Ewa_Plus pisze: ↑25 sie 2022, o 11:31
Witaj Angest,
- tak w I kw. 2023 r. ma powstać nowa stacja BT32751 [Góra_Zachód] z pasmami: GUL900, L1800, L2600, N2600TDD.
W tym samym powiecie zaplanowana jest też stacja BT34808 [Wąsosz_Centrum] z pasmami: GUL900, L1800, L2600, N2600TDD.
czy mogę prosić o plany rozwoju sieci w miejscowości Marcinowice województwo Dolnośląskie powiat Świdnicki? Podczas podpisywania umowy zostałem zapewniony o dostępności sieci LTE Advanced jednak dostępna jest tylko 3g na zmianę z edge przez co nie jestem w stanie korzystać z internetu. W salonie poinformowano mnie, że jest to spowodowane modernizacją sieci.
od jakiego czasu nie łączysz się z LTE? Czy problem występuje w innych lokalizacjach, również wewnątrz budynków? Agregacja w tym rejonie (BT34275 - są obsługiwane pasma LTE 900/1800/2600) jest dostępna. Nie odnotowaliśmy także żadnych zgłoszeń z tej lokalizacji. W planach na II kw. 2023 r. jest jedynie dodanie 5G.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Marta_Plus pisze: ↑9 lut 2023, o 14:47
Witaj esmth,
od jakiego czasu nie łączysz się z LTE? Czy problem występuje w innych lokalizacjach, również wewnątrz budynków? Agregacja w tym rejonie (BT34275 - są obsługiwane pasma LTE 900/1800/2600) jest dostępna. Nie odnotowaliśmy także żadnych zgłoszeń z tej lokalizacji. W planach na II kw. 2023 r. jest jedynie dodanie 5G.
Niestety problem występuje prawie w całej miejscowości. W jednej części jest szczątkowe 5G, które ledwo działa; w pozostałym obszarze na zewnątrz 1-2 kreski LTE a w budynkach tylko 3G przeskakujące na edge. Zgłaszałem sprawę do działu technicznego, numer zgłoszenia: C00000001878539 oraz złożyłem reklamacje nr. sprawy OKR/AWi/6887784/09.02.23
Chyba nie muszę mówić, że dostałem szablonową odpowiedź na reklamację :)
Marta_Plus pisze: ↑9 lut 2023, o 14:47
Witaj esmth,
od jakiego czasu nie łączysz się z LTE? Czy problem występuje w innych lokalizacjach, również wewnątrz budynków? Agregacja w tym rejonie (BT34275 - są obsługiwane pasma LTE 900/1800/2600) jest dostępna. Nie odnotowaliśmy także żadnych zgłoszeń z tej lokalizacji. W planach na II kw. 2023 r. jest jedynie dodanie 5G.
Niestety problem występuje prawie w całej miejscowości. W jednej części jest szczątkowe 5G, które ledwo działa; w pozostałym obszarze na zewnątrz 1-2 kreski LTE a w budynkach tylko 3G przeskakujące na edge. Zgłaszałem sprawę do działu technicznego, numer zgłoszenia: C00000001878539 oraz złożyłem reklamacje nr. sprawy OKR/AWi/6887784/09.02.23
Nic nie zrobisz, brak stacji w Twojej miejscowości (jest N! i Play).
Witam chciał bym się dowiedzieć coś się dzieje z stacja plusa w miejscowości Wola kazubowa województwo łódzkie powiat Łódź wschód. ponieważ co rusz w miejscowości Zofiówka jest brak zasięgu w domu i nie da się korzystać z telefonu
najbliższa stacja obsługująca rejon - BT30825 [Zofiówka] działa prawidłowo. Od jak dawna obserwujesz te utrudnienia? Czy brak zasięgu zauważasz również na zewnątrz budynku?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
esmth pisze: ↑9 lut 2023, o 15:22
Zgłaszałem sprawę do działu technicznego, numer zgłoszenia: C00000001878539
Poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia powyższego zgłoszenia.
Zgłoszenie zostało od razu zamknięte z informacją, że wszystko jest w porządku. Otóż nie jest :) Przeprowadziłem małe śledztwo i okazało się, że urządzenia nie łączą się z nadajnikiem w Klecinie, na który powołano się w odpowiedzi na reklamacje tylko w znacznie bardziej oddalonych Strzelcach. Zgłosiłem ponownie sprawę w dziale technicznym jednak proszę Panią o „popchnięcie” sprawy dalej :) niestety zgłoszenia serwisowe i reklamacje nie są tak skuteczne jak forum
Michał_Plus pisze: ↑14 lut 2023, o 18:28esmth, jak sprawdziłeś stację z jaką się łączysz? Masz może jej Cell ID? Podaj numer nowego zgłoszenia.
Stację sprawdziłem w aplikacji Network Cell Info - ID to 32005
Niestety tym razem nie otrzymałem indywidualnego numeru zgłoszenia. Jedynie 2 razy zostałem poinformowany, że mój numer został dodany do grupowej sprawy.
esmth pisze: ↑14 lut 2023, o 20:52
Stację sprawdziłem w aplikacji Network Cell Info - ID to 32005
Jakieś głupoty ta aplikacja pokazuje. Nadajnik o takim numerze to Poznań, os. Wichrowe Wzgórze 111 - Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 9. Chyba że jednak chodzi o ten w Poznaniu?
Marta_Plus pisze: ↑9 lut 2023, o 18:57
Witaj Fracz3k,
najbliższa stacja obsługująca rejon - BT30825 [Zofiówka] działa prawidłowo. Od jak dawna obserwujesz te utrudnienia? Czy brak zasięgu zauważasz również na zewnątrz budynku?
Bark zasięgu jest tylko w budynku i przez wiele lat było w miarę dobrze lecz od 2 lub 3miesiecy co dzień są braki w zasięgu w budynku . Więc stacja w woli kazubowej nie daje rady .z tego co dowiedziałem się ta stacja ma być modernizowana