4. Abonent może korzystać z Pakietu, gdy posiada dodatnią wartość swojego konta (min. 1 grosz) i jednocześnie znajduje się w Okresie ważności dla usług wychodzących (posiada aktywne konto).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kuźwa, czy każda pierdół musi mieć oddzielny regulamin i mnóstwo pierdół, które trzeba spelnic¿ Wrrr, odechciewa się korzystać...
Dzisiaj Turkcell łaskawie mnie dopuścił do siebie, czego mi odmawiał od 3 dni, ale tylko do połączeń głosowych. Są dołączane że względu na brak środków, ale da się zainicjował. Zaraz doladowuje i zobaczę, czy w końcu coś z tego będzie.
Dzięki.
===========
Zadziałało. Tylko dlaczego żaden operator przez 3 dni mnie nie dopuszcza do siebie, a dzisiaj bez żadnych zabiegów urządzenie samo się zalogowało?
Piękne dzięki za pomoc.
===========
Ale jeszcze odrobina dziegciu. Długo się naczekalem na otwarcie strony plus.pl (doładowanie) i nie doczekałem sie. Dopiero tunel VPN do domu w Polsce pomógł. Czy każdy abonent musi być tak obryty w zagadnieniach informatycznych, żeby mieć szansę zrobić cokolwiek jak pojawią się problem?
Ale tak poważnie, to ja na prawdę nicdzisiaj nie zrobiłem, Turkcell przyjął mnie z własnej inicjatywy, tak jak wcześniej mnie odrzucal. A doładowanie zrobiłem dopiero potem i natychmiast po SMSie potwierdzającym pojawił się dostęp do danych. Zresztą wczoraj to ja chyba nawet nie probowalem się łączyć, ostatnie próby przedwczoraj robiłem.
Fajnie, że jest dostęp do sieci poza hotelem, czasem się przydaje, nie tylko do wysyłania zdjęć .
trudno mi powiedzieć, co mogło być przyczyną takiego stanu rzeczy. U nas żadnego globalnego zgłoszenia odnośnie Turcji nie widzę. Ja tu naprawdę intuicyjnie wyczuwam jakieś "złe moc" i tym bardziej się cieszę, że już wszystko działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Posiadam taryfę Plus na kartę. Ostatnio byłem w Maroku i nikt nie mógł się do mnie dodzwonić. Dochodziły sms, ja mogłem wykonywać połączenia (bez wpisywania kodu *111*) jak również wysyłać sms. Co mogło być przyczyną ? Pół roku wcześniej będąc również w Maroku nie było tego problemu, jedynie aby zadzwonić do Polski musiałem wpisać kod *111*.
Witaj valalta,
- trudno powiedzieć co mogło być przyczyną. Możliwe, że operator, z którego sieci wówczas korzystałeś, miał jakiś przejściowy problem w danej lokalizacji. Warto w takich przypadkach sprawdzić, jak wygląda sytuacja po ręcznej zmianie na innego z lokalnych operatorów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dziękuję za odpowiedź. Niby wszystko jasne, tylko dlaczego w tym samym czasie otrzymywałem sms-y i mogłem wykonywać połączenia do Polski bez użycia krótkiego kodu *111* ? Chciałem wyjaśnić sytuację aby uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości. Może nastąpiła jakaś blokada na moim koncie o której nie wiem. Choć wracając z Maroka przez Europę wszystko działało normalnie.
jeżeli aktualnie numer jest już w Polsce, to na tę chwilę obawiam się, że nic niestety nie będziemy mogli sprawdzić. Gdyby taka sytuacja wystąpiła w przyszłości, to prośba wówczas o kontakt telefoniczny bądź mailowy z naszym BOK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
valalta pisze:Dziękuję za odpowiedź. Niby wszystko jasne, tylko dlaczego w tym samym czasie otrzymywałem sms-y i mogłem wykonywać połączenia do Polski bez użycia krótkiego kodu *111* ? Chciałem wyjaśnić sytuację aby uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości. Może nastąpiła jakaś blokada na moim koncie o której nie wiem. Choć wracając z Maroka przez Europę wszystko działało normalnie.
To mogło wynikać z różnych wymagań, co do *111*, różnych operatorów na terenie Maroka. Sprawdzaj zawsze z jakim operatorem się połączyłeś, żeby potem łatwiej było uściślić problem.
Witam, aktywawalem nowa karte sim, posiadam taryfe Plus Elastyczny na karte, roaming jest wlaczony, mam aktywowana usluge gprs, wykupiony pakiet euroatlantycki s, lecz nie moge nawiazac polaczenia. Karta sim dziala w roamingu, ale nie mam mozliwosci korzystania z internetu. Przeszukalem inne watki, ustawialem apn wg instrukcji, wylaczalem/wlaczalem telefon, probowalem innych sugesti, lecz nadal nie dziala. Probowalem na telefonie Blackberry q10 oraz Samsung a3. Czy istnieje jakiegos rodzaju blokada na internet w roamingu ? Dodam, ze karta sim innego polskiego operatora dziala i pozwala na korzystanie z internetu. Siec w ktorej chce uzywac karty sim plusa to siec na statkach morskich a dostawca jest operator z Islandii.
Prosze uprzejmie o wszelkie wskazowki.
Ostatnio zmieniony 8 sty 2019, o 13:03 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.
Uzywajac karty sim innego polskiego operatora transmisja danych jest dostepna, wiec operator swiadczy taka usluge. Uzywajac karty sim Plusa transmisja danych nie dziala. Jak wczesniej wspomnialem gprs jest aktywny, konto jest wazna i sa na nim srodki.