Zabiera mi pieniadze z konta.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Marta_Plus »

wu-JG,

z pozycji forum nie mamy wglądu na konto numeru. Prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wu-JG
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 1 cze 2020, o 07:39

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: wu-JG »

Marta_Plus pisze: 16 maja 2022, o 12:12 wu-JG,

z pozycji forum nie mamy wglądu na konto numeru. Prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Za każdym razem kasa jest zwracana i są przeprosiny, ale co z tego jak Plus nic nie robi w kierunku wyeliminowania tych błędów w rozliczeniach? Wczoraj znowu pobrali mi kasę za odebrany mms, na początku lipca był błąd w pobraniu kasy za nowy pakiet, w czerwcu pobrana kasa za korzystanie z internetu... i tak już od dobrych 6 miesięcy, a może i dłużej.
Trzeba będzie chyba zmienić operatora
Z21
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 24 wrz 2020, o 17:58

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Z21 »

Witam,

Jak to możliwe, że przy wyłączonym telefonie (całkiem - poprzez przycisk wyłącz) i wyłączonym wi-fi zostały naliczone spore opłaty za połączenia internetowe? Generalnie z telefonu/internetu korzystam bardzo rzadko i nie wiem skąd się te sumy biorą.
W aplikacji iplus/połączenia/internet jest wykaz takich opłat (podaję tylko to największe):

11.07 20:54 (19.90 MB) - 24,60 zł
11.07 21:27 (17,80 MB) - 21,96 zł
17.07 12:14 (20,30 MB) - 25,08 zł
23.07 16:20 (30,60 MB) - 37,68 zł

co dziwne w dniach poprzedzających te większe sumy zawsze był dwie mniejsze: zawsze najpierw 0,24 zł, potem np. 2.04 zł

Nie mam włączonych żadnych usług premium i jestem pewien, że zarówno wi-fi, jak i telefon były wyłączone przy tych dwóch ostatnich opłatach. W produktach dla internetu mam włączone: GPRS/MMS, GigaBank,LTE,pakiet Social.
Telefon to Iphone z Ios. Ios był niedawno aktualizowany i był to duży update (i tylko wtedy na ten czas dla obniżenia kosztów włączyłem Wi-fi, ale to był tylko jeden dzień i ine tłumaczy to tych sum)
Co może generować tak duże opłaty?
populares
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 15 mar 2022, o 12:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: populares »

Marta_Plus pisze: 16 maja 2022, o 12:12 wu-JG,

z pozycji forum nie mamy wglądu na konto numeru. Prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Ależ po kliknięciu w link nie pojawia mi się żaden formularz, lecz spychajka do niesłychanej ilości odpowiedzi na pytania, które mnie nie dotyczą w tym momencie (FAQ i porady, Baza wiedzy Plus). W każdym razie formularza tam nie widzę.

Wracając do tematu.

Na jednym z licznie posiadanych przeze mnie numerów na kartę jest Nowy Plush i cykliczna opłata 25 zł za 10 GB + nolimit.
Było dobrze przez szereg miesięcy, aż w lipcu się posypało. Tzn. na koncie jest 28 zł i przychodzi SMS, że promocja nie została włączona na kolejny okres z powodu niewystarczających środków. Po doładowaniu za 50 zł przychodzi SMS, że kwota doładowania 50 zł, stan konta 74,68 zł. Po chwili kolejny SMS, że promocja została odnowiona i opłata pobrana. No i od tego momentu stan konta to 25,04 zł. Czyli nic się nie zgadza.
Bardzo proszę o podanie linku do formularza, a nie do FAQ i porady.

A przede wszystkim uprzejmie proszę firmę Plus o ogarnięcie posiadanego bałaganu, gdyż to nie na tym polega prowadzenie szanującego się przedsiębiorstwa, że świadczy się usługi byle jak, a klienci jak mają czas i ochotę, to niech składają reklamacje, chodzby co miesiąc, chodzby co dzien.

Przesadnie skomplikowaliście promocyjno-taryfowo-pakietową dżunglę, do tego stopnia, że ani w Plusie, ani nigdzie w czasoprzestrzeni nikt nie jest w stanie się w tym połapać.
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: wlo »

populares pisze: 26 sie 2022, o 21:50 Przesadnie skomplikowaliście promocyjno-taryfowo-pakietową dżunglę, do tego stopnia, że ani w Plusie, ani nigdzie w czasoprzestrzeni nikt nie jest w stanie się w tym połapać.
Pakiety da się ogarnąć... Problem większy, a nawet wielki jest w tym, że nie można nimi normalnie zarządzać. Zarządzanie kodami... No żenada ;-)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

populares,

proszę, oto formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dawid947
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 28 gru 2020, o 18:45

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: dawid947 »

Witam, z konta w telefonie mojej mamy zaczęły w ostatnich dniach znikać środki na koncie. Bez wykonywanych połączeń ani wysyłanych SMSów, telefon jest "stary" więc nie jest używany również internet. Wczoraj i dzisiaj zauważyliśmy, że ubyło dokładnie po 24 grosze każdego dnia. Co to może być i jak to naprawić?

Taryfa to Plus Elastyczna na kartę. Aktywnych pakietów brak, jest jedna usługa/promocja - w Wielkiej Brytanii jak w domu.

Jakieś rady? Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj dawid947,

weryfikacji z tytułu jakich usług nastąpiły takie naliczenia, można dokonać w mobilnej wersji aplikacji iPlus.
Należy pamiętać o zabezpieczeniu kosztów przy jej pobieraniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Lukaszg1992
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 18 wrz 2022, o 03:03

Znikające środki na koncie/ujemny stan konta

Post autor: Lukaszg1992 »

Dzień dobry,
Mam telefon w Plusie na kartę. Miałem na koncie około 50 zł. Sprawdzam stan konta i nagle jest ponad 320 zł na minusie i zablokowane połączenia. Nie mam pojęcia, co się stało. Nie widzę tu żadnej swojej winy. Proszę o pomoc.
Łukasz
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2022, o 09:51 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Znikające środki na koncie/ujemny stan konta

Post autor: sl@w_es »

Lukaszg1992,

sprawdź w aplikacji mobilnej na co zostały zużyte środki. W celu zalogowania się do aplikacji potrzebny jest kod PUK, a dokładniej jego 4 ostatnie cyfry.
Do aplikacji zalogujesz się z dowolnego telefonu (nawet bez karty SIM) na którym zainstalowana jest aplikacja.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Lukaszg1992
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 18 wrz 2022, o 03:03

Re: Znikające środki na koncie/ujemny stan konta

Post autor: Lukaszg1992 »

Nie mam takiej możliwości, bo nie posiadam tego kodu. To jest komedia. Ja z niczego innego niż zwykle nie korzystałem. Zdarzało się już wcześniej, że gdy Plus miał jakąś awarię wskazywało niepoprawny stan konta, ale jeszcze nigdy na minusie. Niczego płacić nie zamierzam.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Znikające środki na koncie/ujemny stan konta

Post autor: Ron »

Musisz zrobić zgłoszenie i podać tutaj numer zgłoszenia. To jest prawdopodobnie slynny błąd. 🙂
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Znikające środki na koncie/ujemny stan konta

Post autor: sl@w_es »

Lukaszg1992 pisze: 18 wrz 2022, o 09:24 Nie mam takiej możliwości, bo nie posiadam tego kodu. (...)
Kod nie jest problemem - wystarczy telefon do DOK 601 102 601. Po zweryfikowaniu czy przedstawiciel Operatora rozmawia z właścicielem numeru podany zostanie kod PUK; będzie jak znalazł na przyszłość.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Lukaszg1992
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 18 wrz 2022, o 03:03

Re: Znikające środki na koncie/ujemny stan konta

Post autor: Lukaszg1992 »

Jest postęp. Złożyłem reklamację. Nie jestem już na minusie - na koncie 0,00. Mam nadzieję, że to jakiś błąd ze strony Plusa i reszta środków do mnie wróci.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Lukaszg1992,
Lukaszg1992 pisze: 18 wrz 2022, o 14:00 Złożyłem reklamację
Podaj proszę numer tej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ