Nie wiem czemu ale nie można u mnie włączyć tej usugi ale w ust włączyłam połączenie Voltemariusz9a pisze:kaska251, widzę że nie masz włączonego VoWiFi - proponuję aktywować, rozwiąże problem z rozmowami/sms do czasu zdiagnozowania i naprawy problemu. Jeśli to abonament to wyślij sms "WlaczVoWiFi" na numer 2601. Po smsie zwrotnym z info że usługa aktywowana, zresetuj telefon. Oczywiście jeszcze trzeba w telefonie włączyć usługę, dla Samsungów w aplikacji do dzwonienia należy wybrać trzy kropeczki w prawym górnym rogu -> ustwienia -> włączyć suwak przy pozycji "połączenie przez WiFi". Przy kreskach zasięgu pojawi sie symbol słuchawki z symbolem zasięgu wifi. Rozwiąże to problem z rozmowami i smsami
Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Starszy Plusmaniak
- Posty: 185
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 3 lut 2014, o 09:58
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
kaska251,
na wspomnianym numerze nie ma może aktywnej usługi VoLTE lub aplikacyjnego Wi-Fi Calling+?
na wspomnianym numerze nie ma może aktywnej usługi VoLTE lub aplikacyjnego Wi-Fi Calling+?
Uwaga! Jeśli posiadasz już aktywną usługę VoLTE, to najpierw musisz zlecić dezaktywacje tej usługi.
Więcej informacji w FAQ.Jakie usługi wykluczają możliwość skorzystania z usługi Wi-Fi Calling+?
Usługa nie zostanie aktywowana, jeśli korzystasz jednocześnie z następujących usług dodatkowych: Wirtualna Centrala Telefoniczna, Strefa Plus (Strefa Tanich Połączeń), System Plus, Multi SIM, Kwotoreduktor (OnePhone, numer stacjonarny), pay4me, Roaming Assistant, VPN, Aplikacyjne Wi-Fi Calling+, ACL (Access List), Wizytówka.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
A jak mam sprawdzić czy posiadam czy nie ta uslugeJoanna_Plus pisze:kaska251,
na wspomnianym numerze nie ma może aktywnej usługi VoLTE lub aplikacyjnego Wi-Fi Calling+?Uwaga! Jeśli posiadasz już aktywną usługę VoLTE, to najpierw musisz zlecić dezaktywacje tej usługi.Więcej informacji w FAQ.Jakie usługi wykluczają możliwość skorzystania z usługi Wi-Fi Calling+?
Usługa nie zostanie aktywowana, jeśli korzystasz jednocześnie z następujących usług dodatkowych: Wirtualna Centrala Telefoniczna, Strefa Plus (Strefa Tanich Połączeń), System Plus, Multi SIM, Kwotoreduktor (OnePhone, numer stacjonarny), pay4me, Roaming Assistant, VPN, Aplikacyjne Wi-Fi Calling+, ACL (Access List), Wizytówka.
Co do drugiej odpowiedzi żadne z tych wymienionych nie są aktywne
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
kaska251,
spróbuj po prostu wyłączyć VoLTE i aktywować Wi-Fi Calling:
spróbuj po prostu wyłączyć VoLTE i aktywować Wi-Fi Calling:
Wyślij SMS na numer 2601 o treści: WylaczVoLTE, poczekaj na potwierdzenie wyłączenia usługi VoLTE, następnie wyślij na numer 2601 SMS aktywujący jednocześnie WiFi Calling+ i VoLTE o treści: WlaczVoWiFi
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Czy te usługi w telefonie też muszę włączyć?Joanna_Plus pisze:kaska251,
spróbuj po prostu wyłączyć VoLTE i aktywować Wi-Fi Calling:Wyślij SMS na numer 2601 o treści: WylaczVoLTE, poczekaj na potwierdzenie wyłączenia usługi VoLTE, następnie wyślij na numer 2601 SMS aktywujący jednocześnie WiFi Calling+ i VoLTE o treści: WlaczVoWiFi
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
kaska251,
FAQAby korzystać z usługi Wi-Fi Calling+ musisz posiadać:
(...)
3. Włączoną funkcję rozmów przez Wi-Fi w telefonie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Ok wszystko uruchomione a zasięg dalej na jedną malutką kreseczkęJoanna_Plus pisze:kaska251,
FAQAby korzystać z usługi Wi-Fi Calling+ musisz posiadać:
(...)
3. Włączoną funkcję rozmów przez Wi-Fi w telefonie
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
kaska251,
usługa nie wpływa na moc sygnału 3G/LTE. Umożliwia realizację połączeń głosowych poprzez sieć Wi-Fi.
usługa nie wpływa na moc sygnału 3G/LTE. Umożliwia realizację połączeń głosowych poprzez sieć Wi-Fi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
kaska251, w tej okolicy mamy odnotowane wysoki poziom zakłóceń. Prawdopodobnie jest to działający nielegalny repeater. Sprawa została skierowana do UKE Lublin.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Jakby coś było wiadomo co z tym fantem dalej proszę o kontakt bo normalnie coś mnie trafia już z tym zasięgiemMichał_Plus pisze:kaska251, w tej okolicy mamy odnotowane wysoki poziom zakłóceń. Prawdopodobnie jest to działający nielegalny repeater. Sprawa została skierowana do UKE Lublin.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Tak jak pisano wyżej, zasięg się nie zmieni, ale rozmowy i smsy bedą działać poprzez Twoje wifi - to tak jakby Twój internet był teraz zasięgiem telefonii komórkowej. Tylko musisz to jeszcze uruchomić na telefonie w aplikacji do dzwonienia, tak jak to opisałem wcześniejkaska251 pisze:Ok wszystko uruchomione a zasięg dalej na jedną malutką kreseczkęJoanna_Plus pisze:kaska251,
FAQAby korzystać z usługi Wi-Fi Calling+ musisz posiadać:
(...)
3. Włączoną funkcję rozmów przez Wi-Fi w telefonie
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Dziękuję za pomoc wszystko uruchomiłam według napisanej podpowiedzi. Czy wogole coś jeszcze da się wskurać z tym zasięgiem żeby poprawić jego działanie czy tylko zostaje oczekiwać że wkoncu Plus się zlituje i zrobi z tym fantem chociaż myślę że nikłe będę tego szanse.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Z tego co napisali Specjaliści Plusa to zostało to zgłoszone do Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Będzie ścigana osoba która zagłusza sygnał. Niestety do tego czasu pozostaje korzystanie z VoWiFi . Niestety trzeba czekać na "śledztwo" urzędu i likwidacje pirackiego "nadajnika" (jak dobrze pamiętam, to grozi za coś takiego 1000zł grzywny i 2 lata więzienia czy jakoś tak ).
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Czy coś wiadomo więcej na ten temat kiedy wkoncu zasięg się poprawiMichał_Plus pisze:kaska251, w tej okolicy mamy odnotowane wysoki poziom zakłóceń. Prawdopodobnie jest to działający nielegalny repeater. Sprawa została skierowana do UKE Lublin.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
kaska251, sprawa jest w UKE. Nie mamy informacji o szczegółach realizacji postępowania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ