Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
kaska251
Starszy Plusmaniak
Posty: 185
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 3 lut 2014, o 09:58

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: kaska251 »

mariusz9a pisze:kaska251, widzę że nie masz włączonego VoWiFi - proponuję aktywować, rozwiąże problem z rozmowami/sms do czasu zdiagnozowania i naprawy problemu. Jeśli to abonament to wyślij sms "WlaczVoWiFi" na numer 2601. Po smsie zwrotnym z info że usługa aktywowana, zresetuj telefon. Oczywiście jeszcze trzeba w telefonie włączyć usługę, dla Samsungów w aplikacji do dzwonienia należy wybrać trzy kropeczki w prawym górnym rogu -> ustwienia -> włączyć suwak przy pozycji "połączenie przez WiFi". Przy kreskach zasięgu pojawi sie symbol słuchawki z symbolem zasięgu wifi. Rozwiąże to problem z rozmowami i smsami :-)
Nie wiem czemu ale nie można u mnie włączyć tej usugi ale w ust włączyłam połączenie Volte
Załączniki
Screenshot_20220427-234254_One UI Home.jpg
Screenshot_20220427-233130_Messages.jpg
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Joanna_Plus »

kaska251,

na wspomnianym numerze nie ma może aktywnej usługi VoLTE lub aplikacyjnego Wi-Fi Calling+?
Uwaga! Jeśli posiadasz już aktywną usługę VoLTE, to najpierw musisz zlecić dezaktywacje tej usługi.
Jakie usługi wykluczają możliwość skorzystania z usługi Wi-Fi Calling+?

Usługa nie zostanie aktywowana, jeśli korzystasz jednocześnie z następujących usług dodatkowych: Wirtualna Centrala Telefoniczna, Strefa Plus (Strefa Tanich Połączeń), System Plus, Multi SIM, Kwotoreduktor (OnePhone, numer stacjonarny), pay4me, Roaming Assistant, VPN, Aplikacyjne Wi-Fi Calling+, ACL (Access List), Wizytówka.
Więcej informacji w FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kaska251
Starszy Plusmaniak
Posty: 185
Rejestracja: 3 lut 2014, o 09:58

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: kaska251 »

Joanna_Plus pisze:kaska251,

na wspomnianym numerze nie ma może aktywnej usługi VoLTE lub aplikacyjnego Wi-Fi Calling+?
Uwaga! Jeśli posiadasz już aktywną usługę VoLTE, to najpierw musisz zlecić dezaktywacje tej usługi.
Jakie usługi wykluczają możliwość skorzystania z usługi Wi-Fi Calling+?

Usługa nie zostanie aktywowana, jeśli korzystasz jednocześnie z następujących usług dodatkowych: Wirtualna Centrala Telefoniczna, Strefa Plus (Strefa Tanich Połączeń), System Plus, Multi SIM, Kwotoreduktor (OnePhone, numer stacjonarny), pay4me, Roaming Assistant, VPN, Aplikacyjne Wi-Fi Calling+, ACL (Access List), Wizytówka.
Więcej informacji w FAQ.
A jak mam sprawdzić czy posiadam czy nie ta usluge
Co do drugiej odpowiedzi żadne z tych wymienionych nie są aktywne
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Joanna_Plus »

kaska251,

spróbuj po prostu wyłączyć VoLTE i aktywować Wi-Fi Calling:
Wyślij SMS na numer 2601 o treści: WylaczVoLTE, poczekaj na potwierdzenie wyłączenia usługi VoLTE, następnie wyślij na numer 2601 SMS aktywujący jednocześnie WiFi Calling+ i VoLTE o treści: WlaczVoWiFi
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kaska251
Starszy Plusmaniak
Posty: 185
Rejestracja: 3 lut 2014, o 09:58

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: kaska251 »

Joanna_Plus pisze:kaska251,

spróbuj po prostu wyłączyć VoLTE i aktywować Wi-Fi Calling:
Wyślij SMS na numer 2601 o treści: WylaczVoLTE, poczekaj na potwierdzenie wyłączenia usługi VoLTE, następnie wyślij na numer 2601 SMS aktywujący jednocześnie WiFi Calling+ i VoLTE o treści: WlaczVoWiFi
Czy te usługi w telefonie też muszę włączyć?
Załączniki
Screenshot_20220428-110416_Call settings.jpg
Screenshot_20220428-110537_Call settings.jpg
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Joanna_Plus »

kaska251,
Aby korzystać z usługi Wi-Fi Calling+ musisz posiadać:
(...)
3. Włączoną funkcję rozmów przez Wi-Fi w telefonie
FAQ
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kaska251
Starszy Plusmaniak
Posty: 185
Rejestracja: 3 lut 2014, o 09:58

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: kaska251 »

Joanna_Plus pisze:kaska251,
Aby korzystać z usługi Wi-Fi Calling+ musisz posiadać:
(...)
3. Włączoną funkcję rozmów przez Wi-Fi w telefonie
FAQ
Ok wszystko uruchomione a zasięg dalej na jedną malutką kreseczkę☹️
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Joanna_Plus »

kaska251,

usługa nie wpływa na moc sygnału 3G/LTE. Umożliwia realizację połączeń głosowych poprzez sieć Wi-Fi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5499
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Michał_Plus »

kaska251, w tej okolicy mamy odnotowane wysoki poziom zakłóceń. Prawdopodobnie jest to działający nielegalny repeater. Sprawa została skierowana do UKE Lublin.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kaska251
Starszy Plusmaniak
Posty: 185
Rejestracja: 3 lut 2014, o 09:58

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: kaska251 »

Michał_Plus pisze:kaska251, w tej okolicy mamy odnotowane wysoki poziom zakłóceń. Prawdopodobnie jest to działający nielegalny repeater. Sprawa została skierowana do UKE Lublin.
Jakby coś było wiadomo co z tym fantem dalej proszę o kontakt bo normalnie coś mnie trafia już z tym zasięgiem
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6154
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: mariusz9a »

kaska251 pisze:
Joanna_Plus pisze:kaska251,
Aby korzystać z usługi Wi-Fi Calling+ musisz posiadać:
(...)
3. Włączoną funkcję rozmów przez Wi-Fi w telefonie
FAQ
Ok wszystko uruchomione a zasięg dalej na jedną malutką kreseczkę☹️
Tak jak pisano wyżej, zasięg się nie zmieni, ale rozmowy i smsy bedą działać poprzez Twoje wifi - to tak jakby Twój internet był teraz zasięgiem telefonii komórkowej. Tylko musisz to jeszcze uruchomić na telefonie w aplikacji do dzwonienia, tak jak to opisałem wcześniej :-)
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
kaska251
Starszy Plusmaniak
Posty: 185
Rejestracja: 3 lut 2014, o 09:58

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: kaska251 »

Dziękuję za pomoc wszystko uruchomiłam według napisanej podpowiedzi. Czy wogole coś jeszcze da się wskurać z tym zasięgiem żeby poprawić jego działanie czy tylko zostaje oczekiwać że wkoncu Plus się zlituje i zrobi z tym fantem chociaż myślę że nikłe będę tego szanse.
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6154
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: mariusz9a »

Z tego co napisali Specjaliści Plusa to zostało to zgłoszone do Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Będzie ścigana osoba która zagłusza sygnał. Niestety do tego czasu pozostaje korzystanie z VoWiFi . Niestety trzeba czekać na "śledztwo" urzędu i likwidacje pirackiego "nadajnika" (jak dobrze pamiętam, to grozi za coś takiego 1000zł grzywny i 2 lata więzienia czy jakoś tak ;-) ).
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
kaska251
Starszy Plusmaniak
Posty: 185
Rejestracja: 3 lut 2014, o 09:58

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: kaska251 »

Michał_Plus pisze:kaska251, w tej okolicy mamy odnotowane wysoki poziom zakłóceń. Prawdopodobnie jest to działający nielegalny repeater. Sprawa została skierowana do UKE Lublin.
Czy coś wiadomo więcej na ten temat kiedy wkoncu zasięg się poprawi
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5499
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Michał_Plus »

kaska251, sprawa jest w UKE. Nie mamy informacji o szczegółach realizacji postępowania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ