Zabiera mi pieniadze z konta.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
ahygea,
czy zgodnie z sugestią Joanna_Plus weryfikowałaś w mobilnym Plus online za co zostały naliczone opłaty?
czy zgodnie z sugestią Joanna_Plus weryfikowałaś w mobilnym Plus online za co zostały naliczone opłaty?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Nie mogę znaleźć PUK do tej karty. Inaczej nie sprawdzę. To jest stary model aparatu wiec z internetu nie korzystam z niego.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
ahygea,
kod PUK można uzyskać kontaktując się z naszym BOK: http://www.plus.pl/kontakt"target="_blank
Można również do nas napisać, korzystając z tego formularza. W korespondencji należny podać numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL).
kod PUK można uzyskać kontaktując się z naszym BOK: http://www.plus.pl/kontakt"target="_blank
Można również do nas napisać, korzystając z tego formularza. W korespondencji należny podać numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Okazuje się, że z tego numeru codziennie wysyłane są chyba automatycznie jakieś dziwne SMSy za 19 groszy , codziennie tej samej godzinie. A tak naprawdę nikt nie wysyła SMSów z tego numeru. Ponadto w wykazie jest SMS premium za 11 zł, a takiego też nikt nie wysyłał. Czy to jakieś włamanie na konto? Przejęcie numeru? Jak to sprawdzić i gdzie zgłosić???? Wykluczam wirus z internetu bo na tym aparacie nigdy nie korzystano z sieci.
Proszę o pilną poradę
Proszę o pilną poradę
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
ahygea,
Na usługi typu Premium możesz założyć blokadę. Więcej informacji tutaj.
Co tutaj rozumiesz przez słowo "dziwne"?ahygea pisze:dziwne SMSy
Po przełożeniu karty do innego telefonu, sytuacja się powiela?ahygea pisze:codziennie wysyłane są chyba automatycznie jakieś dziwne SMSy za 19 groszy , codziennie tej samej godzinie.
Na usługi typu Premium możesz założyć blokadę. Więcej informacji tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Niby Smsy pod zagraniczne numery kierunkowy +488 na przykład.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
ahygea,
SMS międzynarodowy byłby droższy. Dalsza część numeru przypomina, któregoś z adresatów z Twojej książki telefonicznej?ahygea pisze:dziwne SMSy za 19 groszy
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Nie. Jest to na przykład numer +48880023XXXX albo +48880021XXXX
Ostatnio zmieniony 17 lip 2020, o 13:36 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukrycie numerów telefonów.
Powód: Ukrycie numerów telefonów.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
ahygea,
pozostaje kwestia sprawdzenia karty SIM w innym urządzeniu.
pozostaje kwestia sprawdzenia karty SIM w innym urządzeniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brak środków na koncie .
Witam,chciałbym poruszyć pewną kwestie,związaną z aktywowaniem taryfy Plus Elastyczna na Karte. Otóż po aktywowaniu taryfy w bardzo szybkim tempie zniknęły mi środki na koncie (143 zł) ,w niecałe 3 godziny . Nie posiadam aktywnych pakietów ,nie wysyłałem żadnych kodów na internet , smsy ,czy rozmowy ,(brak pakietów) ,nigdzie nawet nie dzwoniłem ,nie esemesowałem , więc nie mogło obciążyć mi konta . Internet miałem uruchomiony ale to przez krótki czas ,nie mogło mi obciążyć aż tak środków na koncie , nie miałem dużo danych zużytych .Jak sprawdziłem stan konta to w krótkim czasie miałem najpierw ponad dwa złote ,potem osiem ,potem kilkanaście ,taka dziwna sytuacja ,aż w krótkim czasie saldo zerowe.Pisałem w tej sprawie reklamację na IBOK PLUS ,żeby wyjaśnić sprawę , podawałem nawet dane osobowe ,pesel nr telefonu ,żeby mnie zweryfikować ,serdecznie przepraszamy za długi czas oczekiwania na odpowiedź w sprawie. Odpowiemy w możliwie najbliższym terminie. ,więc mam nadzieję ,że nadejdzie odpowiedż w tej sprawie.I tutaj też założyłem posta ,abym mógł więcej się dowiedzieć .Chodzi mnie abym miał wgląd ,np. wydruk(biling) ,ile tak naprawdę mogło mnie obciążyć konto ,za co tyle zapłaciłem, być może została popełniona jakaś pomyłka w naliczaniu i obciążyło mi za dużo środków i uda się częśc środków odzyskać,bo sama ta sytuacja z przeskokiem środków ,że raz miałem mniej za chwilę więcej już mnie zaniepokoiło. Prosiłbym o pomoc w tej sprawie będę wdzięczny.
Ostatnio zmieniony 19 paź 2020, o 12:22 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Witaj Pdimon,
Ważne: przy jej pobieraniu należy pamiętać o zabezpieczeniu kosztów (aktywny pakiet internetowy/połączenie Wi-Fi).
Informacje na temat uzyskania bilingu w ofercie Plus na Kartę znajdziesz tutaj.
Podgląd bieżącego użycia dostępny jest w mobilnej wersji aplikacji Plus online: http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plu ... et="_blank.Pdimon pisze:Chodzi mnie abym miał wgląd ,np. wydruk(biling)
Ważne: przy jej pobieraniu należy pamiętać o zabezpieczeniu kosztów (aktywny pakiet internetowy/połączenie Wi-Fi).
Informacje na temat uzyskania bilingu w ofercie Plus na Kartę znajdziesz tutaj.
Podaj proszę numer tego zagadnienia, poproszę wówczas o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.Pdimon pisze:Pisałem w tej sprawie reklamację na IBOK PLUS ,żeby wyjaśnić sprawę , podawałem nawet dane osobowe ,pesel nr telefonu ,żeby mnie zweryfikować ,serdecznie przepraszamy za długi czas oczekiwania na odpowiedź w sprawie. Odpowiemy w możliwie najbliższym terminie. ,więc mam nadzieję ,że nadejdzie odpowiedż w tej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brak środków na koncie .
-1790644
- 1790964
- 1791438(ostatni email od ibok) to są emaile od IBOK
Proszę o podpowiedż w sprawie wykazów połączeń plus na karte
TAK, jeśli zarejestrowałeś swój numer w rejestracji uzupełniającej.(Mam zarejestrowany numer na swoje dane)
Podstawowy wykaz usług - koszt jednego bilingu 6,15 zł z VAT.(mnie chodzi o 16.10.20-tylko ten dzień od godz.16 jak uruchomiłem do 17.56 jak miałem saldo zerowe) czyli to jest podstawowy wykaz ,biling jednorazowy i ten powinnem zamówic.
- 1790964
- 1791438(ostatni email od ibok) to są emaile od IBOK
Proszę o podpowiedż w sprawie wykazów połączeń plus na karte
TAK, jeśli zarejestrowałeś swój numer w rejestracji uzupełniającej.(Mam zarejestrowany numer na swoje dane)
Podstawowy wykaz usług - koszt jednego bilingu 6,15 zł z VAT.(mnie chodzi o 16.10.20-tylko ten dzień od godz.16 jak uruchomiłem do 17.56 jak miałem saldo zerowe) czyli to jest podstawowy wykaz ,biling jednorazowy i ten powinnem zamówic.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Pdimon,
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na tę korespondencję.Pdimon pisze:- 1791438(ostatni email od ibok) to są emaile od IBOK
Przy rejestracji podany był adres?Pdimon pisze: TAK, jeśli zarejestrowałeś swój numer w rejestracji uzupełniającej.(Mam zarejestrowany numer na swoje dane)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Teraz powinnem w dobrym miejscu napisać ,tylko czemu wcześniej jak wpisałem nazwe tematu brak środków na koncie to jest tu pod inną nazwą tutaj ,dlatego się przez to pogubiłem ,jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość na nowym dowodzie nie mam adresu a na starym był ,to co mam jeszcze raz napisać di iboka podając adres???
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Pdimon,
aby uzyskać biling, o którym piszemy tutaj, numer musi być zarejestrowany rejestracją uzupełniającą, czyli oprócz imienia, nazwiska, numeru PESEL/numeru dowodu osobistego, musi być podany adres. Więcej informacji tutaj. Jeżeli Twój numer jest zarejestrowany rejestracją podstawową, to nie ma możliwości zamówienia bilingu za wspomniany okres.
Ponadto tak jak pisałam:
aby uzyskać biling, o którym piszemy tutaj, numer musi być zarejestrowany rejestracją uzupełniającą, czyli oprócz imienia, nazwiska, numeru PESEL/numeru dowodu osobistego, musi być podany adres. Więcej informacji tutaj. Jeżeli Twój numer jest zarejestrowany rejestracją podstawową, to nie ma możliwości zamówienia bilingu za wspomniany okres.
Proponuję poczekać na odpowiedź w tej sprawie.Pdimon pisze:Pisałem w tej sprawie reklamację na IBOK PLUS
Ponadto tak jak pisałam:
Joanna_Plus pisze: Podgląd bieżącego użycia dostępny jest w mobilnej wersji aplikacji Plus online: http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plu ... et="_blank.
Ważne: przy jej pobieraniu należy pamiętać o zabezpieczeniu kosztów (aktywny pakiet internetowy/połączenie Wi-Fi).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ