Zabiera mi pieniadze z konta.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
AG232323,
podaj proszę jakie promocje i pakiety są aktualnie widoczne pod kodami *136# i *121# i napisz, co dokładnie teraz chcesz mieć aktywne.
podaj proszę jakie promocje i pakiety są aktualnie widoczne pod kodami *136# i *121# i napisz, co dokładnie teraz chcesz mieć aktywne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Dzięki za pomoc. Z pakietami usług zrobiłam już porządek. Reklamacja zgłoszona, bo stan środków raz w górę, raz w dół i nawet nie wiem ile straciłam. Nie może tak być: mobilne wyłączam/reset telefonu - stan konta 22 zł ( potrzebuję 25 na rozruch pakietu ), doładowuję ostrożnie za 5 i w sumie wychodzi 43 zł... Ciekawe czy to nie ma jakiegoś związku z kalendarzem... luty 28 dni ? Ale to tak na marginesie.
Dobrze by było, aby Plus nieco usprawnił formy kontaktu o strony technicznej, weźmy zgłoszenie przez aplikację mobilną - wysyłam zgłoszenie z podanym @ i nie oczekuję natychmiastowej odpowiedzi, ale automat powinien wysłać info, że zgłoszenie zostało zrejestrowane i trzeba czekać na konkrety odzew. Tymczasem zgłaszający nie otrzymawszy żadnego potwierdzenia szuka już gdzie indziej pomocy, bo nie wie czy jego informacja nie trafiła w próżnię. I druga sprawa ten LIVE CHAT... dodać dwie linijki tekstu dni i godziny pracy konsultantów i informacja o maksymalnej długości pisanej wiadomości ( w tym pierwszym okienku ) Gdy ktoś zacznie czat jedynie od "dzień dobry" i będzie czekać na odpowiedź, to przepuści go dalej do konsultanta, ale gdy ktoś się wygłupi z pełnym i szczegółowym opisem, to się odbije od klawisza, bez jakiejkolwiek informacji, że z czymś przedobrzył.
Na szczęście na tym forum sprawy mają się lepiej. To wszystko, dziękuję.
Dobrze by było, aby Plus nieco usprawnił formy kontaktu o strony technicznej, weźmy zgłoszenie przez aplikację mobilną - wysyłam zgłoszenie z podanym @ i nie oczekuję natychmiastowej odpowiedzi, ale automat powinien wysłać info, że zgłoszenie zostało zrejestrowane i trzeba czekać na konkrety odzew. Tymczasem zgłaszający nie otrzymawszy żadnego potwierdzenia szuka już gdzie indziej pomocy, bo nie wie czy jego informacja nie trafiła w próżnię. I druga sprawa ten LIVE CHAT... dodać dwie linijki tekstu dni i godziny pracy konsultantów i informacja o maksymalnej długości pisanej wiadomości ( w tym pierwszym okienku ) Gdy ktoś zacznie czat jedynie od "dzień dobry" i będzie czekać na odpowiedź, to przepuści go dalej do konsultanta, ale gdy ktoś się wygłupi z pełnym i szczegółowym opisem, to się odbije od klawisza, bez jakiejkolwiek informacji, że z czymś przedobrzył.
Na szczęście na tym forum sprawy mają się lepiej. To wszystko, dziękuję.
Ostatnio zmieniony 3 mar 2021, o 16:01 przez AG232323, łącznie zmieniany 1 raz.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
AG232323,
dziękuję za Twoje uwagi.
dziękuję za Twoje uwagi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pobranie srodków z konta
Witam, kilka dni temu pobrano mi z konta 15zl, w aplikacji iPlus widnieje to jako "Opłata pobrana przez partnera ? O co tu chodzi? Miał ktoś podobną sytuację ?
Ostatnio zmieniony 6 gru 2021, o 11:20 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Witaj ragnar92,
najprawdopodobniej na koncie uaktywniona jest któraś z usług dostępowych (zakupu jakiegoś produktu/usługi od dostawcy zewnętrznego). Informacje w tej sprawie możesz uzyskać kontaktując się telefonicznie bądź mailowo z naszym BOK. Wybierając tę drugą formę kontaktu, należy podać numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL).
najprawdopodobniej na koncie uaktywniona jest któraś z usług dostępowych (zakupu jakiegoś produktu/usługi od dostawcy zewnętrznego). Informacje w tej sprawie możesz uzyskać kontaktując się telefonicznie bądź mailowo z naszym BOK. Wybierając tę drugą formę kontaktu, należy podać numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Nie mam włączonych żadnych usług poza tymi zawartymi w umowie. W którym miejscu formularza należy wpisać pesel oraz imię i nazwisko ?Joanna_Plus pisze:Witaj ragnar92,
najprawdopodobniej na koncie uaktywniona jest któraś z usług dostępowych (zakupu jakiegoś produktu/usługi od dostawcy zewnętrznego). Informacje w tej sprawie możesz uzyskać kontaktując się telefonicznie bądź mailowo z naszym BOK. Wybierając tę drugą formę kontaktu, należy podać numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL).
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
ragnar92,
w oknie "Zadaj pytanie".
w oknie "Zadaj pytanie".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Zgłosiłem reklamację tydzien temu tj. 6 grudnia. i od tamtej pory żadnego odzewu. Można to jakoś przyspieszyć? Od przedłużenia umowy same problemy, nie minął miesiąc a drugi raz reklamację muszę składaćJoanna_Plus pisze:ragnar92,
w oknie "Zadaj pytanie".
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
ragnar92,
Podaj proszę numer tej sprawy.ragnar92 pisze:Zgłosiłem reklamację tydzien temu tj. 6 grudnia. i od tamtej pory żadnego odzewu. Można to jakoś przyspieszyć?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
[#2584185]Joanna_Plus pisze:ragnar92,Podaj proszę numer tej sprawy.ragnar92 pisze:Zgłosiłem reklamację tydzien temu tj. 6 grudnia. i od tamtej pory żadnego odzewu. Można to jakoś przyspieszyć?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
ragnar92,
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie rozpatrzenia sprawy.ragnar92 pisze: [#2584185]
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nwm ale może sie dowiem
Mogę wiedzieć czemu nie pobrało opłaty za 30 gb?
- Załączniki
-
- obraz_2022-01-28_190922.png (8.76 KiB) Przejrzano 3827 razy
Ostatnio zmieniony 31 sty 2022, o 10:49 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Re: Nwm ale może sie dowiem
Sprawdź stan konta. Stan konta na screenie nie jest z tego dnia.
Re: Nwm ale może sie dowiem
Mhm aktualny stan konta to 21 gr :))Ron pisze:Sprawdź stan konta. Stan konta na screenie nie jest z tego dnia.
Gdzie niby sie podziała reszta :)