Zabiera mi pieniadze z konta.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

AG232323,

podaj proszę jakie promocje i pakiety są aktualnie widoczne pod kodami *136# i *121# i napisz, co dokładnie teraz chcesz mieć aktywne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
AG232323
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 3 mar 2021, o 11:27

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: AG232323 »

Dzięki za pomoc. Z pakietami usług zrobiłam już porządek. Reklamacja zgłoszona, bo stan środków raz w górę, raz w dół i nawet nie wiem ile straciłam. Nie może tak być: mobilne wyłączam/reset telefonu - stan konta 22 zł ( potrzebuję 25 na rozruch pakietu ), doładowuję ostrożnie za 5 i w sumie wychodzi 43 zł... Ciekawe czy to nie ma jakiegoś związku z kalendarzem... luty 28 dni ? Ale to tak na marginesie.

Dobrze by było, aby Plus nieco usprawnił formy kontaktu o strony technicznej, weźmy zgłoszenie przez aplikację mobilną - wysyłam zgłoszenie z podanym @ i nie oczekuję natychmiastowej odpowiedzi, ale automat powinien wysłać info, że zgłoszenie zostało zrejestrowane i trzeba czekać na konkrety odzew. Tymczasem zgłaszający nie otrzymawszy żadnego potwierdzenia szuka już gdzie indziej pomocy, bo nie wie czy jego informacja nie trafiła w próżnię. I druga sprawa ten LIVE CHAT... dodać dwie linijki tekstu dni i godziny pracy konsultantów i informacja o maksymalnej długości pisanej wiadomości ( w tym pierwszym okienku ) Gdy ktoś zacznie czat jedynie od "dzień dobry" i będzie czekać na odpowiedź, to przepuści go dalej do konsultanta, ale gdy ktoś się wygłupi z pełnym i szczegółowym opisem, to się odbije od klawisza, bez jakiejkolwiek informacji, że z czymś przedobrzył.
Na szczęście na tym forum sprawy mają się lepiej. To wszystko, dziękuję.
Ostatnio zmieniony 3 mar 2021, o 16:01 przez AG232323, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

AG232323,

dziękuję za Twoje uwagi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ragnar92
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 23 lis 2021, o 10:15

Pobranie srodków z konta

Post autor: ragnar92 »

Witam, kilka dni temu pobrano mi z konta 15zl, w aplikacji iPlus widnieje to jako "Opłata pobrana przez partnera ? O co tu chodzi? Miał ktoś podobną sytuację ?
Ostatnio zmieniony 6 gru 2021, o 11:20 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj ragnar92,

najprawdopodobniej na koncie uaktywniona jest któraś z usług dostępowych (zakupu jakiegoś produktu/usługi od dostawcy zewnętrznego). Informacje w tej sprawie możesz uzyskać kontaktując się telefonicznie bądź mailowo z naszym BOK. Wybierając tę drugą formę kontaktu, należy podać numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ragnar92
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 23 lis 2021, o 10:15

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: ragnar92 »

Joanna_Plus pisze:Witaj ragnar92,

najprawdopodobniej na koncie uaktywniona jest któraś z usług dostępowych (zakupu jakiegoś produktu/usługi od dostawcy zewnętrznego). Informacje w tej sprawie możesz uzyskać kontaktując się telefonicznie bądź mailowo z naszym BOK. Wybierając tę drugą formę kontaktu, należy podać numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL).
Nie mam włączonych żadnych usług poza tymi zawartymi w umowie. W którym miejscu formularza należy wpisać pesel oraz imię i nazwisko ?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

ragnar92,

w oknie "Zadaj pytanie".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ragnar92
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 23 lis 2021, o 10:15

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: ragnar92 »

Joanna_Plus pisze:ragnar92,

w oknie "Zadaj pytanie".
Zgłosiłem reklamację tydzien temu tj. 6 grudnia. i od tamtej pory żadnego odzewu. Można to jakoś przyspieszyć? Od przedłużenia umowy same problemy, nie minął miesiąc a drugi raz reklamację muszę składać
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

ragnar92,
ragnar92 pisze:Zgłosiłem reklamację tydzien temu tj. 6 grudnia. i od tamtej pory żadnego odzewu. Można to jakoś przyspieszyć?
Podaj proszę numer tej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ragnar92
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 23 lis 2021, o 10:15

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: ragnar92 »

Joanna_Plus pisze:ragnar92,
ragnar92 pisze:Zgłosiłem reklamację tydzien temu tj. 6 grudnia. i od tamtej pory żadnego odzewu. Można to jakoś przyspieszyć?
Podaj proszę numer tej sprawy.
[#2584185]
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

ragnar92,
ragnar92 pisze: [#2584185]
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie rozpatrzenia sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ktopytał
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 28 sty 2022, o 20:04

Nwm ale może sie dowiem

Post autor: Ktopytał »

Mogę wiedzieć czemu nie pobrało opłaty za 30 gb?
Załączniki
obraz_2022-01-28_190922.png
obraz_2022-01-28_190922.png (8.76 KiB) Przejrzano 3737 razy
Ostatnio zmieniony 31 sty 2022, o 10:49 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Ktopytał
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 28 sty 2022, o 20:04

Re: Nwm ale może sie dowiem

Post autor: Ktopytał »

.
Załączniki
obraz_2022-01-28_191257.png
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1176
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Nwm ale może sie dowiem

Post autor: Ron »

Sprawdź stan konta. Stan konta na screenie nie jest z tego dnia.
Ktopytał
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 28 sty 2022, o 20:04

Re: Nwm ale może sie dowiem

Post autor: Ktopytał »

Ron pisze:Sprawdź stan konta. Stan konta na screenie nie jest z tego dnia.
Mhm aktualny stan konta to 21 gr :))
Gdzie niby sie podziała reszta :)
ODPOWIEDZ