Zabiera mi pieniadze z konta.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
wu-JG,
z pozycji forum nie mamy wglądu na konto numeru. Prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
z pozycji forum nie mamy wglądu na konto numeru. Prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Za każdym razem kasa jest zwracana i są przeprosiny, ale co z tego jak Plus nic nie robi w kierunku wyeliminowania tych błędów w rozliczeniach? Wczoraj znowu pobrali mi kasę za odebrany mms, na początku lipca był błąd w pobraniu kasy za nowy pakiet, w czerwcu pobrana kasa za korzystanie z internetu... i tak już od dobrych 6 miesięcy, a może i dłużej.Marta_Plus pisze: ↑16 maja 2022, o 12:12 wu-JG,
z pozycji forum nie mamy wglądu na konto numeru. Prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Trzeba będzie chyba zmienić operatora
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Witam,
Jak to możliwe, że przy wyłączonym telefonie (całkiem - poprzez przycisk wyłącz) i wyłączonym wi-fi zostały naliczone spore opłaty za połączenia internetowe? Generalnie z telefonu/internetu korzystam bardzo rzadko i nie wiem skąd się te sumy biorą.
W aplikacji iplus/połączenia/internet jest wykaz takich opłat (podaję tylko to największe):
11.07 20:54 (19.90 MB) - 24,60 zł
11.07 21:27 (17,80 MB) - 21,96 zł
17.07 12:14 (20,30 MB) - 25,08 zł
23.07 16:20 (30,60 MB) - 37,68 zł
co dziwne w dniach poprzedzających te większe sumy zawsze był dwie mniejsze: zawsze najpierw 0,24 zł, potem np. 2.04 zł
Nie mam włączonych żadnych usług premium i jestem pewien, że zarówno wi-fi, jak i telefon były wyłączone przy tych dwóch ostatnich opłatach. W produktach dla internetu mam włączone: GPRS/MMS, GigaBank,LTE,pakiet Social.
Telefon to Iphone z Ios. Ios był niedawno aktualizowany i był to duży update (i tylko wtedy na ten czas dla obniżenia kosztów włączyłem Wi-fi, ale to był tylko jeden dzień i ine tłumaczy to tych sum)
Co może generować tak duże opłaty?
Jak to możliwe, że przy wyłączonym telefonie (całkiem - poprzez przycisk wyłącz) i wyłączonym wi-fi zostały naliczone spore opłaty za połączenia internetowe? Generalnie z telefonu/internetu korzystam bardzo rzadko i nie wiem skąd się te sumy biorą.
W aplikacji iplus/połączenia/internet jest wykaz takich opłat (podaję tylko to największe):
11.07 20:54 (19.90 MB) - 24,60 zł
11.07 21:27 (17,80 MB) - 21,96 zł
17.07 12:14 (20,30 MB) - 25,08 zł
23.07 16:20 (30,60 MB) - 37,68 zł
co dziwne w dniach poprzedzających te większe sumy zawsze był dwie mniejsze: zawsze najpierw 0,24 zł, potem np. 2.04 zł
Nie mam włączonych żadnych usług premium i jestem pewien, że zarówno wi-fi, jak i telefon były wyłączone przy tych dwóch ostatnich opłatach. W produktach dla internetu mam włączone: GPRS/MMS, GigaBank,LTE,pakiet Social.
Telefon to Iphone z Ios. Ios był niedawno aktualizowany i był to duży update (i tylko wtedy na ten czas dla obniżenia kosztów włączyłem Wi-fi, ale to był tylko jeden dzień i ine tłumaczy to tych sum)
Co może generować tak duże opłaty?
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Ależ po kliknięciu w link nie pojawia mi się żaden formularz, lecz spychajka do niesłychanej ilości odpowiedzi na pytania, które mnie nie dotyczą w tym momencie (FAQ i porady, Baza wiedzy Plus). W każdym razie formularza tam nie widzę.Marta_Plus pisze: ↑16 maja 2022, o 12:12 wu-JG,
z pozycji forum nie mamy wglądu na konto numeru. Prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Wracając do tematu.
Na jednym z licznie posiadanych przeze mnie numerów na kartę jest Nowy Plush i cykliczna opłata 25 zł za 10 GB + nolimit.
Było dobrze przez szereg miesięcy, aż w lipcu się posypało. Tzn. na koncie jest 28 zł i przychodzi SMS, że promocja nie została włączona na kolejny okres z powodu niewystarczających środków. Po doładowaniu za 50 zł przychodzi SMS, że kwota doładowania 50 zł, stan konta 74,68 zł. Po chwili kolejny SMS, że promocja została odnowiona i opłata pobrana. No i od tego momentu stan konta to 25,04 zł. Czyli nic się nie zgadza.
Bardzo proszę o podanie linku do formularza, a nie do FAQ i porady.
A przede wszystkim uprzejmie proszę firmę Plus o ogarnięcie posiadanego bałaganu, gdyż to nie na tym polega prowadzenie szanującego się przedsiębiorstwa, że świadczy się usługi byle jak, a klienci jak mają czas i ochotę, to niech składają reklamacje, chodzby co miesiąc, chodzby co dzien.
Przesadnie skomplikowaliście promocyjno-taryfowo-pakietową dżunglę, do tego stopnia, że ani w Plusie, ani nigdzie w czasoprzestrzeni nikt nie jest w stanie się w tym połapać.
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Pakiety da się ogarnąć... Problem większy, a nawet wielki jest w tym, że nie można nimi normalnie zarządzać. Zarządzanie kodami... No żenada
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Witam, z konta w telefonie mojej mamy zaczęły w ostatnich dniach znikać środki na koncie. Bez wykonywanych połączeń ani wysyłanych SMSów, telefon jest "stary" więc nie jest używany również internet. Wczoraj i dzisiaj zauważyliśmy, że ubyło dokładnie po 24 grosze każdego dnia. Co to może być i jak to naprawić?
Taryfa to Plus Elastyczna na kartę. Aktywnych pakietów brak, jest jedna usługa/promocja - w Wielkiej Brytanii jak w domu.
Jakieś rady? Pozdrawiam!
Taryfa to Plus Elastyczna na kartę. Aktywnych pakietów brak, jest jedna usługa/promocja - w Wielkiej Brytanii jak w domu.
Jakieś rady? Pozdrawiam!
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Witaj dawid947,
weryfikacji z tytułu jakich usług nastąpiły takie naliczenia, można dokonać w mobilnej wersji aplikacji iPlus.
Należy pamiętać o zabezpieczeniu kosztów przy jej pobieraniu.
weryfikacji z tytułu jakich usług nastąpiły takie naliczenia, można dokonać w mobilnej wersji aplikacji iPlus.
Należy pamiętać o zabezpieczeniu kosztów przy jej pobieraniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 18 wrz 2022, o 03:03
Znikające środki na koncie/ujemny stan konta
Dzień dobry,
Mam telefon w Plusie na kartę. Miałem na koncie około 50 zł. Sprawdzam stan konta i nagle jest ponad 320 zł na minusie i zablokowane połączenia. Nie mam pojęcia, co się stało. Nie widzę tu żadnej swojej winy. Proszę o pomoc.
Łukasz
Mam telefon w Plusie na kartę. Miałem na koncie około 50 zł. Sprawdzam stan konta i nagle jest ponad 320 zł na minusie i zablokowane połączenia. Nie mam pojęcia, co się stało. Nie widzę tu żadnej swojej winy. Proszę o pomoc.
Łukasz
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2022, o 09:51 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Re: Znikające środki na koncie/ujemny stan konta
Lukaszg1992,
sprawdź w aplikacji mobilnej na co zostały zużyte środki. W celu zalogowania się do aplikacji potrzebny jest kod PUK, a dokładniej jego 4 ostatnie cyfry.
Do aplikacji zalogujesz się z dowolnego telefonu (nawet bez karty SIM) na którym zainstalowana jest aplikacja.
sprawdź w aplikacji mobilnej na co zostały zużyte środki. W celu zalogowania się do aplikacji potrzebny jest kod PUK, a dokładniej jego 4 ostatnie cyfry.
Do aplikacji zalogujesz się z dowolnego telefonu (nawet bez karty SIM) na którym zainstalowana jest aplikacja.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 18 wrz 2022, o 03:03
Re: Znikające środki na koncie/ujemny stan konta
Nie mam takiej możliwości, bo nie posiadam tego kodu. To jest komedia. Ja z niczego innego niż zwykle nie korzystałem. Zdarzało się już wcześniej, że gdy Plus miał jakąś awarię wskazywało niepoprawny stan konta, ale jeszcze nigdy na minusie. Niczego płacić nie zamierzam.
Re: Znikające środki na koncie/ujemny stan konta
Musisz zrobić zgłoszenie i podać tutaj numer zgłoszenia. To jest prawdopodobnie slynny błąd.
Re: Znikające środki na koncie/ujemny stan konta
Kod nie jest problemem - wystarczy telefon do DOK 601 102 601. Po zweryfikowaniu czy przedstawiciel Operatora rozmawia z właścicielem numeru podany zostanie kod PUK; będzie jak znalazł na przyszłość.Lukaszg1992 pisze: ↑18 wrz 2022, o 09:24 Nie mam takiej możliwości, bo nie posiadam tego kodu. (...)
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 18 wrz 2022, o 03:03
Re: Znikające środki na koncie/ujemny stan konta
Jest postęp. Złożyłem reklamację. Nie jestem już na minusie - na koncie 0,00. Mam nadzieję, że to jakiś błąd ze strony Plusa i reszta środków do mnie wróci.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Witaj Lukaszg1992,
Podaj proszę numer tej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ