Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
mekong, 5G jest dostepne dla wszystkich naszych Klientów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Plus - zasięg
Dzień dobry.
Mam abonament w Plush ponad dwa lata, zasięg w domu jest dramatyczny tzn. w kuchni da się odebrać rozmowy i w miarę normalnie rozmawiać a gdzie indziej w domu jest problem. Problem został trochę przypudrowany uruchomieniem WiFiCalling które u mnie w domu działa natomiast wyjście na ogród powoduje, że jest jak było. Problem dotyczy rónież moich sąsiadów których obsługuje PLUS. Mieszkam w 37-114 Białobrzegi, czy PLUS planuje coś z tym zrobić w najbliższym czasie?
Adam
Mam abonament w Plush ponad dwa lata, zasięg w domu jest dramatyczny tzn. w kuchni da się odebrać rozmowy i w miarę normalnie rozmawiać a gdzie indziej w domu jest problem. Problem został trochę przypudrowany uruchomieniem WiFiCalling które u mnie w domu działa natomiast wyjście na ogród powoduje, że jest jak było. Problem dotyczy rónież moich sąsiadów których obsługuje PLUS. Mieszkam w 37-114 Białobrzegi, czy PLUS planuje coś z tym zrobić w najbliższym czasie?
Adam
Ostatnio zmieniony 11 sty 2024, o 12:07 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie, ten sam temat.
Powód: przeniesienie, ten sam temat.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
.Adam, planowana są nowe stacje - BT22314 BIAŁOBRZEGI KOSINA i BT26721 DĘBINA, jednak nie ma jeszcze ustalonych dat realizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Dzien dobry. Poprosze o info na nastepujace pytania:
1. Kiedy w Lublinie bedzie zasieg 5G Ultra ?
2. Kiedy w Lublinie bedzie uruchomione 5G na pasmie C ?
1. Kiedy w Lublinie bedzie zasieg 5G Ultra ?
2. Kiedy w Lublinie bedzie uruchomione 5G na pasmie C ?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Witaj ert156,
Nie posiadamy informacji.
W planach jest BT12093 LUBLIN BURSAKI - termin nieokreślony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 22 sty 2024, o 20:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Dzień dobry, nie dawno w nowej firmie otrzymałem telefon służbowy z kartą plusa, od razu po uruchomieniu tej karty sim, zauważyłem, że telefon łączy się tylko po 3G (mimo, że w ustawieniach jest, że preferowane 5G lub LTE). Wsadziłem tą samą kartę sim do drugiego telefonu i problem jest dokładnie taki sam. Dziwi mnie to, ponieważ do niedawna w poprzedniej firmie również miałem numer służbowy z plusa i dokładnie w tej samej lokalizacji telefon łączył się cały czas po 5G, a jeśli chciałem oszczędzić baterię to wybierałem preferowane LTE i telefon był połączony z LTE cały czas (nigdy na 3G się nie łączył).
Rozmawiałem już z opiekunem firmy, on twierdzi, że wszystkie funkcje mam włączone i 5G też, a telefon niestety łączy się dalej po 3G. Proszę o pomoc, nie wiem czy uszkodzona jest karta sim czy jednak konfiguracja od strony operatora jest błędna.
Rozmawiałem już z opiekunem firmy, on twierdzi, że wszystkie funkcje mam włączone i 5G też, a telefon niestety łączy się dalej po 3G. Proszę o pomoc, nie wiem czy uszkodzona jest karta sim czy jednak konfiguracja od strony operatora jest błędna.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Witaj lukasiasty,
jaki APN jest ustawiony w urządzeniu?
jaki APN jest ustawiony w urządzeniu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 22 sty 2024, o 20:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Zgodnie z zaleceniami opiekuna:
- Nazwa: PLUS
- APN: plus
- Tryb APN: default
- Typ uwierzytelniania: PAP
Teraz zauważyłem, że LTE i 5G zaczęło działać, problem tylko polega na tym że:
1) po restarcie telefonu telefon łączy się po 3G, dopiero po 15 minutach wskakuje LTE (dokładnie to samo jest na obu telefonach)
2) jeżeli przez długi czas jestem połączony po wifi, np przez noc, to rano telefon też łączy się po 3G i musi minąć trochę czasu, aż znowu wskoczy LTE.
Dziwne jest to o tyle, że na poprzednim numerze LTE wskakiwało od razu, a tutaj musi minąć trochę czasu i też to LTE nie jest "stałe".
- Nazwa: PLUS
- APN: plus
- Tryb APN: default
- Typ uwierzytelniania: PAP
Teraz zauważyłem, że LTE i 5G zaczęło działać, problem tylko polega na tym że:
1) po restarcie telefonu telefon łączy się po 3G, dopiero po 15 minutach wskakuje LTE (dokładnie to samo jest na obu telefonach)
2) jeżeli przez długi czas jestem połączony po wifi, np przez noc, to rano telefon też łączy się po 3G i musi minąć trochę czasu, aż znowu wskoczy LTE.
Dziwne jest to o tyle, że na poprzednim numerze LTE wskakiwało od razu, a tutaj musi minąć trochę czasu i też to LTE nie jest "stałe".
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Witam,
Chciałbym zgłosić problem z zasięgiem na terenie widocznym na mapie.
Na przedstawionym odcinku drogi krajowej nr 23 telefon w sieci Plus nie ma żadnej sieci inne sieci takie jak Orange,Play czy T Mobile PL zasięg mają.
Jest to na tyle śmieszne że jadąc tym odcinkiem drogi tracę zwykłe połączenie głosowe
Czy jest możliwa jakaś modernizacja sieci bym nie musiał przenosić numeru do innego operatora?
Zdarza się że na tym odcinku telefon łapie niemiecki zasięg
Chciałbym zgłosić problem z zasięgiem na terenie widocznym na mapie.
Na przedstawionym odcinku drogi krajowej nr 23 telefon w sieci Plus nie ma żadnej sieci inne sieci takie jak Orange,Play czy T Mobile PL zasięg mają.
Jest to na tyle śmieszne że jadąc tym odcinkiem drogi tracę zwykłe połączenie głosowe
Czy jest możliwa jakaś modernizacja sieci bym nie musiał przenosić numeru do innego operatora?
Zdarza się że na tym odcinku telefon łapie niemiecki zasięg
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Witaj koz,
nie mamy planów dla wskazanego obszaru. Zasięg zależny jest od wielu czynników.
nie mamy planów dla wskazanego obszaru. Zasięg zależny jest od wielu czynników.
Jeśli w urządzeniu ustawiony jest automatyczny wybór operatora, wtedy karta SIM loguje się do sieci, posiadającej na danym obszarze silniejszy sygnał.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Dziękuję za informacje z takim zasięgiem to niestety muszę przenieść numer do innego operatora.
Szkoda że nie współpracujecie z jakimś operatorem na zasadzie roamingu krajowego by ten zasięg poprawić w takich miejscach, po wyłączeniu UMTS/3G będzie jeszcze gorzej gdyż nie macie priorytetu budować na 1 stacji bazowej kompletu pasm 1800/2100/2600/800/900 jak to robi konkurencja.
Szkoda że nie współpracujecie z jakimś operatorem na zasadzie roamingu krajowego by ten zasięg poprawić w takich miejscach, po wyłączeniu UMTS/3G będzie jeszcze gorzej gdyż nie macie priorytetu budować na 1 stacji bazowej kompletu pasm 1800/2100/2600/800/900 jak to robi konkurencja.
-
- V.I.P.
- Posty: 1261
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Plus z 800 zrezygnował już kilkanaście lat temu, a wszystkie nowe stacje jakie powstają ostatnio to z tego co wiem mają komplet GUL900/L1800/L2600/5G2600.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Ciekawą anomalią w moim miescie jest fakt że głowna stacja bazowa do której idzie światłowodem wszystko nie ma sieci 2G mowa tutaj o stacji nr: BT43478 komplet pasm na 3 stacje bazowe ma tylko stacja nr:BT43571.
Także Plus nie ma zwyczaju by oferować komplet pasm na wszystkich stacjach jednocześnie, by na terenach wiejskich maksymalnie ograniczyć koszta oferuje LTE/3G/2G tylko na 900Mhz ( BT44596) sporadycznie jest to 1800.
Także Plus nie ma zwyczaju by oferować komplet pasm na wszystkich stacjach jednocześnie, by na terenach wiejskich maksymalnie ograniczyć koszta oferuje LTE/3G/2G tylko na 900Mhz ( BT44596) sporadycznie jest to 1800.
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 22 sty 2024, o 20:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Dodatkowo jest problem przy przemieszczaniu się pomiędzy BTS, mianowicie mam połączenie z siecią, ale brak danych komórkowych. Muszę włączyć tryb samolotowy i go wyłączyć, aby telefon znowu połączył się z siecią komórkową i dane komórkowe znowu się pojawiły.lukasiasty pisze: ↑23 sty 2024, o 20:50 Zgodnie z zaleceniami opiekuna:
- Nazwa: PLUS
- APN: plus
- Tryb APN: default
- Typ uwierzytelniania: PAP
Teraz zauważyłem, że LTE i 5G zaczęło działać, problem tylko polega na tym że:
1) po restarcie telefonu telefon łączy się po 3G, dopiero po 15 minutach wskakuje LTE (dokładnie to samo jest na obu telefonach)
2) jeżeli przez długi czas jestem połączony po wifi, np przez noc, to rano telefon też łączy się po 3G i musi minąć trochę czasu, aż znowu wskoczy LTE.
Dziwne jest to o tyle, że na poprzednim numerze LTE wskakiwało od razu, a tutaj musi minąć trochę czasu i też to LTE nie jest "stałe".
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Czy jakieś plany na rozbudowę w gminie Brusy ?