Centralka Firmowa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 25 wrz 2019, o 10:03
Re: Centralka Firmowa
zgłoszenie C00000001617666 z 30.08, bez odpowiedzi
zgłoszenie C00000001623370 z 25.09, z wczoraj
zgłoszenie C00000001623370 z 25.09, z wczoraj
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Centralka Firmowa
enox,
dziękuję za numery zgłoszeń - przekazałam je dalej.
dziękuję za numery zgłoszeń - przekazałam je dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Centralka Firmowa
To zadziwiające, że na nieoficjalnym forum można załatwić sprawę a kilkakrotna interwencja u operatora nie daje żadnego efektu... smutne.Marta_Plus pisze:enox,
dziękuję za numery zgłoszeń - przekazałam je dalej.
Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Centralka Firmowa
enox,
Cieszę się, że mogłam pomóc. Pozdrawiam.enox pisze:Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Centralka Plusa
Czy jest możliwość (ja nie znalazłem w konfiguracji centralki) rożnej zapowiedzi, która byłaby zależna od pory dnia ?
Jeśli nie ma takiej opcji to czy jest szansa na jej wprowadzenie.
Paweł Kxxxxxxx
Jeśli nie ma takiej opcji to czy jest szansa na jej wprowadzenie.
Paweł Kxxxxxxx
Ostatnio zmieniony 11 paź 2019, o 09:44 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat. Ukryłam dane.
Powód: połączono wątki - podobny temat. Ukryłam dane.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Centralka Firmowa
aismen,
niestety nie ma takiej możliwości.aismen pisze:Czy jest możliwość (ja nie znalazłem w konfiguracji centralki) rożnej zapowiedzi, która byłaby zależna od pory dnia ?
Na tę chwilę zmiany w tym aspekcie nie są planowane. Dziękujemy za sugestię.aismen pisze:czy jest szansa na jej wprowadzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Centralka Firmowa
Czy w usłudze jest możliwość ręcznego przekierowania (np. z poziomu telefonu) odebranej rozmowy na inny numer Plusa? Czyli odbieram telefon, temat jest do pracownika serwisu, więc przełączam klienta do niego?
Re: Centralka Firmowa
kk345,
- to zależy, są dwa rodzaje centralek:
• Centralka Firmy
• Wirtualna Centrala Abonencka VPBX
W tej pierwszej nie będzie to możliwe.
- to zależy, są dwa rodzaje centralek:
• Centralka Firmy
• Wirtualna Centrala Abonencka VPBX
W tej pierwszej nie będzie to możliwe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Centralka Firmowa
Witam
Od 5 marca podpisałem anex do umowy i otrzymałem w pakiecie Centralkę Firmową. Nowy okres rozliczeniowy zaczyna się od 5 marca to 6 marca zarejestrowałem się na stronie centralkafirmy.plus.pl. Otrzymałem kod aktywacyjny no i skonfigurowałem jedną zapowiedź główna z przekierowaniem na numer którego dotyczy oferta. Niestety kilka prób nie przynosiło rezultatu więc 12 marca skontaktowałem się z BOK PLUS. Pan powiedział że nie mam tej usługi i włączył ją mówiąc że po północy zacznie usługa działać.
No niestety nic się nie wydarzyło no to 13 marca po południu ponawiam próbę kontaktu z konsultantem. Tym razem Pani twierdzi ze powinno działać. Opisuję od początku całą sytuacje i Pani po konsultacji z kolegami wyłącza mi jakąś usługę typu notka SMS i mnie karze po naszej rozmowie kodem ##002# słuchawka dezaktywować pocztę głosową. Czynię zatem zgodnie z zaleceniem i oczywiście magiczna północ musi nastąpić i wszystko będzie działać. (reset telefonu też był) Niestety dnia następnego (14.04) nic się nie wydarzyło. No może poza tym że teraz pozbyłem się poczty głosowej i jak nie odbiorę to klienci nie mogą zostawić mi wiadomości. Dzwonię zatem na BOK PLUS i opisuję od początku wszystkie czynności do tego momentu. Pan poddaję się i co .... wystawia zgłoszenie bo nie widział jak rozwiązać mój problem. ( C00000001652281). Zastanawiam się w czym tutaj jest problem... Czy ta usługa nie do końca działa u każdego, czy ja mam takiego pecha, czy jest tak mało rozpowszechniona że konsultanci sami nabierają doświadczenia wraz z problemami klientów. Sam prowadzę usługi i wiem że uszkodzenie czy jakieś niedociągnięcia w systemach rzadko stosowanych niestety wymaga zdwojonego poświęcenia. Może Państwo w BOK Plus przyjrzą się temu zgłoszeniu i wspólnie niesieni doświadczeniem poradzą coś na zaistniały problem . Nie ukrywam że nie chciał bym pisać jak co nie którzy po pięć czy sześć zgłoszeń bo chyba nie na tym rzecz polega i szkoda Waszego i Naszego czasu. Poza tym jeśli to ma nie działać to proszę o informacje ponieważ musiał bym uruchomić pocztę głosową. W takiej sytuacji gdy jej nie ma to tracę zlecenia jeśli nałożą się klienci na siebie.
Proszę o pomoc i Pozdrawiam
Jest ciąg dalszy mojej sytuacji i finał co najważniejsze.
17.03 o 10.25 otrzymałem sms o zakończeniu realizacji zlecenia. No ale centralka dalej nie działała. Zadzwoniłem do BOKU i Pani powiedziała że należy wyłączyć usługę vol lte co uczyniła i zresetować telefon. Tak zrobiłem i działa.
Opisałem całość gdyby ktoś też borykał się z tym tematem. Dziękuję Pani Ewa_Plus za przyspieszenie tematu.
Pozdrawiam
Od 5 marca podpisałem anex do umowy i otrzymałem w pakiecie Centralkę Firmową. Nowy okres rozliczeniowy zaczyna się od 5 marca to 6 marca zarejestrowałem się na stronie centralkafirmy.plus.pl. Otrzymałem kod aktywacyjny no i skonfigurowałem jedną zapowiedź główna z przekierowaniem na numer którego dotyczy oferta. Niestety kilka prób nie przynosiło rezultatu więc 12 marca skontaktowałem się z BOK PLUS. Pan powiedział że nie mam tej usługi i włączył ją mówiąc że po północy zacznie usługa działać.
No niestety nic się nie wydarzyło no to 13 marca po południu ponawiam próbę kontaktu z konsultantem. Tym razem Pani twierdzi ze powinno działać. Opisuję od początku całą sytuacje i Pani po konsultacji z kolegami wyłącza mi jakąś usługę typu notka SMS i mnie karze po naszej rozmowie kodem ##002# słuchawka dezaktywować pocztę głosową. Czynię zatem zgodnie z zaleceniem i oczywiście magiczna północ musi nastąpić i wszystko będzie działać. (reset telefonu też był) Niestety dnia następnego (14.04) nic się nie wydarzyło. No może poza tym że teraz pozbyłem się poczty głosowej i jak nie odbiorę to klienci nie mogą zostawić mi wiadomości. Dzwonię zatem na BOK PLUS i opisuję od początku wszystkie czynności do tego momentu. Pan poddaję się i co .... wystawia zgłoszenie bo nie widział jak rozwiązać mój problem. ( C00000001652281). Zastanawiam się w czym tutaj jest problem... Czy ta usługa nie do końca działa u każdego, czy ja mam takiego pecha, czy jest tak mało rozpowszechniona że konsultanci sami nabierają doświadczenia wraz z problemami klientów. Sam prowadzę usługi i wiem że uszkodzenie czy jakieś niedociągnięcia w systemach rzadko stosowanych niestety wymaga zdwojonego poświęcenia. Może Państwo w BOK Plus przyjrzą się temu zgłoszeniu i wspólnie niesieni doświadczeniem poradzą coś na zaistniały problem . Nie ukrywam że nie chciał bym pisać jak co nie którzy po pięć czy sześć zgłoszeń bo chyba nie na tym rzecz polega i szkoda Waszego i Naszego czasu. Poza tym jeśli to ma nie działać to proszę o informacje ponieważ musiał bym uruchomić pocztę głosową. W takiej sytuacji gdy jej nie ma to tracę zlecenia jeśli nałożą się klienci na siebie.
Proszę o pomoc i Pozdrawiam
Jest ciąg dalszy mojej sytuacji i finał co najważniejsze.
17.03 o 10.25 otrzymałem sms o zakończeniu realizacji zlecenia. No ale centralka dalej nie działała. Zadzwoniłem do BOKU i Pani powiedziała że należy wyłączyć usługę vol lte co uczyniła i zresetować telefon. Tak zrobiłem i działa.
Opisałem całość gdyby ktoś też borykał się z tym tematem. Dziękuję Pani Ewa_Plus za przyspieszenie tematu.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 17 mar 2020, o 13:32 przez SATONET, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Centralka Firmowa
Witaj SATONET,
- wysłałam już interwencję w sprawie Twojego zgłoszenia.
- wysłałam już interwencję w sprawie Twojego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Centralka Firmowa
Dziękuje za zainteresowanie Ewa_Plus i czekam na rozwój stacji.
Centralka, 3 numery, koszty
Dzień dobry
Chciałem się dowiedzieć, czy można połączyć "w centralkę" dwa nr komórkowe abonamentowe Plus oraz jeden numer stacjonarny Plus?
Numerem na który głównym byłby nr stacjonarny, a numery komórkowe "odbierałyby" połączenia po dokonaniu wyboru przez osobę dzwoniącą.
Czy przekierowania połączeń z numeru głównego na pozostałe numery jest dodatkowo płatne za czas połączenia?
Jaki byłby łączny koszt korzystania z abonamentów telefonicznych i koszty centralki, przy założeniu że obecnie suma opłat abonamentowych (bez wdrożonej centralki) to XXX zł.
Z góry dziękuję za odpowiedź
Chciałem się dowiedzieć, czy można połączyć "w centralkę" dwa nr komórkowe abonamentowe Plus oraz jeden numer stacjonarny Plus?
Numerem na który głównym byłby nr stacjonarny, a numery komórkowe "odbierałyby" połączenia po dokonaniu wyboru przez osobę dzwoniącą.
Czy przekierowania połączeń z numeru głównego na pozostałe numery jest dodatkowo płatne za czas połączenia?
Jaki byłby łączny koszt korzystania z abonamentów telefonicznych i koszty centralki, przy założeniu że obecnie suma opłat abonamentowych (bez wdrożonej centralki) to XXX zł.
Z góry dziękuję za odpowiedź
Ostatnio zmieniony 16 paź 2020, o 14:15 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - ten sam temat.
Powód: połączenie wątków - ten sam temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Centralka Firmowa
Witaj RGG,
nie. Regulamin określa działanie usługi na numerze komórkowym.RGG pisze:Chciałem się dowiedzieć, czy można połączyć "w centralkę" dwa nr komórkowe abonamentowe Plus oraz jeden numer stacjonarny Plus?
Zgodnie z regulaminem usługi https://www.plus.pl/documents/16/131773 ... et="_blank paragraf 2 punkt 2:RGG pisze:Czy przekierowania połączeń z numeru głównego na pozostałe numery jest dodatkowo płatne za czas połączenia?
Przekierowanie połączenia na Numer Abonenta w sieci Plus są bezpłatne. Przekierowanie połączenia poza sieć Plus są płatne. Koszt przekierowań jest określony jest w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci Plus właściwym dla taryfy/promocyjnego planu cenowego, z którego korzysta Abonent.
Suma kosztów numerów abonamentowych jakie aktualnie posiadasz + koszt centralki 7,90 zł (9,72 zł z VAT) dla usługi włączanej na życzenie Klienta.RGG pisze:Jaki byłby łączny koszt korzystania z abonamentów telefonicznych i koszty centralki, przy założeniu że obecnie suma opłat abonamentowych (bez wdrożonej centralki) to XXX zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Centralka Firmowa
Witam,
Czy centralki firmy została usunięta z oferty?
W wyszukiwarce strona z odnośnikiem do tej usługi przestała być odnajdowana.
Natomiast po zalogowaniu i ustanowieniu powiadomienia nie jest ono odtwarzane.
Zamiast tego pojawia się standardowy komunikat o niedostępnym abonencie.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Czy centralki firmy została usunięta z oferty?
W wyszukiwarce strona z odnośnikiem do tej usługi przestała być odnajdowana.
Natomiast po zalogowaniu i ustanowieniu powiadomienia nie jest ono odtwarzane.
Zamiast tego pojawia się standardowy komunikat o niedostępnym abonencie.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Centralka Firmowa
Witaj subarak,
Nie.subarak pisze:Czy centralki firmy została usunięta z oferty?
Aktualnie mogą występować utrudnienia związane z dostępem do strony internetowej Centralki Firmy. Przepraszam za te niedogodności.subarak pisze:W wyszukiwarce strona z odnośnikiem do tej usługi przestała być odnajdowana.
Natomiast po zalogowaniu i ustanowieniu powiadomienia nie jest ono odtwarzane.
Zamiast tego pojawia się standardowy komunikat o niedostępnym abonencie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ