Ewa_Plus pisze:Cooyon,
- na stacji BT33617 [Grabowno] w sektorze 3 (czyli tym skierowanym na pólnocny-zachód odnotowane zostały zakłócenia. Sprawa została skierowana do UKE, które już zajmuje się zlokalizowaniem (i wyeliminowaniem) ich źródła.
Bardzo dobra informacja.
Odezwę się za jakiś czas i dam znać, czy widać poprawę.
Telefon Samsung? Jeśli tak, to wpisz *#0011#, następnie wybierz slot w który jest włożona karta SIM i otworzy się menu serwisowe. Zrób zrzut ekranu - zobaczymy z jakim nadajnikiem i na jakiej częstotliwości telefon łączy się z siecią. Chyba że ubiegną nas Specjaliści Plusa z informacją o jakimś znanym problemie w Twoim regionie
Najbliższy Ciebie nadajnik to BT12043 (Snopków dz. nr 69).
mariusz9a pisze:Telefon Samsung? Jeśli tak, to wpisz *#0011#, następnie wybierz slot w który jest włożona karta SIM i otworzy się menu serwisowe. Zrób zrzut ekranu - zobaczymy z jakim nadajnikiem i na jakiej częstotliwości telefon łączy się z siecią. Chyba że ubiegną nas Specjaliści Plusa z informacją o jakimś znanym problemie w Twoim regionie
Najbliższy Ciebie nadajnik to BT12043 (Snopków dz. nr
69).
Nie wiem czemu w pozycji "Serving Cell ID" nie pokazuje pełnej wartości dla stacji (brak pełnego numeru ECI) Także nie odszyfrujemy z czym się łączy. Ale sygnał na poziomie -125dBm to totalna katastrofa jak na częstotliwość 1800MHz
mariusz9a pisze:Nie wiem czemu w pozycji "Serving Cell ID" nie pokazuje pełnej wartości dla stacji (brak pełnego numeru ECI) Także nie odszyfrujemy z czym się łączy. Ale sygnał na poziomie -125dBm to totalna katastrofa jak na częstotliwość 1800MHz
Dlatego mówię jest tragedia nigdzie nie można zadzwonić ,ani nikt się nie może dodzwonić, a w Plusie twierdzą, że przecież wszystko jest jak należy.
Test zrobiony z innego miejsca w domu.
mariusz9a pisze:Nie wiem czemu w pozycji "Serving Cell ID" nie pokazuje pełnej wartości dla stacji (brak pełnego numeru ECI) Także nie odszyfrujemy z czym się łączy. Ale sygnał na poziomie -125dBm to totalna katastrofa jak na częstotliwość 1800MHz
Z danych od 3G widzę że łączy się aż z nadajnikiem BT10201, czyli Motycz - gm. Konopnica (zbiornik wieżowy na terenie zakładu Agram). A to już dość daleko od miejscowości Jastków... Dlatego LTE na 1800MHz (band 3 - ten pierwszy przypadek) nie chce działać - szczątkowy zasięg. W drugim przypadku, na LTE 900MHz (Band 8) powinno działać - parametry są powiedzmy nawet ok - w każdym razie powinien telefon jakoś funkcjonować.
Może jednak jest jakiś problem albo są prowadzone prace na BT12043?
mariusz9a pisze:Z danych od 3G widzę że łączy się aż z nadajnikiem BT10201, czyli Motycz - gm. Konopnica (zbiornik wieżowy na terenie zakładu Agram). A to już dość daleko od miejscowości Jastków... Dlatego LTE na 1800MHz (band 3 - ten pierwszy przypadek) nie chce działać - szczątkowy zasięg. W drugim przypadku, na LTE 900MHz (Band 8) powinno działać - parametry są powiedzmy nawet ok - w każdym razie powinien telefon jakoś funkcjonować.
Może jednak jest jakiś problem albo są prowadzone prace na BT12043?
No właśnie jest tragicznie i to na wszystkich telefonach jakie mamy w domu może by coś Pan zaproponował podpowiedział co z tym fantem zrobić bo LTE po to jest żeby z niego korzystać a nie na dziad.. zasięgu 3g
kaska251, widzę że nie masz włączonego VoWiFi - proponuję aktywować, rozwiąże problem z rozmowami/sms do czasu zdiagnozowania i naprawy problemu. Jeśli to abonament to wyślij sms "WlaczVoWiFi" na numer 2601. Po smsie zwrotnym z info że usługa aktywowana, zresetuj telefon. Oczywiście jeszcze trzeba w telefonie włączyć usługę, dla Samsungów w aplikacji do dzwonienia należy wybrać trzy kropeczki w prawym górnym rogu -> ustwienia -> włączyć suwak przy pozycji "połączenie przez WiFi". Przy kreskach zasięgu pojawi sie symbol słuchawki z symbolem zasięgu wifi. Rozwiąże to problem z rozmowami i smsami