Poszła .
Zabiera mi pieniadze z konta.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Witaj kokosz84,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 11 kwie 2023, o 13:38
Znikające pieniądze z konta.
Dzień dobry, posiadam ofertę w plusie na kartę. Mimo aktywnego pakietu za 30zl (bez limitu rozmowy SMS i internet 15gb) oraz internetu z innych pakietów znikają mi pieniądze z konta, nie całość tylko stopniowo. Co może być przyczyną?
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2023, o 14:04 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Witaj Restsuko123,
weryfikacji z tytułu jakich usług nastąpiły takie naliczenia, można dokonać w mobilnej wersji aplikacji iPlus.
weryfikacji z tytułu jakich usług nastąpiły takie naliczenia, można dokonać w mobilnej wersji aplikacji iPlus.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 11 kwie 2023, o 13:38
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
No właśnie nie posiadam żadnych usług które mogłyby stopniowo zabierać moje pieniądze.
Jedyna płatna usługa jaką posiadam aktywną to rozmowy i smsy + internet 15gb na 30 dni. A zostanie dopiero odnowiona 14.04
Edycja:
I poproszę o przyspieszenie sprawy CASE/230411/1098
Jedyna płatna usługa jaką posiadam aktywną to rozmowy i smsy + internet 15gb na 30 dni. A zostanie dopiero odnowiona 14.04
Edycja:
I poproszę o przyspieszenie sprawy CASE/230411/1098
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2023, o 14:25 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Powód: Połączono posty.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Restsuko123,
przyczyn takich naliczeń może być bardzo dużo, a właśnie w aplikacji można je zweryfikować.
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na powyższą korespondencję.
przyczyn takich naliczeń może być bardzo dużo, a właśnie w aplikacji można je zweryfikować.
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na powyższą korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 11 kwie 2023, o 13:38
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Joanna_Plus pisze: ↑11 kwie 2023, o 14:28 Restsuko123,
przyczyn takich naliczeń może być bardzo dużo, a właśnie w aplikacji można je zweryfikować.
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na powyższą korespondencję.
W aplikacji nie da się sprawdzić co pobrało pieniądze
Edycja:
Po sprawdzeniu kodami *121# i *136# nie ma niczego co mogłoby pobierać małymi kwotami pieniądze z konta
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2023, o 14:38 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono- nie piszemy post pod postem. Jeżeli chcesz coś dopisać użyj opcji ZMIEŃ.
Powód: Połączono- nie piszemy post pod postem. Jeżeli chcesz coś dopisać użyj opcji ZMIEŃ.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Restsuko123,
Dlaczego?
Tymi kodami można sprawdzić tylko aktywne pakiety i promocje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 11 kwie 2023, o 13:38
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Nie widzę nigdzie zakładki która by pokazywała wydatki.Joanna_Plus pisze: ↑11 kwie 2023, o 14:40 Restsuko123,Dlaczego?Tymi kodami można sprawdzić tylko aktywne pakiety i promocje.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Restsuko123,
po zalogowaniu hasłem zakładka Płatności.
po zalogowaniu hasłem zakładka Płatności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 11 kwie 2023, o 13:38
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Zakładka płatności w pakietach i usługach jest na szaro i nie da się jej kliknąć. Innej zakładki nie znalazłem.
Edit. Znalazłem w zakładce połączenia. Pobrało mi kilkukrotnie 6,15zł ale na co to nie ma opisu....
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 11 kwie 2023, o 13:38
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
No właśnie zalogowałem się hasłem. Znalazłem zakładkę i widnieje w niej 5 krotne pobranie pieniędzy (6,15zł) i każde osobno nie ma żadnej nazwy i jest tylko data.
Sprawdzałem kodem LISTA na 8888 i nie mam żadnych smsów premium.
EDIT: Posiadalem jednak jakaś subscrybcje (ALT 60555) wyłączyłem ją natychmiast. Jednakże da się jakoś odzyskać pieniądze?
Sprawdzałem kodem LISTA na 8888 i nie mam żadnych smsów premium.
EDIT: Posiadalem jednak jakaś subscrybcje (ALT 60555) wyłączyłem ją natychmiast. Jednakże da się jakoś odzyskać pieniądze?
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2023, o 15:13 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Powód: Połączono posty.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Restsuko123,
Zaczekaj proszę zatem na odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Proszę o informacje co się stało z 30 zł, które zostało pobrane (tytuł transakcji w aplikacji: opłata pobrana przez Partnera).
Z naszej strony nie była wykonywana żadna transakcja.
Ojciec leży w szpitalu i nawet nie może dokupić pakietu z internetem, bo jakiś partner nielegalnie sobie pobiera ile chce i kiedy chce z karty prepaid bez włączonego żadnego pakietu, ani taryfy.
Sprawę zgłosiłem przez apke, ale wciąż nie dostałem żadnej odpowiedzi:
Nr sprawy:
CASE/230420/349
Czy otrzymam w końcu informacje co stało się z wpłaconymi środkami i kim jest ten "Partner", który sobie pobrał ponad połowę znajdujących się na karcie pieniędzy? Nie chce na razie zgłaszać sprawy do UOKiKu, ani pisać o tym na wykopie, dlatego proszę tylko o szybką informacje.
Gdy opisałem sytuacje na czacie przez aplikacje to Pani Magdalena nawet nie raczyła odpowiedzieć tylko się rozłączyła.
Z naszej strony nie była wykonywana żadna transakcja.
Ojciec leży w szpitalu i nawet nie może dokupić pakietu z internetem, bo jakiś partner nielegalnie sobie pobiera ile chce i kiedy chce z karty prepaid bez włączonego żadnego pakietu, ani taryfy.
Sprawę zgłosiłem przez apke, ale wciąż nie dostałem żadnej odpowiedzi:
Nr sprawy:
CASE/230420/349
Czy otrzymam w końcu informacje co stało się z wpłaconymi środkami i kim jest ten "Partner", który sobie pobrał ponad połowę znajdujących się na karcie pieniędzy? Nie chce na razie zgłaszać sprawy do UOKiKu, ani pisać o tym na wykopie, dlatego proszę tylko o szybką informacje.
Gdy opisałem sytuacje na czacie przez aplikacje to Pani Magdalena nawet nie raczyła odpowiedzieć tylko się rozłączyła.
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
@advence, wygląda to na włączoną subskrypcję (SMS Premium). Ale tutaj potrzebna jest weryfikacja konta.