Zmieniający się stan pakietu/konta
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 maja 2013, o 13:35
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Witam.
Mój problem polega na zmieniającym się ciągle stanie konta. Otrzymałam informację ,że na moim koncie jest mało środków. Okazało się,że jestem na minusie. Po krótkim czasie doładowałam konto kwotą 10 złotych. Problem polega na tym ,że ilość pieniędzy zmienia się co jakiś czas, raz jest 9 zł, a następnym 2 zł , potem 8 zł i inna mniejsza kwota wynosząca mniej niż 3zł.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Mój problem polega na zmieniającym się ciągle stanie konta. Otrzymałam informację ,że na moim koncie jest mało środków. Okazało się,że jestem na minusie. Po krótkim czasie doładowałam konto kwotą 10 złotych. Problem polega na tym ,że ilość pieniędzy zmienia się co jakiś czas, raz jest 9 zł, a następnym 2 zł , potem 8 zł i inna mniejsza kwota wynosząca mniej niż 3zł.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
ewka95,Krzysiek_Plus pisze:Sprawdzenia salda konta lub wykorzystania pakietów, należy dokonywać po zakończeniu połączenia GPRS (zamknięciu sesji). W innym przypadku prezentowane dane mogą różnić się od stanu rzeczywistego. Wpływ na opisaną sytuację mogły mieć połączenia z internetem, które nie zostały zakończone w momencie weryfikacji stanu konta/pakietu.
opisana sytuacja dotyczy dnia dzisiejszego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Tak, sytuacja dotyczy dzisiejszego dnia.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
ewka95,
prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy przez ten formularz. Sprawdzę czy problem dotyczy sytuacji opisanych w tym wątku.
prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy przez ten formularz. Sprawdzę czy problem dotyczy sytuacji opisanych w tym wątku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 8 maja 2013, o 15:34
Szybkie tracenie pieniędzy po doładowaniu
Witam.
Problem polega na tym że wczoraj doładowałem konto za 30 zł, kupiłem usługę "Esy nielimitesy" za 5 zł oraz wysłałem kilka smsów do play. Na wieczór sprawdzałem stan konta a tam 8 zł, później znowu sprawdzałem i było 13 zł, dzisiaj już patrzę i zostało mi 2 zł. Chciałbym dowiedzieć się dlaczego tak szybko ucieka mi kasa z konta, bo wątpię żeby było to spowodowane kilkoma sms-ami.
Proszę o szybką odpowiedź.
Problem polega na tym że wczoraj doładowałem konto za 30 zł, kupiłem usługę "Esy nielimitesy" za 5 zł oraz wysłałem kilka smsów do play. Na wieczór sprawdzałem stan konta a tam 8 zł, później znowu sprawdzałem i było 13 zł, dzisiaj już patrzę i zostało mi 2 zł. Chciałbym dowiedzieć się dlaczego tak szybko ucieka mi kasa z konta, bo wątpię żeby było to spowodowane kilkoma sms-ami.
Proszę o szybką odpowiedź.
Ostatnio zmieniony 8 maja 2013, o 19:48 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie postu
Powód: Przeniesienie postu
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Prawdopodobnie nie masz pakietu internetowego ale za to masz wielce sympatyczny telefon smartfonowy - aktualizacje aplikacji pobierają środki z Twego konta. Sprawdź to.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Witaj ococichodzi,
tak jak napisał Jrv, najczęstszą przyczyną pomniejszania środków, są połączenia Internetowe aplikacji działających w tle.
Informacje na temat rozliczeń Twojego numeru, otrzymasz kontaktując się telefonicznie z BOK.
tak jak napisał Jrv, najczęstszą przyczyną pomniejszania środków, są połączenia Internetowe aplikacji działających w tle.
Informacje na temat rozliczeń Twojego numeru, otrzymasz kontaktując się telefonicznie z BOK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 14 cze 2013, o 19:47
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Mam podobny problem. Dzisiaj dostałam dublikat karty i włożyłam ją do nowego telefonu. Natychmiast aktywowałam pakiet internet non stop 500 mb za 15 zl . i sms do plus. Mam aktywny rowniez bezlik do 5 osob w plusie . Z niewiadomych powodow z mojego konta znikały i przybywały środki. Na podsumowaniu polaczenia stan konta wynosil 9,24 . Po sprawdzeniu kodem *100# pokazywało kolejno 3,24 ; 1,24 ; 0,04. Nastepnie , nagle stan konta i po podsumowaniu rozmowy i sprawdzany kodem wyniosł 1,44 .A nie wykonywałam w tym czasie zadnych innych połaczen, wysyłałam wiadomosci tylko do plusa i nie korzystałam z internetu. A koszt rozmowy wynosil 0,00 z powodu pakietu. Jak rozwiazac ten problem ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
pamCia1996,
i te aktywowane promocje, są widoczne pod kodem *136#?
i te aktywowane promocje, są widoczne pod kodem *136#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Mam ten sam problem ze zmieniającym się stanem konta, pierwszy raz zauważyłam to już parę miesięcy temu i zaczyna mnie to denerwować. Nie wiem czy z pakietem internetowym też mi się tak dzieje, bo nie kontroluje tego, ale mam pakiet 300mb za 10zł, przy każdym doładowaniu.
O co w tym wszystkim chodzi?
O co w tym wszystkim chodzi?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
i to już tak będzie zawsze?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
esesek,
aktualnie tak to działa.
aktualnie tak to działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Od wczoraj mam podobny problem. Nie używałam telefonu, a mój stan konta zmienia się raz jest większy, raz mniejszy. Zniknęło mi w ten sposób około 40 zł. Nie wiem, co może być tego przyczyną i co z tym zrobić?
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Transmisję danych masz wyłączoną? Pakiet internetowy masz jakiś aktywowany?