Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

Post autor: Marta_Plus »

mati55,

nie mamy dostępu do historii zgłoszeń. Prześlij zapytanie proszę przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mati55
PlusManiak
Posty: 61
Rejestracja: 3 sty 2013, o 16:21

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

Post autor: mati55 »

analiza zgłoszenia wykazała, że nadajnik w Pana lokalizacji pracuje poprawnie.
Obecnie brak planów rozbudowy sieci we wskazanej lokalizacji.
Centrum Warszawy, o 5G można zapomnieć, zreszta gdzie tu mowa o 5G jeśli nawet łącze LTE nie jest stabilne..dwa telefony leżące obok siebie nie mogą się razem połączyć, a Wy dalej twierdzicie ze wszystko jest ok. Robicie ze swoich klientów durni już nie pierwszy raz. Ja po raz kolejny żałuje, że związałem się z Wami terminową umową!
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

Post autor: Andrzej62 »

Rejon Kobylnica, Gruszczyn, część Swarzędza i przypuszczam że w kilku miejscowościach w okolicy też, BRAK możliwości wykonywania i odbierania połączeń, brak LTE. Problem dotyczy udokumentowanych kilku abonamentowych numerów (info dla "wszechwiedzących doradców" - zmiana telefonów na inny to ślepa uliczka ). Chciałem dzwonić na BOK Plusa celem zgłoszenia ale jak to zrobić skoro nie moge wykonywać połączeń. Brawo PLUS, brawo wy

edit. sprawdzałem na stronie https://www.awarie.pl/status/plus#comment-3600 i problem NIE DOTYCZY TYLKO MNIE I MOICH ZNAJOMYCH
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

Post autor: Marta_Plus »

Andrzej62,

na najbliższej stacji obsługującej wskazaną lokalizację (BT42429 Kobylnica) nie trwają obecnie żadne prace. Nie mamy również odnotowywanych zgłoszeń w pozostałych rejonach. Pojawia się jakiś komunikat przy próbie dzwonienia? Internet zwalania do niskich prędkości, czy po przelogowaniu do 3G jest to mniej odczuwalne?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

Post autor: Andrzej62 »

Dzisiaj ( oczywiście na tą chwile ) wydaje się sytuacja wraca do normy. Nie wiem co będzie za godzine lub za 10 minut. Co do komunikatu? Tak, komunikat na wyświetlaczu: "Tylko połączenia alarmowe" jest jasnym i przejrzystym komunikatem i brak sygnału inicjacji połączenia też. Próba połączenia się spoza rejonu do mnie lub do osób u których problem występował/występuje, skutkował komunikatem głosowym "Abonent niedostępny/Abonent po za zasięgiem sieci/Abonent ma wyłączony telefon" itd. itp. Co do internetu: LTE, 3G, H+ "Jesteś offline". To na razie tyle
kaska251
Starszy Plusmaniak
Posty: 185
Rejestracja: 3 lut 2014, o 09:58

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

Post autor: kaska251 »

Dzień dobry mam problem z zasięgiem od paru dni nie można się do mnie dodzwonić
Piotrawin gmina Jastków
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

Post autor: Marta_Plus »

Witaj kaska251,

nie mam informacji o utrudnieniach w podanej lokalizacji. Telefon był wyłączany i włączany? Ile kresek zasięgu masz na wyświetlaczu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kaska251
Starszy Plusmaniak
Posty: 185
Rejestracja: 3 lut 2014, o 09:58

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

Post autor: kaska251 »

Marta_Plus pisze: 5 gru 2022, o 15:39 Witaj kaska251,

nie mam informacji o utrudnieniach w podanej lokalizacji. Telefon był wyłączany i włączany? Ile kresek zasięgu masz na wyświetlaczu?
Tak restart zmiana częstotliwości też nic nie daje
Zero zasięgu czasami jedna wskoczy
Załączniki
Screenshot_20221205-105047_One UI Home.jpg
Screenshot_20221205-105047_One UI Home.jpg (3.72 KiB) Przejrzano 3562 razy
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

Post autor: Marta_Plus »

kaska251,

w tej sytuacji prześlij proszę opis sprawy wraz z podaniem dokładnej lokalizacji przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kaska251
Starszy Plusmaniak
Posty: 185
Rejestracja: 3 lut 2014, o 09:58

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

Post autor: kaska251 »

Marta_Plus pisze: 5 gru 2022, o 15:52 kaska251,

w tej sytuacji prześlij proszę opis sprawy wraz z podaniem dokładnej lokalizacji przez ten formularz.
Problem już został tam zgłoszony
Załączniki
Screenshot_20221205-151709_Chrome.jpg
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

Post autor: Basia_Plus »

kaska251,

poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na powyższe zgłoszenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
radzion19
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 26 lip 2014, o 12:39

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

Post autor: radzion19 »

Witam, miejscowość Chmielinko, powiat nowotomyski, woj wielkopolskie. Kiedy zamierzacie poprawić zasięg waszej sieci, która jest praktycznie nieużywalna, zasięg LTE jest przy dobrych wiatrach na zewnątrz ledwo łapalny, w budynkach tylko edge ewentualnie kiepskie 3g, korzystanie z waszych usług jest praktycznie niemożliwe. Gdyby nie to żem tel służbowy już dawno zrezygnowałbym z waszych usług. Od lat nic z tym nie robicie.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

Post autor: Michał_Plus »

radzion19, obecnie nie ma planów dla tej lokalizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kaska251
Starszy Plusmaniak
Posty: 185
Rejestracja: 3 lut 2014, o 09:58

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

Post autor: kaska251 »

Basia_Plus pisze: 5 gru 2022, o 17:23 kaska251,

poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na powyższe zgłoszenie.
I co z moim problem žadnej odpowiedzi,zgłoszenie zostało zamknięte a zasięgu jak nie było tak dalej niema
Załączniki
Screenshot_20221212-104655_Messages.jpg
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

Post autor: Basia_Plus »

kaska251,

z pozycji forum nie mamy wglądu do zgłoszeń. Informacje w tej sprawie uzyskasz telefonicznie pod 601102601 lub po wysłaniu wiadomości na bok@plus.pl
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ