Zabiera mi pieniadze z konta.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Pdimon
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 paź 2020, o 21:30

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Pdimon »

Jak rejestrowałem numer osobiście w punkcie plusa podajże w 2017 r. w obsłudzę podawałem dowód ,i była sprawdzana karta Sim (pewnie numer spisywany) zaczekam tak jak piszesz na odpowiedż z działu reklamacji ,wrazie czego zawsze mogę uzupełnic pełną weryfikację jeżeli będzie taka potrzeba , w celu wyjaśnienia danej sutyacji z środkami na koncie.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

Pdimon,
Pdimon pisze:wrazie czego zawsze mogę uzupełnic pełną weryfikację jeżeli będzie taka potrzeba
Joanna_Plus pisze:Jeżeli Twój numer jest zarejestrowany rejestracją podstawową, to nie ma możliwości zamówienia bilingu za wspomniany okres.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pdimon
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 18 paź 2020, o 21:30

Zapytanie w sprawie naliczenia połączeń internetowych

Post autor: Pdimon »

Jakiś czas temu pisałem reklamację do Plusa w sprawie naliczenia mi opłat internetowych w taryfie plus elastyczna na karte Odpisali mi taką treść W okresie od 16.10.2020 r. godz. 15:35 do 17.10.2020 r. z konta Pana numeru pobrano 143,92 zł, w tym 138,72 zł za połączenia internetowe, 0,20 zł za połączenia głosowe
oraz 5,00 zł za zmianę taryfy.
Jednocześnie informuję, że usługa pakietowej transmisji danych GPRS na koncie Pana numeru jest aktywna i była aktywna w kwestionowanym okresie, a wspomniane
połączenia internetowe zostały zarejestrowane prawidłowo i wykonane zostały niewątpliwie z Pana numeru.
Opisana przez Pana sytuacja dotycząca stanu dostępnych środków mogła być wynikiem sprawdzania stanu konta w trakcie trwającej sesji GPRS. Sprawdzenia stanu konta lub
wykorzystania pakietów należy dokonywać po zakończeniu połączenia lub sesji GPRS. W innym przypadku prezentowane dane mogą różnić się od stanu rzeczywistego.
Mając na uwadze powyższe, zgłoszona reklamacja nie została uznana. Z internetu nie korzystałem dużo ,więc nie powinnem mieć dużych opłat według cennika ,natomiast z treści wynika .że zapłaciłem za sprawdzenia konta ,które kilka razy sprawdziłem czyli za to też Plus niby pobrał mnie gdzieś 100 zł lub więcej? w trakcie sprawdzenia konta przecież nie korzystałem z internetu w tym czasie , strony były pozamykane ,pakietów też nie miałem uruchomionych dodatkowych żadnych (brak aktywnych pakietów) ,dodam ,że transmisja danych była włączona ,ale powinna być naliczana według użytkowania internetu .Może ktoś się wypowiedzieć w tej sprawie ,odnieś się do treści tej reklamacji ,może ja w którymś miejscu ją błędnie rozumie .Za odpowiedź będę wdzięczny.
Ostatnio zmieniony 4 lis 2020, o 17:37 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

Pdimon,

sprawdzenie stanu konta kodem *100# jest operacją bezpłatną i nie pobieramy za to żadnych opłat.
Nie mam dostępu do Twojego konta, treści złożonej reklamacji, aby tym samym odnieść się do powyższej odpowiedzi. Jeżeli posiadasz taryfę Plus Elastyczna na Kartę, to transmisja jest rozliczana za każde 100 KB danych wysłanych i odebranych, liczonych oddzielnie.
Pdimon pisze:Z internetu nie korzystałem dużo ,więc nie powinnem mieć dużych opłat według cennika
Wszystko co w urządzeniu działa w tle, nalicza opłaty. Mój rekord to 27 zł za około 40 sekund połączenia. Dlaczego na tym koncie nie aktywujesz pakietu internetowego, aby te koszty obniżyć?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pdimon
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 18 paź 2020, o 21:30

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Pdimon »

Opisana przez Pana sytuacja dotycząca stanu dostępnych środków mogła być wynikiem sprawdzania stanu konta w trakcie trwającej sesji GPRS. Sprawdzenia stanu konta lub
wykorzystania pakietów należy dokonywać po zakończeniu połączenia lub sesji GPRS. Tak odpisali z reklamacji w skrócie ,więc uważałem ,że tyczy się sprawdzenia stanu konta ,kilka razy sprawdziłem ,ale raczej za takie coś nie potrącają pieniędzy , miałem pakiety uruchomić kodem , ale nawet nie zdążyłem jakoś się w tym wszystkim rozpatrzeć ,i w krótkim czasie już nie miałem środków. Z internetu to miałem może naliczone od 80 do 95 mega danych jakoś tak ,w cenniku niby jest w elastycznej jakoś naliczane od 0.25 groszy za 1 mega danych, ale nie jestem pewien czy dobrze zerknąłem, aplikacje w tle też pewnie były uruchomione jakieś .Mówi się trudno , do tej pory nie miałem jakoś problemów tego typu.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

Pdimon,

tak jak pisałam, weryfikacja stanu konta nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi naliczeniami.
Pdimon pisze:w cenniku niby jest w elastycznej jakoś naliczane od 0.25 groszy za 1 mega danych
Cennik dla tej taryfy to 0,12 zł za100 KB. Taktowanie odbywa się za pomocą paczek danych o wielkości 100 KB (danych wysłanych i odebranych liczonych oddzielnie) - http://www.plus.pl/documents/16/1394774 ... et="_blank
Pdimon pisze:miałem pakiety uruchomić kodem
Korzystanie z internetu bez aktywnego pakietu, to bardzo duże koszty. Pakiety i promocje dostępne w tym planie cenowym, znajdziesz w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
AG232323
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 3 mar 2021, o 11:27

Znikające środki, brak automatycznego odnowienia pakietu.

Post autor: AG232323 »

Witam.
Od kilku lat mam automatycznie ponawiany pakiet usług roz/int/sms/mms za 25 zł/30 dni. Dnia 02.03.2021 powinien wskoczyć kolejny... dnia 01.03.2021 doładowałam konto kwotą 30 zł i łącznie na koncie było 54 zł (potwierdzone sms) Dnia 02.03.2021 o godz 20.14 dostałam info, że pakiet nie zostanie uruchomiony - brak środków, na koncie około 4 zł ! Wczoraj zgłaszam sprawę przez aplikację - zero odzewu. Dziś rano ponownie na koncie przez moment 54 zł ,za chwilę 51 zł, obecnie 4,7 zł... ręce opadają, co kilka miesięcy jakieś hece na tym koncie i odkręcanie pomieszanych spraw. Kontakt LIVE CHAT, to kpina z klienta - 3 godzinę klikam w klawisz bez odzewu. W Plusie jestem od 2004 roku ale powoli mam dosyć
Ostatnio zmieniony 3 mar 2021, o 12:17 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj AG232323,

jeżeli posiadasz włączoną transmisję danych, to dokonaj jej wyłączenia, a następnie zweryfikuj saldo konta.
AG232323 pisze:Wczoraj zgłaszam sprawę przez aplikację
Podaj proszę numer tej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
AG232323
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 3 mar 2021, o 11:27

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: AG232323 »

Chętnie podała bym numer zgłoszenia, ale żaden zwroty @ nie przyszedł... ( w spamie nie ma ).
Wył/wł danych nic nie daje, ciągle 4,70. Chciałam załatwić to online, ale chyba bez kontaktu tel się nie obejdzie.
PS
ten live chat działa , czy dać sobie spokój ?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

AG232323,

prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz numer zgłoszenia, to postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
AG232323 pisze:ten live chat działa
Tak, działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
AG232323
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 3 mar 2021, o 11:27

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: AG232323 »

Dziękuję za link do formularza.
A ten live u mnie nie działa, próbowałam z trzech różnych przeglądarek, tel/komp - klik i nic. Mam nadzieję, że zgłoszenie przez formularz wystarczy.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

AG232323,
AG232323 pisze:A ten live u mnie nie działa, próbowałam z trzech różnych przeglądarek, tel/komp - klik i nic.
A co dokładnie robisz i co się wówczas dzieje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
AG232323
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 3 mar 2021, o 11:27

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: AG232323 »

Loguję się na Plus online - klik w live chat- wypełniam wszystkie pola @/temat/treść klikam w zielony klawisz "rozpocznij czat" i nic tylko "odklikuje". Myślałam, że tak jak kiedyś próbowałam się skontaktować w sobotę, a okazało się, że w dni wolne live nie działa, ale w końcu udało się w dzień roboczy. Dzisiaj, zaczęłam od 8.30 i do teraz nic. Dwie różne platformy sprzętowe, trzy różne, aktualne przeglądarki, wyłączony antywirus, wyłączone filtry blokujące reklamy... nie wiem co jeszcze można zrobić
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

AG232323,
AG232323 pisze:i nic tylko "odklikuje"
Co tutaj dokładnie masz na myśli? Sesja jest nawiązywana z aplikacji Plus online?
Mnie przed chwilą udało się połączyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
AG232323
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 3 mar 2021, o 11:27

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: AG232323 »

Powodem tego była zbyt długa wiadomość, w tym okienku "na dzień dobry" nie można przekroczyć 800 znaków inaczej czat nie zareaguje w żaden sposób... nie ważne. Zgłosiłam reklamację i niestety muszę aktywować ZAWIESZONĄ usługę przez włączenie *136*00*07# Tyle, że nie wiem czy mam teraz dezaktywować stare pakiety usług i aktywować ten nowy *136*00*07# bo szczerze nie pamiętam jakim kodem włączałam stare usługi, a nie chcę aby coś się nie nałożyło
ODPOWIEDZ