpowiedzi - ale jak widać człowiek uczy się całe życie :shock:.
ODPOWIEDZ