Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Cooyon
Nowy
Posty: 7
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 1 mar 2022, o 13:10

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Cooyon »

Ewa_Plus pisze:Cooyon,
- na stacji BT33617 [Grabowno] w sektorze 3 (czyli tym skierowanym na pólnocny-zachód odnotowane zostały zakłócenia. Sprawa została skierowana do UKE, które już zajmuje się zlokalizowaniem (i wyeliminowaniem) ich źródła.
Bardzo dobra informacja.
Odezwę się za jakiś czas i dam znać, czy widać poprawę.

Dziękuję,
Cooyon
Cooyon
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 1 mar 2022, o 13:10

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Cooyon »

Dzień dobry,
Niestety do dzisiaj sytuacja nie uległa poprawie.
Dzisiaj np zasięgu brak.

Czy sprawa zakłóceń została już rozwiązana?

Dziękuję.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj Cooyon,
- nie mamy jeszcze wieści od UKE.
Dam znać, jak się dowiem czegoś nowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kaska251
Starszy Plusmaniak
Posty: 185
Rejestracja: 3 lut 2014, o 09:58

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: kaska251 »

Witam od blisko tygodnia mam straszne problemy , zasięgiem niema go wogole i nikt nie może się dodzwonić Jastków koło Lublina
Załączniki
Screenshot_20220427-115022_Chrome.jpg
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6159
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: mariusz9a »

Telefon Samsung? Jeśli tak, to wpisz *#0011#, następnie wybierz slot w który jest włożona karta SIM i otworzy się menu serwisowe. Zrób zrzut ekranu - zobaczymy z jakim nadajnikiem i na jakiej częstotliwości telefon łączy się z siecią. Chyba że ubiegną nas Specjaliści Plusa z informacją o jakimś znanym problemie w Twoim regionie ;-)
Najbliższy Ciebie nadajnik to BT12043 (Snopków dz. nr 69).
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
kaska251
Starszy Plusmaniak
Posty: 185
Rejestracja: 3 lut 2014, o 09:58

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: kaska251 »

mariusz9a pisze:Telefon Samsung? Jeśli tak, to wpisz *#0011#, następnie wybierz slot w który jest włożona karta SIM i otworzy się menu serwisowe. Zrób zrzut ekranu - zobaczymy z jakim nadajnikiem i na jakiej częstotliwości telefon łączy się z siecią. Chyba że ubiegną nas Specjaliści Plusa z informacją o jakimś znanym problemie w Twoim regionie ;-)
Najbliższy Ciebie nadajnik to BT12043 (Snopków dz. nr
69).
Załączniki
Screenshot_20220427-122430_Service mode RIL.jpg
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Basia_Plus »

Witaj kaska251,

czy na innym urządzeniu w sieci Plus jest taka sama sytuacja? Telefon był wyłączany i włączany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kaska251
Starszy Plusmaniak
Posty: 185
Rejestracja: 3 lut 2014, o 09:58

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: kaska251 »

Basia_Plus pisze:Witaj kaska251,

czy na innym urządzeniu w sieci Plus jest taka sama sytuacja? Telefon był wyłączany i włączany?
Tak 4 telefony w domu każdy telefon ma znikomy zasięg albo.jedna kreska wskoczył albo niema zadnej
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6159
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: mariusz9a »

Nie wiem czemu w pozycji "Serving Cell ID" nie pokazuje pełnej wartości dla stacji (brak pełnego numeru ECI) :-( Także nie odszyfrujemy z czym się łączy. Ale sygnał na poziomie -125dBm to totalna katastrofa jak na częstotliwość 1800MHz :-(
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
kaska251
Starszy Plusmaniak
Posty: 185
Rejestracja: 3 lut 2014, o 09:58

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: kaska251 »

mariusz9a pisze:Nie wiem czemu w pozycji "Serving Cell ID" nie pokazuje pełnej wartości dla stacji (brak pełnego numeru ECI) :-( Także nie odszyfrujemy z czym się łączy. Ale sygnał na poziomie -125dBm to totalna katastrofa jak na częstotliwość 1800MHz :-(
Dlatego mówię jest tragedia nigdzie nie można zadzwonić ,ani nikt się nie może dodzwonić, a w Plusie twierdzą, że przecież wszystko jest jak należy.
Test zrobiony z innego miejsca w domu.
Załączniki
Screenshot_20220427-135433_Service mode RIL.jpg
kaska251
Starszy Plusmaniak
Posty: 185
Rejestracja: 3 lut 2014, o 09:58

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: kaska251 »

mariusz9a pisze:Nie wiem czemu w pozycji "Serving Cell ID" nie pokazuje pełnej wartości dla stacji (brak pełnego numeru ECI) :-( Także nie odszyfrujemy z czym się łączy. Ale sygnał na poziomie -125dBm to totalna katastrofa jak na częstotliwość 1800MHz :-(
A tak wygląda zmiana trybu pracy sieci na 3g/2g
Załączniki
Screenshot_20220427-140954_Service mode RIL.jpg
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6159
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: mariusz9a »

Z danych od 3G widzę że łączy się aż z nadajnikiem BT10201, czyli Motycz - gm. Konopnica (zbiornik wieżowy na terenie zakładu Agram). A to już dość daleko od miejscowości Jastków... Dlatego LTE na 1800MHz (band 3 - ten pierwszy przypadek) nie chce działać - szczątkowy zasięg. W drugim przypadku, na LTE 900MHz (Band 8) powinno działać - parametry są powiedzmy nawet ok - w każdym razie powinien telefon jakoś funkcjonować.
Może jednak jest jakiś problem albo są prowadzone prace na BT12043?
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
kaska251
Starszy Plusmaniak
Posty: 185
Rejestracja: 3 lut 2014, o 09:58

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: kaska251 »

mariusz9a pisze:Z danych od 3G widzę że łączy się aż z nadajnikiem BT10201, czyli Motycz - gm. Konopnica (zbiornik wieżowy na terenie zakładu Agram). A to już dość daleko od miejscowości Jastków... Dlatego LTE na 1800MHz (band 3 - ten pierwszy przypadek) nie chce działać - szczątkowy zasięg. W drugim przypadku, na LTE 900MHz (Band 8) powinno działać - parametry są powiedzmy nawet ok - w każdym razie powinien telefon jakoś funkcjonować.
Może jednak jest jakiś problem albo są prowadzone prace na BT12043?
No właśnie jest tragicznie i to na wszystkich telefonach jakie mamy w domu może by coś Pan zaproponował podpowiedział co z tym fantem zrobić bo LTE po to jest żeby z niego korzystać a nie na dziad.. zasięgu 3g
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5502
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Michał_Plus »

kaska251, poprosiłem o diagnostykę stacji. Wrócę z odpowiedzią jak tylko się czegoś dowiem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6159
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: mariusz9a »

kaska251, widzę że nie masz włączonego VoWiFi - proponuję aktywować, rozwiąże problem z rozmowami/sms do czasu zdiagnozowania i naprawy problemu. Jeśli to abonament to wyślij sms "WlaczVoWiFi" na numer 2601. Po smsie zwrotnym z info że usługa aktywowana, zresetuj telefon. Oczywiście jeszcze trzeba w telefonie włączyć usługę, dla Samsungów w aplikacji do dzwonienia należy wybrać trzy kropeczki w prawym górnym rogu -> ustwienia -> włączyć suwak przy pozycji "połączenie przez WiFi". Przy kreskach zasięgu pojawi sie symbol słuchawki z symbolem zasięgu wifi. Rozwiąże to problem z rozmowami i smsami :-)
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
ODPOWIEDZ